Jump to content

Fotbollstråden!

PlusFourtyFour
 Share

Recommended Posts

Henke filmar inte i varje match. Henke filmar inte sig till segrar. Henke försöker ta sig fram. Henke slänger sig inte när han upptäcker att han har förlorat en löpning.

Och jag satt ungefär 20-30 m ifrån stället så jag såg allting. Vi kanske såg det ungefär lika bra... Och inget är konstigt att han ramlar. Det enda du sa att det inte var nån hets... han blev ju så rädd att han inte kunde slå hörnan.

Simpa: Nej det gör jag inte... men jag vet om att det lärs ut på elitnivå. Till och med FC Z skulle lära sig det ju.

Så Henke gör bara oskyldiga filmningar? Det är klart som fan Henke har filmat till sig segrar i sin karriär också. Skulle Henke fixa ett frisparksläge som Helsingborg gör mål på så skulle Henke fortfarande vara lika glad, men det tror inte du. Du borde veta att Henke är inte Gud, han är inte Sveriges största gentleman, även etablerade fotbollsproffs sabbar fotbollen, inse.

Jag uppfattade inte någon hets mot Komac när publiken mest var sura mot domaren. Och sen har han spelat i slovakiska och sloveniska ligan och allt vad det heter, och du ska veta att huliganism är näst intill okontrollerbart i dom länderna, så jag tror inte han brydde sig särskilt myclet av vad några 15+ gjorde mot honom under hans hörna.

Sen ramlade han kanske bara, ni hade slängt in toalettrullar, lätt att trassla in sig i.

Redigerad av GTApimpfoolife
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så Henke gör bara oskyldiga filmningar? Det är klart som fan Henke har filmat till sig segrar i sin karriär också. Skulle Henke fixa ett frisparksläge som Helsingborg gör mål på så skulle Henke fortfarande vara lika glad, men det tror inte du. Du borde veta att Henke är inte Gud, han är inte Sveriges största gentleman, även etablerade fotbollsproffs sabbar fotbollen, inse.

Jag uppfattade inte någon hets mot Komac när publiken mest var sura mot domaren. Och sen har han spelat i slovakiska och sloveniska ligan och allt vad det heter, och du ska veta att huliganism är näst intill okontrollerbart i dom länderna, så jag tror inte han brydde sig särskilt myclet av vad några 15+ gjorde mot honom under hans hörna.

Sen ramlade han kanske bara, ni hade slängt in toalettrullar, lätt att trassla in sig i.

Du tror inte han brydde sig när han fick ett konfettirör i nacken som är gjort av järn? :huh:

Och Henke är verkligen ingen gud. Vet att han filmar som alla andra spelare och det är förjävligt dåligt. Varför ska det behöva vara så här?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Simpa: Nej det gör jag inte... men jag vet om att det lärs ut på elitnivå. Till och med FC Z skulle lära sig det ju.

Det har jag svårt att tro, visst FC Z skulle lära sig filma och de är ju på elitnivå ok.

Jag spelade i IFK Norrköpings (Ja, jag vet superettan, men vi kommer snart) 90:or för ett litet tag sedan, och de storsatsar så att de spelarna ska få lira a-lag så snart som möjligt, och vi fick inte lära oss filma, tvärtom, det ska vara så mycket Fair Play som möjligt, och om någon i laget tjafsade med motståndarna, eller filmade, eller något annat osportsligt så fick de minsann höra det efter matchen av tränaren.

Så jag tror du har fel.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det har jag svårt att tro, visst FC Z skulle lära sig filma och de är ju på elitnivå ok.

Jag spelade i IFK Norrköpings (Ja, jag vet superettan, men vi kommer snart) 90:or för ett litet tag sedan, och de storsatsar så att de spelarna ska få lira a-lag så snart som möjligt, och vi fick inte lära oss filma, tvärtom, det ska vara så mycket Fair Play som möjligt, och om någon i laget tjafsade med motståndarna, eller filmade, eller något annat osportsligt så fick de minsann höra det efter matchen av tränaren.

Så jag tror du har fel.

Visst. Antagligen har jag fått det om bakfoten.

Måste bara posta en bild på ellos fans... haha! Fan va tuffa dom är! :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Visst. Antagligen har jag fått det om bakfoten.

Måste bara posta en bild på ellos fans... haha! Fan va tuffa dom är! :rolleyes:

http://www.guliganerna.se/v2/gallery/2006/...12.JPG.prev.jpg

Man skulle kunna tro att lagens supportrar utanför sthlm aldrig har sett en banderoll med ett budskap förut, värst vad många har hängt upp sig på denna.

Visst budskapet är bra (och gammalt), men "fan va tuffa dom är" är fel stämpel på ellos supportrarna helt klart.

EDIT: Dom verkar ha väldigt hög snittålder på fansen btw ^_^B)

Redigerad av Halo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Malmö är ett skämt, och du är en medgångssupporter.

Tycker denna tråd börjar gå åt fjortishållet nu, dvs, "Dif är sämst" sen kontrar någon "AIK är sämre" osv.

Så säg mig, varför är Malmö ett skämt?

-----------

För övrigt, beställde just ticets till Gefle Away på måndag, börjar bli lite taggad :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Malmö är ett skämt, och du är en medgångssupporter.

Jag hoppas du inte pratar om dig själv nu för det låter som det. På vilket sätt är malmö ett skämt? Vi har iallafall en gräsmatta. Det har inte ni, er klubb har inte råd att skaffa en riktig gräsmatta så ni måste skaffa en billigplast matta som gör det sämre för lagen. Och man skadar sig mer när man faller. Klaga inte på klimatet, det finns många gräsplaner i stockholm som ligger mer norr än borås.

Redigerad av Ceone
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Malmö är inget skämt (OMG en HIFare försvarar malmö :o) Däremot kan jag hålla med att Malmö är medgångsupportrar.

Nej, inte supportarna, du tänker på de vanliga folket som kommer och går. Det är lika dant med henrik larsson, alla biljetter är fullbokade nu när henke kom tillbaka. Det är samma sak som att det kommer mycket folk när det går bra för laget. Bra fotboll lockar folk, bra spelare lockar folk.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hoppas du inte pratar om dig själv nu för det låter som det. På vilket sätt är malmö ett skämt? Vi har iallafall en gräsmatta. Det har inte ni, er klubb har inte råd att skaffa en riktig gräsmatta så ni måste skaffa en billigplast matta som gör det sämre för lagen. Och man skadar sig mer när man faller. Klaga inte på klimatet, det finns många gräsplaner i stockholm som ligger mer norr än borås.

Jag pratar om dig, du är medgångssupporter, varför skriver du "DÖD ÅT BORÅS OCH ELFSBORG OCH DERAS PLASTMATTA" i din signatur? Malmö är ett skämt för att dom kan inte spela på konstgräs, vi har en gräsmatta, med den är av plast, vi spelar bättre med den, tråkigt för andra klubbar och vi ligger bra till ekonomiskt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag pratar om dig, du är medgångssupporter, varför skriver du "DÖD ÅT BORÅS OCH ELFSBORG OCH DERAS PLASTMATTA" i din signatur? Malmö är ett skämt för att dom kan inte spela på konstgräs, vi har en gräsmatta, med den är av plast, vi spelar bättre med den, tråkigt för andra klubbar och vi ligger bra till ekonomiskt.

Plast mot äkta gräs?

Snälla, Försök inte slå i oss att förbannade plastmattor är bättre än gräs, Att ni ligger bra till ekonomiskt,

SO WHAT? Ni har en billig plastmatta som är odudlig att spela på. Bollen rullar ungefär 65gånger fortare än på gräs

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Plast mot äkta gräs?

Snälla, Försök inte slå i oss att förbannade plastmattor är bättre än gräs, Att ni ligger bra till ekonomiskt,

SO WHAT? Ni har en billig plastmatta som är odudlig att spela på. Bollen rullar ungefär 65gånger fortare än på gräs

Exakt sen så studsar bollen annorlunda också, istället går den går framåt så studsar den uppåt vilket gör många som spelar på gräs förvirrade. Om ni har så mycket pengar då, KÖP EN GRÄSMATTA!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor