Roxxy Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Roxxy: Elfsborg 3-3 mål gjordes i 93:e minuten. 2 minuters övertid var det och målvakten slog frisparken i 92:e. Han skulle blås direkt efter. Så det jämnar ut sig ska du se. Jjaja, okej då HIF ftw! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Gtapimpforlife... vad hände egentligen? 1 man mer mot tråkkalmar och förlorar med 1-0 mot Kalmar? Och på Olympia var ni också illa ute med 1 man mer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Gtapimpforlife... vad hände egentligen? 1 man mer mot tråkkalmar och förlorar med 1-0 mot Kalmar? Och på Olympia var ni också illa ute med 1 man mer? Kalmar hade en bra målvakt i Wastå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Kalmar hade en bra målvakt i Wastå Aha... Tolka inte mitt inlägg fel bara. Jag vill bara få din syn på saken! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Heja Sverige, heja Sverige! Nej, allvarligt talat så är jag inte speciellt intresserad, men jag håller ganska ofta koll på denna topicen iaf. Ganska mycket tjaffs är det. Offtopic: Rabarben, logga in på stenåldersmsn istället, ditt funkar ju inte för stunden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Henke borde få en lång avstänging när han boxas sådär! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Henke borde få en lång avstänging när han boxas sådär! Citerar text-tv "Han höll fast mig och jag försökte ta mig loss. Hoppas han inte ljuger... annars är det jävligt dåligt av honom. Jag såg inget iallafall... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Det såg då inte fint ut på Aftonbladet TV Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Tyvärr e det nog jonevret som ryker nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Det såg då inte fint ut på Aftonbladet TV Håller helt och hållet med dig om den saken. Avstängning tycker ajg det ska vara, minst 1 match iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 (redigerad) Gtapimpforlife... vad hände egentligen? 1 man mer mot tråkkalmar och förlorar med 1-0 mot Kalmar? Och på Olympia var ni också illa ute med 1 man mer? Jag önskar jag visste. Vad hände? Vad fan hände? Vad fan HÄNDER? Djurgården - Kalmar 0-1, resultatet får mig att spy flugsvampar. Men jag är faktiskt inte besviken, nej. Backspelet idag var klart bättre och trots att Allsvenskans klart sämsta ytterback spelade från start så gick det väl hyfsat där bak. Visst fick dom onödiga chanser lite då och då men Kalmar kom knappt över DIFs planhalva i andra. Men, jag mååste ändå säga detta, Robert Stoltz är verkligen inte en Allsvensk fotbollspelare, det är skrämmande att se han ens slå en passning. Kalmars straff var annars inte så mycket att säga om, klassisk Johannesson brytning. Djurgårdens anfallsspel var som vanligt fruktansvärt oförnuftigt och stillastående. Visst så var Komac borta och det var ett minus, men han är inte hela DIFs lag. Men Djurgården dom har ett fint spel som lyckas hela vägen tills avsluten kommer, sen tar det helt plötsligt stopp, man får ut bollen fint på kanten till spelaren kan få slå perfekt inlägg, men inläggen sitter inte, trots en man mer på planen. Vafan sitter inte inläggen för!? Träna på det Jonevret, gör nåt för satan. Men annars såg det bra ut. Men jag är nöjd. Daja var för fan pigg igår. Batan slet. Barsom är fantstisk. Conchas inlägg prickar perfekt. men sen finns det farsaker också. Vad har hänt med Hysén? Hur kan man vara så dålig som Stoltz är? Varför sätter man aldrig hörnorna? Det finns saker att slipa på. Men Hysén kommer bli bra, Ottesen kommer och petar Stoltz snart och börjar man träna på hörnor så knäpper det också. Satt framtiden är fortfarande lite ljus. Men inte tillräckligt för förlust hemma mot KFF räcker inte till guld. Klacken var annasr mästerlig igår, amn älskar att gå på dom matcherna där inte folkkommer för det är bra lag, nu var det bara klackfolk där, skönt drag. Synd bara att man skanderar AVGÅ JONEVRET för det är en stor anledning till att DIF inte får in bollen. Det var inte Jonevret som missade Batans friläge, det var inte Jonevret som gjorde så att Dajas skott dundrade i ribban eller att målvakten skulle få fingertopparna på den. Det var inte Jonevret som missade Jonssons friläge. Det var inte Jonevret som missade Dajas straff. Det var tillfälligheterna, och jag säger vääl som Hysén sa så prickfullt i FanTV förut, det är INTE DIFs år iår. Redigerad 20 augusti, 2006 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Åå vad fotboll e tråkigt. Världens kärringsport. Får knappt röra varandra. Nehe hockey ska de va. Tuffare och roligare. Mer chanser och fler mål dessutom ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 (redigerad) Åå vad fotboll e tråkigt. Världens kärringsport. Får knappt röra varandra. Nehe hockey ska de va. Tuffare och roligare. Mer chanser och fler mål dessutom ! Ge fan i denna tråden då. --- Helvetes jävla Henkejävel. Nu kanske han blir avstängd mot malmö... FAN VA ONÖDIGT! Gtapimp: Håller med dig fullständigt. Vad fan kräver folk? Djurgården ligger ju ganska bra till... måste DIF vinna 2 år i rad för att dom ska bli nöjda? Redigerad 20 augusti, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Ge fan i denna tråden då. --- Helvetes jävla Henkejävel. Nu kanske han blir avstängd mot malmö... FAN VA ONÖDIGT! Var tvungen att säga detta men vart faktiskt lite stolt över dig där, trodde faktiskt att det skulle komma ett "henke är oskyldig" inlägg. Bra där rabarben. . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Var tvungen att säga detta men vart faktiskt lite stolt över dig där, trodde faktiskt att det skulle komma ett "henke är oskyldig" inlägg. Bra där rabarben. . Tack... Jag är jävligt besviken på killen. Hur lång avstängning tror ni de kan bli? Missar ham MFF för en sån jävla skitsak så sjunker han jävligt mycket i mina ögon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Tack... Jag är jävligt besviken på killen. Hur lång avstängning tror ni de kan bli? Missar ham MFF för en sån jävla skitsak så sjunker han jävligt mycket i mina ögon. Jag hoppas iallafall på att det blir lika hårt som om någon annan spelare hade gjort samma sak, så det inte blir något "henke är alltid henke" straff. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Hoppas att han blir avstängd i 3 matcher. Henke är överskattad som sagt, och nu tror han att han är Allsvenskans kung(och det är han inte). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Häcken - Malmö: 1-3! JJ och Junior målskyttar för mff Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Hoppas att han blir avstängd i 3 matcher. Henke är överskattad som sagt, och nu tror han att han är Allsvenskans kung(och det är han inte). Kung vetefan men han är en riktigt stor del. Fast HIF har Luton och då kan det hända vafan som helst. Det finns ingenting som är omöjligt för den killen. Och du hoppas på 3 matcher så att Henke inte ska va med mot malmö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Gtapimp: Håller med dig fullständigt. Vad fan kräver folk? Djurgården ligger ju ganska bra till... måste DIF vinna 2 år i rad för att dom ska bli nöjda? Det är klart fansen kräver. Man har lovat att vi ska komma långt i Cupen, gärna vinna. Att vi skulle nå i alla fall final i Royal League. Att vi skulle nå Champions League-spel. Plus att vi har ett guld i Allsvenskan som krav från vår styrelse. Då är det klart fansen blir besvikna när det floppar i allt. Adidas har satsat pengar på oss, vi värvar spelare för nästan 30 miljoner, vi sätter höga krav, det är självklart att vi ställer krav tillbaka. Men jag har i alla fall inte gett upp Allsvenskan. Nu har vi full trupp till derbyt och vinst där och jävlar vad forkurvan kan svänga. Men jag ska sluta vara så jävla positiv. Men jag vill se Jonet säsongen ut! Här ställs inga krav på vinst sålänge Daja och Stoltz är på plan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts