GTApimpfoolife Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Står du på östra Jag tänkte men tackade nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Bilder, men inte någon video klipp. Tack för hjälpen iaf. Gå in på AFtonbladet TV > Sportbladet och sedan så finns filmen med lite längre ner på listan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Gå in på AFtonbladet TV > Sportbladet och sedan så finns filmen med lite längre ner på listan. Jag blir snart frustrerad över Aftonbladets sida, en jävla röra bara. Kan inte hitta den! Argh.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Jag blir snart frustrerad över Aftonbladets sida, en jävla röra bara. Kan inte hitta den! Argh.... Haha, jag som sagt, jag gick in på Aftonbladet TV, valde sport i menyn, och vips så fanns henke och hans näve med på listan till höger ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 (redigerad) Usch och blä för andra halvlek på tråkiga strömvallen. Kom precis hem efter ca. 3-4 timmars bilresa. Andra halvlek sög rejält tråkigaste jag sett på länge förutom att Gefle missade straff, det småregnade och stämningen var död i andra halvlek också sugigt. Nej nu längtar jag tillbaka till borgen, är lite nöjd med 1-1 ändå eftersom både götet och malmö fått stryk mot dom. Bäst idag var ändå när vi studsade runt en stor hulken gubbe runt klacken och Gefles tifo som måste ha varit det fulaste på 100 år ungefär. EDIT: Slänger in en bild jag tog på hulken. (Bernt Hulsker aka. Hulken är en av våra spelare, därför denna docka.) http://img172.imageshack.us/img172/8750/img3763oj2.th.jpg Redigerad 21 augusti, 2006 av Halo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Är det möjligt om man kunde få se en bild på Gefles tifo någonstans? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Är det möjligt om man kunde få se en bild på Gefles tifo någonstans? Ska leta reda på en när jag kommer hem från skolan idag, tog aldrig någon själv på det nämligen, klantigt gjort men hade inte tid just då . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 (redigerad) Nu blir jag ju arg. Varflr just Sunderland? Efter jättejumbon i PL också....FAN Hejdå Tobbe http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/...,875445,00.html Redigerad 22 augusti, 2006 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Hoppas Helsingborg och halmstad vinner idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Hoppas Helsingborg och halmstad vinner idag Du är inte ensam om att hoppas på det, dessvärre så leder Elfsborg i skrivandets stund. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Japp. Heja Helsingborg och Halmstad! Tror dock att Ellos vinner.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Japp. Heja Helsingborg och Halmstad! Tror dock att Ellos vinner.. Lutar åt det hållet, tror dom leder med 2-0 nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Nu blir jag ju arg. Varflr just Sunderland? Efter jättejumbon i PL också....FAN Hejdå Tobbe http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/...,875445,00.html Gör mig ingenting. Han har varit snudd på värdelös den här säsongen. Nu hittar väl Lunkan är stark nia? Eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Har tänkt på det där med att Djurgårdens Qurinho (stavning?) inte riktigt kommit igång osv. Då slog tanken mig, Derek Boateng. Han var given i startelvan 2003-2004, spelade som skit. Han var helt plötsligt inte given när Norling kom in i leken, han läxade upp honom och visade att han var tvungen att verkligen kämpa sig till en plats i laget, och se på han idag, fick spela VM och hela fadderullan. Kanske behövs det nya takter i Djurgården ändå? ----------------------- Sitter för övrigt och glor på HeIF-HIF på TV nu, skönt att Henke kvitterade precis innan halvtid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Asså lol på matchen skön fotboll i 40 minuter iaf Henke lyckades sätta straffen... grattis! "VÄLKOMMEN TILL SÖDER" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Tre poäng till, oväntat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Tre poäng till, oväntat? Du ser ut så @GTAPimp....: Han har iaf gjort 5 mål, Men Lunkan värvar fräscha gubbar. Det är jag säker på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Har tänkt på det där med att Djurgårdens Qurinho (stavning?) inte riktigt kommit igång osv. Då slog tanken mig, Derek Boateng. Han var given i startelvan 2003-2004, spelade som skit. Han var helt plötsligt inte given när Norling kom in i leken, han läxade upp honom och visade att han var tvungen att verkligen kämpa sig till en plats i laget, och se på han idag, fick spela VM och hela fadderullan. Kanske behövs det nya takter i Djurgården ändå? Precis. Quirino är en spelare som nästan kräver tid. Boateng var också en värvning som man hoppades skulle sätta fart på spelet men en gång, samma med Qurino. Ge killen tid, han är knappt byxmyndig för sjutton. Godfather: Mja han har gjort några kassar. Men han är inte som Djurgrården sitt rätta jag och det känns som att han behöver gå vidare innan allt blåder bort. Detta är bra för Hysén och för DIF, eller det är i alla fall inte sämre. Men Lunkan sa däremot att han inte tänker finna några ersättare en så länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Tackar för övrigt HeIF för segern idag, AIK återigen störst i Sthlm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Tackar för övrigt HeIF för segern idag, AIK återigen störst i Sthlm. AIK kan inte vinna GTAPimp sa du inte att du fick en biljett i bajenklacken? Heeeeeeeeejeeooo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts