Jump to content

Fotbollstråden!

PlusFourtyFour
 Share

Recommended Posts

Jag är så innihelvete förbannad, vi har nu officiellt gått till aik fasoner..

--

en sak som är så jävla irriterande är att både aftonhoran och på radio+tv så säger dom liknande saker som: "Hammarby fansen skämmer ut sig när dom rasistiskt kastar bananer på djurgårdensålvakt", VI HAR FAN KASTAT BANANER INNAN TOURAY KOM!

Stämmer, men orka gnälla när du inte ens var på plats heller. SÅ att uttala det "vi" tycker jag inte passar in denna gång.

Sen att du drar in AIK i det som hänt idag är bara larvigt. Alla vet att många andra lag har klickar som beter sig såhär, inte bara AIK. Nu har ni ju även visat att ni kan göra saker värre eftersom matchen vart avbruten till och med.

Pinsamma Bajen är kvällens mening.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Stämmer, men orka gnälla när du inte ens var på plats heller. SÅ att uttala det "vi" tycker jag inte passar in denna gång.

Sen att du drar in AIK i det som hänt idag är bara larvigt. Alla vet att många andra lag har klickar som beter sig såhär, inte bara AIK. Nu har ni ju även visat att ni kan göra saker värre eftersom matchen vart avbruten till och med.

Pinsamma Bajen är kvällens mening.

Det stavas klacken

Och btw, vad vet du om jag var där eller inte?

Redigerad av gizmo91
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En fråga bara, kan du läsa?

Om så är fallet, läs vad du skrev, läs vad jag skrev. Så, fattar du nu?

Jag skrev klick, man brukar kalla dom som förstör för "en klick i klacken". Läs på.

Sen visste du ju tydligen vad Arne osv. Hade sagt i TV-rutan så jag antar att du inte var på plats.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det stavas klacken

Jag blir trött på dig.

Signatur Söderst@tions stolthet:

"Cmos. Var det där jäkla myntet kom ifrån är bara skit samma, är inte av så stor jäkla betydelse en sån här dag. Låt oss bara konstatera oavsett vem det var så var det jäkla idiotiskt. Enligt min ringa åsikt så ska påföljden bli: 3-0 till er, ni både spelade till er det och idioterna i munkjackorna fixade det, Något annat är inte godtagbart. Blir det inte så, så kan vi ju lika väl lägga ner SvFF och de styrande, det plus böter för bajen (blir återigen så förbannad på dessa acnebarn som inte fattar att detta tokeri bara drabbar den egna föreningen som dom påstår sig stödja, själv vill jag inte se dom på 10 mils avstånd från någon fotbollsarena).

Återigen grattis till segern och sorry att ni inte fick fira segern ordentligt."

Signatur: kung runa:

"Ni förnedrade oss på plan, vi förnedrade oss själva på läktarn. Ber om ursäkt att vår lilla dampklick förstörde festen för oss alla. Ikväll har fotbollen dött för mig, säsongen är över för min del. Less på drägget som förstör...Dags att ta tillbaka fotbollen från adrenalinpundarna, än en gång. JAG SKÄMS, BER ÄN EN GÅNG OM URSÄKT FÖR ASEN!!!"

Dessa två personer, båda anhänger till Bajen och mdlemmar på svenskafans forum vet vad dom snackar. Kani nte dibel och gizmo också mogna upp er lite och stå för era felaktiga konsekvenser? Kan ni inte det så håll käften.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Får man lov att fråga vad som hände? I fotbollsmåndag visade dom först att en linjedomare fick ett föremål på sig som kom från DIF-klacken. Sen i andra rusa några bajenpundare in på planen. VARFÖR? Pallar ni inte att förlora ett derby?

Men men, om inte DIF får segern är det skandal.

Redigerad av Moroni_Family
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag skrev klick, man brukar kalla dom som förstör för "en klick i klacken". Läs på.

Sen visste du ju tydligen vad Arne osv. Hade sagt i TV-rutan så jag antar att du inte var på plats.

Det fick jag veta av farsan när jag kom hem, och jg har även hört det förr.

Och jag stog på östra, ska jag skicka biljetten till dig eller?

Redigerad av gizmo91
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det fick jag veta av farsan när jag kom hem, och jg har även hört det förr.

Och jag stog på östra, ska jag skicka biljetten till dig eller?

Nope behövs ej, nu vet jag.

Men förklara dig vidare nu på den andra frågan vi diskuterade elelr har du laggt dig?

Tror du inte jag vet hur "klacken" stavas?. Förstå innebörden av en "klick" innan

uttrycker dig nästa gång.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag blir trött på dig.

Signatur Söderst@tions stolthet:

"Cmos. Var det där jäkla myntet kom ifrån är bara skit samma, är inte av så stor jäkla betydelse en sån här dag. Låt oss bara konstatera oavsett vem det var så var det jäkla idiotiskt. Enligt min ringa åsikt så ska påföljden bli: 3-0 till er, ni både spelade till er det och idioterna i munkjackorna fixade det, Något annat är inte godtagbart. Blir det inte så, så kan vi ju lika väl lägga ner SvFF och de styrande, det plus böter för bajen (blir återigen så förbannad på dessa acnebarn som inte fattar att detta tokeri bara drabbar den egna föreningen som dom påstår sig stödja, själv vill jag inte se dom på 10 mils avstånd från någon fotbollsarena).

Återigen grattis till segern och sorry att ni inte fick fira segern ordentligt."

Signatur: kung runa:

"Ni förnedrade oss på plan, vi förnedrade oss själva på läktarn. Ber om ursäkt att vår lilla dampklick förstörde festen för oss alla. Ikväll har fotbollen dött för mig, säsongen är över för min del. Less på drägget som förstör...Dags att ta tillbaka fotbollen från adrenalinpundarna, än en gång. JAG SKÄMS, BER ÄN EN GÅNG OM URSÄKT FÖR ASEN!!!"

Dessa två personer, båda anhänger till Bajen och mdlemmar på svenskafans forum vet vad dom snackar. Kani nte dibel och gizmo också mogna upp er lite och stå för era felaktiga konsekvenser? Kan ni inte det så håll käften.

Jag har inte sagt att djurgårn inte är värda segern, för det var dom vi spelade som ett skitlag.

@Halo: I det sammanhanget lät det jävligt konstigt, förmodade därför att du menade klacken.

Redigerad av gizmo91
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

@Halo: I det sammanhanget lät det jävligt konstigt, förmodade därför att du menade klacken.

Ok, det svaret godtar jag. För övrigt ska jag bege mig till sängen nu. Blir en intressant framtid när det gäller allsvenskan 2006 iallafall.

En utav de underligaste säsongerna på bra länge enligt mig, (bortsett från 2004 som jag glömt bort :lol: )

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vi kan spela om matchen då båda lagens "supportrar" förstörde matchen.

Och godfather du sa att jag skulle sluta med 90tals snacket... känns ju hög aktuellt i detta nu :lol:

90-talssnacket var i Elitserietråden. Prata om det där om du vill

Vad är det som är så jävla högaktuellt?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du kanske inte vet om bajen-dif derbyna på 90 talet då du börja heja på dif 2002...

Jag har varit en DIF'are så länge jag har intresserat mig för fotboll

Kollade faktiskt inte på Fotboll när jag var 1-8 år gammal, Men det kanske du inte förstår?

Jag började intressera mig för fotboll när jag var tio. 2002, Stämmer bra det,

Varför Djurgården då!? Enkelt, Har intresserat mig för hockey sålänge jag kan minnas, Höll på Djurgården i Hockey. Därför Djurgården i fotboll

Got it?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har varit en DIF'are så länge jag har intresserat mig för fotboll

Kollade faktiskt inte på Fotboll när jag var 1-8 år gammal, Men det kanske du inte förstår?

Jag började intressera mig för fotboll när jag var tio. 2002, Stämmer bra det,

Varför Djurgården då!? Enkelt, Har intresserat mig för hockey sålänge jag kan minnas, Höll på Djurgården i Hockey. Därför Djurgården i fotboll

Got it?

"Where were you while we were getting high" Aa du... vart var du?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"Where were you while we were getting high" Aa du... vart var du?

:lol: Sämsta kommentaren du kommit med på veckor!

Som svar på din "fråga";

Hemma, Jag är på tok för lat för att orka åka 120 mil för en fotbollsmatch

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:lol: Sämsta kommentaren du kommit med på veckor!

Som svar på din "fråga";

Hemma, Jag är på tok för lat för att orka åka 120 mil för en fotbollsmatch

Så varför håller inte du på IFK Luleå eller Sundsvall som alla andra norrlänningar...

Men som sagt hatar nästan alla SvFF sedan innan men det skulle inte förvåna mig om det bara är Bajen som får skit för detta...

HAMMARBY ÄR DOM BÄSTA!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor