gizmo91 Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 Bajen kan inte ta en förlust. Uteslut jävlarna. Hur slutar matchen nu? Blir det 3-0 till DIF eller ska den spelas om? Det är förihelvete inte spelarna/lagets fel vad som hände, utan supportrarna, slår vad om att det inte var bajen fans utan nån jävla huligan "sak". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 Gizmo91. Med Bajen menar jag självklart inte spelarna, Jag menar dom här idiotiska klåparna som inte kan ta en förlust, RÖTÄGGEN I BAJENKLACKEN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 Nja nu tar du det fel. Msn ka känna stolthet mot sin klubb när man ligger under också, man ska inte svika sitt lag i underläge, man skua fortsätta kännas stolthet för sin klubb. Och när ska Bajens fans lyckas med sina tifoarrangemang? Nu kommer ett ganska fyndigt tifo upp för tidigt, hur lyckas man? Hur lyckas man slänga upp skiten för tidigt? Bajen lyckas aldrig, aldrig. Vi tänker i olika banor när det gäller stolthet, jag är alltid stol Gnagare oavsett var de spelar eller hur dom spelar, men jag känner inte den stolthet när det inte går vägen som jag gör när det går vägen. Egentligen är enda skillnaden att det blir tyngre att sjunga, som att sjunga i uppförsbacke, men jag gör det ändå. Vad jag menar med det jag skrev är att man inte ska tjata ut stoltheten, att vara stolt ska verkligen betyda något och inget man bara säger. Sen när det gäller bajen så tycker vi samma sak, bara att jag tycker att dom jämt lyckas, skämma ut sig, denna gång inte bara tifo-mässigt dock. Bort med söder, ha derby på Råsunda i framtiden. SÖDERSTADION RAMLAR NER. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 Gizmo91. Med Bajen menar jag självklart inte spelarna, Jag menar dom här idiotiska klåparna som inte kan ta en förlust, RÖTÄGGEN I BAJENKLACKEN Ahh okej, läste inte ordentligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 Vi tänker i olika banor när det gäller stolthet, jag är alltid stol Gnagare oavsett var de spelar eller hur dom spelar, men jag känner inte den stolthet när det inte går vägen som jag gör när det går vägen. Egentligen är enda skillnaden att det blir tyngre att sjunga, som att sjunga i uppförsbacke, men jag gör det ändå. Vad jag menar med det jag skrev är att man inte ska tjata ut stoltheten, att vara stolt ska verkligen betyda något och inget man bara säger. Sen när det gäller bajen så tycker vi samma sak, bara att jag tycker att dom jämt lyckas, skämma ut sig, denna gång inte bara tifo-mässigt dock. Bort med söder, ha derby på Råsunda i framtiden. SÖDERSTADION RAMLAR NER. Jo vi tycker nästan samma sak. Men man får inte glömma bort sin stolthet för klubben, i alla väder, ialla resultat. Visst blir man surare på klubben när det går i motgång, som det har gått i säsongen för DIF. Man man får inte glömma att det är klubben som gett mig så starkt hjärta och sån kärlek, man får aldrig glömam bort att älska den, så tänker jag, men visst har du rätt i det du säger. Sen ångående Bajen så är det ett skämt om vi fortsätter derby på Söderstadion. Dom har fått som du vill med att spela där, men då ska man acceptera sina egna krav, dom klarar inte av det. Sen att dom är så snåla med biljettutläggning och gör det lätt ör sin egen tifogrup gör mig mer sur. Dom ahr lika lite värdighet att spela på Söderstadion som vi på Stadion. Nej ta dom till Råsunda, så får dom inte sina fördelar som dom jämt ska ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 Jo vi tycker nästan samma sak. Men man får inte glömma bort sin stolthet för klubben, i alla väder, ialla resultat. Visst blir man surare på klubben när det går i motgång, som det har gått i säsongen för DIF. Man man får inte glömma att det är klubben som gett mig så starkt hjärta och sån kärlek, man får aldrig glömam bort att älska den, så tänker jag, men visst har du rätt i det du säger. Sen ångående Bajen så är det ett skämt om vi fortsätter derby på Söderstadion. Dom har fått som du vill med att spela där, men då ska man acceptera sina egna krav, dom klarar inte av det. Sen att dom är så snåla med biljettutläggning och gör det lätt ör sin egen tifogrup gör mig mer sur. Dom ahr lika lite värdighet att spela på Söderstadion som vi på Stadion. Nej ta dom till Råsunda, så får dom inte sina fördelar som dom jämt ska ha. Så alla Sthlmderbyn på Råsunda i framtiden? Jag vet inte, Men en dålig idé är det inte. Eller så borde derbyn spelas på en neutral arena. AIK-Bajen på Stadion, AIK-DIF på söder och DIF-Bajen på Råsunda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 Så alla Sthlmderbyn på Råsunda i framtiden? Jag vet inte, Men en dålig idé är det inte. Eller så borde derbyn spelas på en neutral arena. AIK-Bajen på Stadion, AIK-DIF på söder och DIF-Bajen på Råsunda. Där har du helt fel. Skulle bli ännu värre av att flytta om allt, folk skulle bli galna, även vanliga supporters. Jag själv skulle bli riktigt arg om detta skulle införskaffas, nej vi har vårat Råsunda och där spelar AIK sina hemma derbyn, sen om det blir fler derbyn på söder är bara larvigt enligt mig, läs vad GTApimp skrev så förstår ni. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 Så alla Sthlmderbyn på Råsunda i framtiden? Jag vet inte, Men en dålig idé är det inte. Eller så borde derbyn spelas på en neutral arena. AIK-Bajen på Stadion, AIK-DIF på söder och DIF-Bajen på Råsunda. Det gör inte supportrarna bättre till mods. Jag som Djurgårdare tycker alltid det är lika tungt att åka till främmande arenor för ett derby. Men man får acceptera det, Bajen också. Har man inte tillräcklig säkerhet, så får amn dela på det bästa som man har, och det är Råsunda, tyvärr. Jag vill hellre ha en bra arena i city. Men som sagt var, kan man inte acceptera läget, får man skylla sig själv. Och dte får Bajen när man nu lämnar Söderstadion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 Hahahahahaaa! Om dif får 3 poäng så ska bajen ha 3 poäng för matchen som avbröts förr i tiden då bajen ledde med 2-0 och matchen avbröts på grunda av regn. Och som sagt... jag var där det var inte du så skit i att snacka om matchen nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 Hahahahahaaa! Om dif får 3 poäng så ska bajen ha 3 poäng för matchen som avbröts förr i tiden då bajen ledde med 2-0 och matchen avbröts på grunda av regn. Och som sagt... jag var där det var inte du så skit i att snacka om matchen nu... Larvigt snack, dif ska ha 3 poäng annars är det löjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 Hahahahahaaa! Om dif får 3 poäng så ska bajen ha 3 poäng för matchen som avbröts förr i tiden då bajen ledde med 2-0 och matchen avbröts på grunda av regn. Och som sagt... jag var där det var inte du så skit i att snacka om matchen nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 Hahahahahaaa! Om dif får 3 poäng så ska bajen ha 3 poäng för matchen som avbröts förr i tiden då bajen ledde med 2-0 och matchen avbröts på grunda av regn. Och som sagt... jag var där det var inte du så skit i att snacka om matchen nu... Hahahahahahah! Acceptera läget! Ni orsakade inte regnet, så ni kan inte göra något åt den saken. Ni orsakade tumultet som hände nu, då får ni loosa på det. Tyvärr. Och jag skiter i om jag var där eller inte, jag vet lika mycket av vad som hände och inte, jag såg Bajens misslyckades tifo, jag hörde Bajens överröstade trumma. Så jag har en del att komma med, sorry. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 (redigerad) Ok var du där? Är du från Stockholm och hejar på såkallade Stockholms stolthet? Nej. Vart är Stockholm btw? Söder, norr, öster, allt? Nåja varför sjöng ni inte frågar jag? GTApimp: xD VI HATAR SOLNA! Redigerad 28 augusti, 2006 av dibel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 Ok var du där? Är du från Stockholm och hejar på såkallade Stockholms stolthet? Nej. Vart är Stockholm btw? Söder, norr, öster, allt? Nåja varför sjöng ni inte frågar jag? GTApimp: xD VI HATAR SOLNA! Varför sjunger inte Bajen Fans. ständigt denan trumma, dena tystade förfan kalcken. Jag hörde mer DIF-ramsor än Bajenramsor. Trots att DIF-klacken var under tak och mycket mindre, så var amn starkare än Bajen Fans, men du kan inte stå för det, du skämms bara nu, stå för det istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 Ok var du där? Är du från Stockholm och hejar på såkallade Stockholms stolthet? Nej. Vart är Stockholm btw? Söder, norr, öster, allt? Nåja varför sjöng ni inte frågar jag? GTApimp: xD VI HATAR SOLNA! Nej, Orkade inte åka 120 mil, Är inte från Stockholm, Hejar på Stockholms stolthet. Sthlm är i den södra delen av landet, På Östkusten. dibel, Varför kan du inte inse, Bajen är inte bättre än Djurgården. Och sen, Match som avbryts pga av regn och en som avbryts pga att Bajenfans skjuter in raketer och bengaler på planen. Är det inte ens lite skillnad även för dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 Aa bara bajare som förstörde matchen...... Jag håller me er Jag och östra sjön ut difklacken de 3-4 gånger de försökte höja rösterna. Synd att bajenklacken inte var så taggade idag och att KGB var på lekhumör Nejmen omspel på neutral plan utan publik /vi söge att den spelas i luleå så kan du se på den Godfather) vore det bästa för fotbollen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 Aa bara bajare som förstörde matchen...... Jag håller me er Jag och östra sjön ut difklacken de 3-4 gånger de försökte höja rösterna. Synd att bajenklacken inte var så taggade idag och att KGB var på lekhumör Nejmen omspel på neutral plan utan publik /vi söge att den spelas i luleå så kan du se på den Godfather) vore det bästa för fotbollen. Utan publik, Men jag ska se på? Erhhmm.. Okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 Dagissnack från vissa parter nu tycker jag. Somliga här inne verkar ha svårt för att erkänna att man faktiskt har förlorat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 Jag är så innihelvete förbannad, vi har nu officiellt gått till aik fasoner.. -- en sak som är så jävla irriterande är att både aftonhoran och på radio+tv så säger dom liknande saker som: "Hammarby fansen skämmer ut sig när dom rasistiskt kastar bananer på djurgårdensålvakt", VI HAR FAN KASTAT BANANER INNAN TOURAY KOM! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 Frågan är vd som är värst... Att skada en annan människa eller att avbryta en lek (fotbollsmatch)... Så om man ställer dessa frågo mot varrandra; Vem ska få poängavdrag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts