Halo Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 (redigerad) Det är skillnad på gnäll och gnäll. Jag gnäller för att Djurgårdens spel är trött och okontrollerat. Men rabarben gnäller över att Hysén är en filmare, för mig är det helt olika saker och olika nivå på gnäll, sen säger han inte mer än att han är en hora och han hatar honom, det är låg nivå på gnäll. Sen får vi inte glömma bort att exakt samma lät det när Aik hade problem 2004, fast då stämde det varken spelmässigt eller resultatmässigt, då var det mycket tjafs fram och tillbaka och supportrar visste inte vart deras ilska skulle ta vägen så dom tog ut den på ett stackars stängsel. Det är den tidens AIK jag jämför med. Jag vet att Aik inte gnäller just nu, för ni har ingen anledning att gnälla heller. Kolla på DIF så förstår du att jag gnäller, eller gnäller, iaf mycket upprörd. @+44: Man kan inget annat än att sucka åt dig, skulle jag vara Halo skulle jag skämts över att du var AIK-supporter. Hmm du har rätt i det du säger med olika gnäll, slängde nog ur mig mina ord lite för snabbt där. Men samtidigt blir man lite upprörd att man ska ta just AIK som förslag när man gnäller på sitt eget lag, jag menar, alla gnäller vi om det inte går som det ska, det är inte bara AIK 2004 som gör det. Kolla på några av Malmös supportrar t.ex. som efter förlusten mot Gefle hängde upp en banderoll emot laget, så det finns tendenser hos andra lag också. EDIT: När det gäller +44 så tänker jag inte uttala mig, har nämligen inet läst så noga vad han skrivit så jag får återkomma med min åsikt. Redigerad 14 augusti, 2006 av Halo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Om det hade varit Henke som filmat, hade inte du då (GTA...) klagat på honom som fan? Jag är säker på det. Du försvarar honom för att ni vann pga. det. Hade det varit en tysk som filmat mellan sverige-tyskland i VM så hade alla här skrivit: "JÄVLA FITT TYSK" osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Hmm du har rätt i det du säger med olika gnäll, slängde nog ur mig mina ord lite för snabbt där. Men samtidigt blir man lite upprörd att man ska ta just AIK som förslag när man gnäller på sitt eget lag, jag menar, alla gnäller vi om det inte går som det ska, det är inte bara AIK 2004 som gör det. Kolla på några av Malmös supportrar t.ex. som efter förlusten mot Gefle hängde upp en banderoll emot laget, så det finns tendenser hos andra lag också. EDIT: När det gäller +44 så tänker jag inte uttala mig, har nämligen inet läst så noga vad han skrivit så jag får återkomma med min åsikt. Ja precis. Nu svarar du åt mig på din egen fråga, alla gnäller vi när det är motigt, då finns det alltid anledningar. Vi stryker det jag sa om AIK, ber om ursäkt för den jämförelsen. Det var bara den som kom närmast när jag skrev om DIF, det blir ju så när AIK är värsta rivaler så det händer lätt... Ceone: Jag vet att Hysén filmade och jag vart jätteglad när jag såg målet första gången för jag såg inte att Hysén filmade. Men min glädje la sig litegrann efter matchen när jag fick reda på det. Jag accepterar filmningar, det är en del av fotbollen och det är alltid så att båda lagen filmar lika mycket i varje match, inget lag är sportsligt. Men att man filmar till sig ett mål kanske inte är lika kul. Men hade nu Helsingborgs målvakt tagit Hyséns frispark så hade rabarben eller någon annan inte pipigt lika mycket. Det slutar med att allting handlar om tillfälligheter. Hysén visade sig vara kall, lev med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 (redigerad) Hörru rabarben nu får du förfan hålla käften och sluta sitta och kalla Hysén för en jävla hora för det låter bara urfånigt. Han må ha filmat i första matchen men han filmade fan inte under Henkes gula kort. Hysén kom i full fart med bollen och Henke rykte honom i axeln för att stoppa honom, Hysén ramlar och Henke får en varning på fallet. Henke klagade inte för han gjorde det som var viktigt för laget, hade han inte stoppat Hysén så hade Djurgården fått en livsfarlig kontring. Roligt att se var också dom minderåriga personerna vid HeIF:s klack som var rysligt förbanande på domren och sprang ner vid en Djurgårdshörna, och för att vara extra tuffa så vissade dom fingret med handen på snedden, gangsta. Men jag måste fråga dig rabarben.. Är det alltid såna där oroliga vibbar på Olympia eller är det bara för att ett stockholmslag kommer på besök som man vill tuffa till sig extra mycket? 1. Jag har rätt att säga min åsikt eftersom ett forum är till för att disskutera... klart det skulle va frispark i den sitatuionen. Men sättet han ramlar på irriterar mig. Han försöker verkligen inte springa vidare utan lägger sig ner så fort han känner en liten touch. Till skillnad från t.ex. Stefandidis som ni verkar hata så mycket. Han kämpar till sig frisparkarna. 2. Vilket lag vi än möter springer alla ner... och om du menar yngre supportrar med 20-25 års åldern så ja. Dom springer alltid ner och hetsar han som ska lägga hörnan. Dock brukar det inte slängas någonting men detta var ju ett undantag och btw... förra året. Vilket lag var det som kastade en öl på Svanbäck när han la hörna? Inte var det DIF iallafall. Sen om jag inte såg fel så sprang även era fans ner mot räcket när dom inte gillade någonting som domaren gjorde. Och sen fattar jag inte hur du kan acceptera filmingar. Det är ett hån mot sporten. Tobias hånar sporten... han hånar sporten jag älskar och det är därför jag hatar honom så djupt. Redigerad 14 augusti, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 (redigerad) 1. Jag har rätt att säga min åsikt eftersom ett forum är till för att disskutera... Ja, du har rätt till en åsikt. Men påhopp är bara onödigt och att kalla honom för hora gör bara att ingen tar dig seriöst. Heja AIK! Gefle borde dom kunna ta och förlorar Hammarby tar AIK förstaplatsen. Redigerad 14 augusti, 2006 av R2D2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Och sen fattar jag inte hur du kan acceptera filmingar. Det är ett hån mot sporten. Tobias hånar sporten... han hånar sporten jag älskar och det är därför jag hatar honom så djupt. Filmningar är en del av sporten. Det kommer alltid att finnas och vi blir aldrig av med det [ungefär som APB och fjortisar] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 (redigerad) Ja, du har rätt till en åsikt. Men påhopp är bara onödigt och att kalla honom för hora gör bara att ingen tar dig seriöst. Får man fråga... vad hade det där inlägget med fotboll och göra? Jag är trött på att du bara ska gnälla på allt och alla hela tiden. Har du nånsin skrivit i denna tråden innan? Det är som jag skulle gå in i The elder scrolls of obvillion tråden och skriva "Det stavas eller inte eler". Tyst på dig. --- Fy fan vad jag längtar till derbyt nu... först våran viktigaste match hitils mot Elfsborg in da cup. Hammarby hemma gais borta och sen derby! Synd att man inte har ståplats detta året dock... vet inte om jag klarar av ett derby utan ståplats. Jaja... nästa år när jag har längden inne får det bli ståplatsårskort. Så ni accepterar filmningar? Ni tycker det hör till fotbollen att elittränare ska lära ut sina pågar hur man filmar? Nej... vi får väl hoppas att det här rosa kortet kommer till Sverige också. Då kommer hysén åka ut varje match. FOTBOLLSMÖRDARE! Redigerad 14 augusti, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Så ni accepterar filmningar? Ni tycker det hör till fotbollen att elittränare ska lära ut sina pågar hur man filmar? Nej... vi får väl hoppas att det här rosa kortet kommer till Sverige också. Du kommer hysén åka ut varje match. FOTBOLLSMÖRDARE! Lära ut filmningar? Helt fel. Alla försöker få bort filmingar men dom kommer alltid vara kvar. Du slipper klaga på att alla utom du accepterar filmningar om du läser lite mer i inläggen än att bara översiktsläsa dom. Och är nån av oss Tobias Hysén eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Lära ut filmningar? Helt fel. Alla försöker få bort filmingar men dom kommer alltid vara kvar. Du slipper klaga på att alla utom du accepterar filmningar om du läser lite mer i inläggen än att bara översiktsläsa dom. Och är nån av oss Tobias Hysén eller? Du... dom tränar ut filmingar. Varför tror du alla är så jävla bra på det? Och det var ett stavfel... jag tror du fattade det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Får man fråga... vad hade det där inlägget med fotboll och göra? Jag är trött på att du bara ska gnälla på allt och alla hela tiden. Har du nånsin skrivit i denna tråden innan? Det är som jag skulle gå in i The elder scrolls of obvillion tråden och skriva "Det stavas eller inte eler". Tyst på dig. Nöjd med mitt inlägg nu då? Mitt budskap är fortfarande samma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 1. Jag har rätt att säga min åsikt eftersom ett forum är till för att disskutera... klart det skulle va frispark i den sitatuionen. Men sättet han ramlar på irriterar mig. Han försöker verkligen inte springa vidare utan lägger sig ner så fort han känner en liten touch. Till skillnad från t.ex. Stefandidis som ni verkar hata så mycket. Han kämpar till sig frisparkarna. Ja du har rätt att säga dina åsikter. Men jag ber dig hålla käften när du kallar folk för horor, för det är bara idiotiska åsikter. Ja Babis må kämpa mycket och är jättebra. Sen borde du första varför vi hatar när han vänder ryggen mot DIF och säljer sig själv, men han är duktig, men inte lika duktig som Hysén. 2. Vilket lag vi än möter springer alla ner... och om du menar yngre supportrar med 20-25 års åldern så ja. Dom springer alltid ner och hetsar han som ska lägga hörnan. Dock brukar det inte slängas någonting men detta var ju ett undantag och btw... förra året. Vilket lag var det som kastade en öl på Svanbäck när han la hörna? Inte var det DIF iallafall. Sen om jag inte såg fel så sprang även era fans ner mot räcket när dom inte gillade någonting som domaren gjorde. Jag satt hemma i TV-soffan och dom personerna jag såg var inte i 20-25 års åldern. Och det jag såg så hetsade dom inte Komac särskilt mycket för då hade han fått en flaska eller något annat i huvudet vilken sekund som helst eftersom han är nära. Nej nu slängdes det konfetti, ja konfetti mot domaren istället, det såg man klart och tydligt. Och sen fattar jag inte hur du kan acceptera filmingar. Det är ett hån mot sporten. Tobias hånar sporten... han hånar sporten jag älskar och det är därför jag hatar honom så djupt. Jag filmningar är ett hån mot sporten. Men när båda lagen kör med filmningar så accepterar jag det, tyvärr får man kanske säga men det är bara nåt man får leva med i vilka situationer som helst. Jag tror du snart också kommer få känna dig nedtryckt mot fotbollens filmningar, hur mycket du än hatar det så kommer du också acceptera det snart. Du kanske hatar Hysén nu hur mycket som helst för att han sabbar, men det är fan självklart att han slänger sig i vissa situationer när det finns vissa andra motståndare som också gör det. Igår såg jag både Miranda och han McDonald någonting lägga sig i vissa situationer. Sen skulle du aldrig kalla Henke Larsson för hora om han la sig precis utanför straffområdet, och säg inte att du skulle det nu för jag vet det bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Du... dom tränar ut filmingar. Varför tror du alla är så jävla bra på det? Och det var ett stavfel... jag tror du fattade det. Alltså också i Helsingborg. Varför inte klaga på Helsingborg då? Jag garanterar att HIF kommer att göra mål på frispark efter filmning iår. Då kommer du vara fullkomligt oförstående och försvara Henke eller Shelton till sista svettdroppen om att det inte var filmning. Ang. Stavfelet: Ja. Men det passade så bra in Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 (redigerad) Du... dom tränar ut filmingar. Varför tror du alla är så jävla bra på det? Får jag fråga en sak, spelar du fotboll själv ? Redigerad 14 augusti, 2006 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Alltså också i Helsingborg. Varför inte klaga på Helsingborg då? Jag garanterar att HIF kommer att göra mål på frispark efter filmning iår. Då kommer du vara fullkomligt oförstående och försvara Henke eller Shelton till sista svettdroppen om att det inte var filmning. Ang. Stavfelet: Ja. Men det passade så bra in Absolut inte. Jag kommer klaga kanske inte lika mycket men jag kommer bli besviken på HIF om dom skulle vinna på en filmning. Henke vet jag filmar ibland och då blir jag jävligt sur och jag skulle aldrig få för mig att kalla honom för hora eftersom han är en kung i mina ögon. Gtapimp: Det verkar som du tycker det är OK att man hivar flaskor på spelarna? Och du var ju inte ens där... han våga ju knappt lägga hörnan. Vakterna fick stå runt om honom... sen så ramlade han när han slog den. Och vi kastade inte flaskor och sånt. För vi vill inte att klubben vi älskar ska betala pengar i onödan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Absolut inte. Jag kommer klaga kanske inte lika mycket men jag kommer bli besviken på HIF om dom skulle vinna på en filmning. Henke vet jag filmar ibland och då blir jag jävligt sur och jag skulle aldrig få för mig att kalla honom för hora eftersom han är en kung i mina ögon. Gtapimp: Det verkar som du tycker det är OK att man hivar flaskor på spelarna? Och du var ju inte ens där... han våga ju knappt lägga hörnan. Vakterna fick stå runt om honom... sen så ramlade han när han slog den. Och vi kastade inte flaskor och sånt. För vi vill inte att klubben vi älskar ska betala pengar i onödan. Hysén är framtidens kung. Henke var kung. Ibra, Elmander eller Ljungberg är nutidens kung. Man måste våga klaga på kungar. Även om dom är ens personliga favorit. Dom flesta djurgårdare på JK's forum drar sig inte en tum för att klaga på Hysén om han gör något dåligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Hysén är framtidens kung. Henke var kung. Ibra, Elmander eller Ljungberg är nutidens kung. Man måste våga klaga på kungar. Även om dom är ens personliga favorit. Dom flesta djurgårdare på JK's forum drar sig inte en tum för att klaga på Hysén om han gör något dåligt. Jag klagar mycket på henke... fast jag hatar inte honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Absolut inte. Jag kommer klaga kanske inte lika mycket men jag kommer bli besviken på HIF om dom skulle vinna på en filmning. Henke vet jag filmar ibland och då blir jag jävligt sur och jag skulle aldrig få för mig att kalla honom för hora eftersom han är en kung i mina ögon. Gtapimp: Det verkar som du tycker det är OK att man hivar flaskor på spelarna? Och du var ju inte ens där... han våga ju knappt lägga hörnan. Vakterna fick stå runt om honom... sen så ramlade han när han slog den. Och vi kastade inte flaskor och sånt. För vi vill inte att klubben vi älskar ska betala pengar i onödan. Jaja, ni är turturduvor hela högen i Helsingborgsklacken, ni är så söta. Ungefär så skulle man kunna tro om eran klack efter att man läst ditt inlägg. Det behöver heller inte vara frågan om något "vi". Är det en flaska som kastas in, så är väll inte alla kastat den eller hur? Sen var det de där med filmningarna ja, skulle AIK vinna efter en filmning, så inte fan skulle jag vara sur på laget bara för det, 3 poäng är 3 poäng, oavsett hur, ibland är man värd 3 poäng ibland inte, men som sagt, en seger är seger, så som så många övriga här har skrivit, filmning är tyvär en del av sporten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 (redigerad) Absolut inte. Jag kommer klaga kanske inte lika mycket men jag kommer bli besviken på HIF om dom skulle vinna på en filmning. Henke vet jag filmar ibland och då blir jag jävligt sur och jag skulle aldrig få för mig att kalla honom för hora eftersom han är en kung i mina ögon. Gtapimp: Det verkar som du tycker det är OK att man hivar flaskor på spelarna? Och du var ju inte ens där... han våga ju knappt lägga hörnan. Vakterna fick stå runt om honom... sen så ramlade han när han slog den. Och vi kastade inte flaskor och sånt. För vi vill inte att klubben vi älskar ska betala pengar i onödan. Nu säger du ju själv att Henke filmar. Men då måste han ju vara ett hån mot sporten i dina ögon isåfall, och då kan du ju inte kalla han kung, han sabbar ju sporten. Fan jag fattar inte hur du resonerar för du snackar mot dig själv på något vis. Ena stunden är Hysén en hora för att han filmar och sabbar sporten. Men Henke sabbar sporten också men han är fortfarande kung. Du har egentligen ingen anledning att kalla Hysén en hora. Du snackar bara i din egen fula nattmössa, vilket på något vis blir... Tröttsamt att läsa. Och nej jag tycker inte det är ok att hiva in flaskor heller, har inte påstått det heller. Nej jag var inte där men jag såg situationen bättre än vad du gjorde, eftersom du tydligen var (var du inte det så snackar du i din fula nattmössa igen) där så måste ju jag sett situationen bättre än dig eftersom jag har repriser och allt på TV-rutorna. Och vakterna stog där för att försvara Komac och domaren, konstigt? Och jag förstår inte heller vad som är konstigt att han ramalr, ska du kalla han hora nu också? För att han ramlar konstigt som du tycker Hysén gör... Och det är bra att ni inte kastar in flaskor, vad ska jag mer säga? Redigerad 14 augusti, 2006 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Får jag fråga en sak, spelar du fotboll själv ? Hallå, är jag osynlig ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 (redigerad) Nu säger du ju själv att Henke filmar. Men då måste han ju vara ett hån mot sporten i dina ögon isåfall, och då kan du ju inte kalla han kung, han sabbar ju sporten. Fan jag fattar inte hur du resonerar för du snackar mot dig själv på något vis. Ena stunden är Hysén en hora för att han filmar och sabbar sporten. Men Henke sabbar sporten också men han är fortfarande kung. Du har egentligen ingen anledning att kalla Hysén en hora. Du snackar bara i din egen fula nattmössa, vilket på något vis blir... Tröttsamt att läsa. Och nej jag tycker inte det är ok att hiva in flaskor heller, har inte påstått det heller. Nej jag var inte där men jag såg situationen bättre än vad du gjorde, eftersom du tydligen var (var du inte det så snackar du i din fula nattmössa igen) där så måste ju jag sett situationen bättre än dig eftersom jag har repriser och allt på TV-rutorna. Och vakterna stog där för att försvara Komac och domaren, konstigt? Och jag förstår inte heller vad som är konstigt att han ramalr, ska du kalla han hora nu också? För att han ramlar konstigt som du tycker Hysén gör... Och det är bra att ni inte kastar in flaskor, vad ska jag mer säga? Henke filmar inte i varje match. Henke filmar inte sig till segrar. Henke försöker ta sig fram. Henke slänger sig inte när han upptäcker att han har förlorat en löpning. Och jag satt ungefär 20-30 m ifrån stället så jag såg allting. Vi kanske såg det ungefär lika bra... Och inget är konstigt att han ramlar. Det enda du sa att det inte var nån hets... han blev ju så rädd att han inte kunde slå hörnan. Simpa: Nej det gör jag inte... men jag vet om att det lärs ut på elitnivå. Till och med FC Z skulle lära sig det ju. Redigerad 14 augusti, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts