rabarben Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Helvetes jävla... Henke blir avstängd mellan 3-5 matcher. Så jävla onödigt... nu missar han mot Malmö. HELVETE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Helvetes jävla... Henke blir avstängd mellan 3-5 matcher. Så jävla onödigt... nu missar han mot Malmö. HELVETE! Eh.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Eh.... Var det nåt du inte förstod me mitt inlägg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Var det nåt du inte förstod me mitt inlägg? De kan väl klara sig utan Henke. Folk har så jävla stora förväntningar på honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 De kan väl klara sig utan Henke. Folk har så jävla stora förväntningar på honom. Självklart. Men får man inte bli ledsen för att en jävligt stor spelare blir avstängd i 5 matcher kanske? Jag hade blivit lika ledsen om Grankvist eller Shelton hade blivit avstängda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Kung vetefan men han är en riktigt stor del. Fast HIF har Luton och då kan det hända vafan som helst. Det finns ingenting som är omöjligt för den killen. Och du hoppas på 3 matcher så att Henke inte ska va med mot malmö. Som om han kunde stoppa Malmö. Jag vet inte när MFF spelar mot HIF(typ vid den 14 september, säkert) och 3 matchers avstängding+ böter skulle sitta fint. Junior o Jonathan Joansson(elr fan nu hur han stavar) är nästa Peter Ijeh o Niklas Skoog(när de 2 var som hetast). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Det roliga met detta är att vissa helsingborgare (inte du rabaren) men några på svenskafans.com försökte påstå att han använde öppenhand när han slog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Det roliga met detta är att vissa helsingborgare (inte du rabaren) men några på svenskafans.com försökte påstå att han använde öppenhand när han slog. Han själv säger det... han som blev slagen själv tycker inte det var så farligt. Det var nån jävla mupp som anmälde honom. Kan länka till en intervju med honom om ni vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Han själv säger det... han som blev slagen själv tycker inte det var så farligt. Det var nån jävla mupp som anmälde honom. Kan länka till en intervju med honom om ni vill. Jon jönsson fick ju avbryta matchen, jag tror inte en knuff kan va så hård. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Jon jönsson fick ju avbryta matchen, jag tror inte en knuff kan va så hård. Jon Jönsson talar ut själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Jon Jönsson talar ut själv Intressant. Men då kan de skita i anmälningen + några matchers avstänging. Löjligt, jag håller med Jon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Jag tror han säger så för att han inte vill göra en sån stor sak av det, hade han sagt: "Den jäveln slog mig med fullknytnäve i bröstet" så hade det skapat rubriker. jag tror jon jönsson vill glömma det det är därför. Tror jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Kan någon hitta en klipp när Henke 'slog' Jönsson. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Kan någon hitta en klipp när Henke 'slog' Jönsson. Finns på www.aftonbladet.se klicka in på sportbladet så hittar du det där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Finns på www.aftonbladet.se klicka in på sportbladet så hittar du det där. Bilder, men inte någon video klipp. Tack för hjälpen iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Gefle - AIK 1-1, klockrent! Öster - Göteborg (en så länge) 1-1 Vafan kan inte DIF vinna för? Dom hade fan haft guldläge om dom hade tagit 3 mot Kalmar, 3 mot ÖIS och 3 mot Elfsborg. Någon slags ängel finns det i alla fall på DIFs sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Gefle - AIK 1-1, klockrent! Öster - Göteborg (en så länge) 1-1 Vafan kan inte DIF vinna för? Dom hade fan haft guldläge om dom hade tagit 3 mot Kalmar, 3 mot ÖIS och 3 mot Elfsborg. Någon slags ängel finns det i alla fall på DIFs sida. Precis så känns det för mig också... HIF spelar ut alla lag som spelar mot (iallafall på Olympia) men dom vinner inte så ofta. Jävla oflyt! Om vi hade haft samma spel borta som hemma så svär ja att vi hade varit en stark guldkandidat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Aiight det kommer bli tungt på måndag! ska dra med 5polare (1 apa) Gtapimp m fl: Ät inte för mkt innan matchn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Gtapimp m fl: Ät inte för mkt innan matchn Nja det har jag inte heller. Jag sa bara att om vi hade dom 9 poängen hade vi varit i toppen av tabellen. Men nästa måndag kommer det bli tufft, både på läktaren och på planen, blir väldigt nöjd med ett kryss. Synd att man inte fick biljetter till DIF-klacken, lite fånigt att man ska vara medlem. En bajenkompis hade förövrigt en biljett över till Bajenklacken men jag tackade nej, tänker fan inte oah till nåt jävla 7NA i otakt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Står du på östra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts