Gäst Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 Han är ju här för att utvecklas. Så om några år kommer han vara given Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 Han är ju här för att utvecklas. Så om några år kommer han vara given Det vart ju så. Men dom värvar ingen snubbe för nästan 15 miljoner för att han ska komma hit och utvecklas. Dom värvade honom för att han skulle komma hit och ta Djurgården ut i Europa, vilket man misslyckades med. Men jag tror som du att han kommer utvecklas för han är ju bara 20 år grabben, sen får man heller inte glömma, Lunkan misslyckas aldrig med en värvning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Jävlar, vi gör slarvsylta av Malmö! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Jävlar, vi gör slarvsylta av Malmö! Vad står det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Vad står det? Men kolla själv. 3-2 till Elfsborg. Tror dom är i ungefär 75 minuten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Men kolla själv. 3-2 till Elfsborg. Tror dom är i ungefär 75 minuten. Jag har inte beställt den matchen så därför kan jag inte kolla. Därför frågade jag här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Vi vann med 4-2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Hej då guldet. Men den jävla anders svensson är för hög klass för allsvenskan, vi kanske ska kalla tillbaka zlatan och rosenberg. !!! Nu kommer det säljas gubbar i laget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 (redigerad) Jag har inte beställt den matchen så därför kan jag inte kolla. Därför frågade jag här. Beställt? Matchen visades på Canal+. Och har du hört talas om text-tv? Åh hej vilken målkavalkad det var därute på landet idag, ja där ser man. Elfsborg som är så täppta bakåt har släppt in två kassar, Malmö fyra. Vad är det som händer? Nu är det väl ändå DIF som är det lag som har släppt in minst mål i Allsvenskan. Ändå är vårat försvar darrigt, hur står allt till? Redigerad 8 augusti, 2006 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 (redigerad) Beställt? Matchen visades på Canal+. Och har du hört talas om text-tv? Jag brukar beställa matcher på PPW eller va det heter. Och jag har inte canal + Redigerad 8 augusti, 2006 av Moroni_Family Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 (redigerad) Jag brukar beställa matcher på PPW eller va det heter. Och jag har inte canal + Ok, ja det håller ju nu när tv-avtalet är löst, själv har man säsongskortet hos Canal Digital. Men det hade varit svårt för dig att beställa hem när den visades på Canal+. Men som sagt, det finns text-tv. Minut för minut på Aftonbladet kan man också titta in i. Redigerad 8 augusti, 2006 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Längtar riktigt mycket till Helsingborg borta, vi är 8 pers som känner varandra som åker buss ner. Fyller dessutom år samma dag, kan man få en bättre födelsedag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Längtar riktigt mycket till Helsingborg borta, vi är 8 pers som känner varandra som åker buss ner. Fyller dessutom år samma dag, kan man få en bättre födelsedag? Åh det skulle vara så roligt att få åka ner. Men jag måste lägga till ett år eller så på nacken. Sen måste man skaffa sig lite intressantare kompisar, jag har bara en Djurgårdspolare som skulle tänka sig följa med på en sån resa. Och det är inte så jätteskoj när man är två. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Fan va jag längtar tills lördag. Bortamatch mot Bajen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PlusFourtyFour Skrivet 9 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Inget championsleague för djurgården! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Inget championsleague för djurgården! Bara en vecka efter är du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PlusFourtyFour Skrivet 9 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Man blir ju tvungen när man ser detta: http://img224.imageshack.us/img224/7449/namnlscopybk6.png Vart ligger djurgården? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Man blir ju tvungen när man ser detta: http://img224.imageshack.us/img224/7449/namnlscopybk6.png Vart ligger djurgården? Du kan ju svara på min fråga istället. För jag var först, jag var först, jag var först! Nanananana. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PlusFourtyFour Skrivet 9 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Vi byggde vårat lag. För att sedan spöa skiten ur er, hur kändes det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 (redigerad) Hmmm. Vet inte. Har inte känt något än. Aja nu är vi tillbaka på ruta-1, vilket kan vara ganska kul emellanåt. För att svara på din fråga så ligger vi för tillfället ganska bra till för att smyga sig fram till guldet, vi kommer här bakom, ingen tror på oss. Folk vet att vi kan om vi orkar, just nu finns inte viljan och orken, men den kan komma, idag, imorgon, den 13 september, vad fan vet jag? Jag tror såhär va, att just nu har Djurgården och Aik lika stora chanser att vinna guld. Men skulle Djurgården vinna nästa match, och Aik förlora, ja då ökar DIFs chanser markant. Skulle det bli tvärtom, ja då kommer det inte var sån skillnad. Vet du vart jag vill komma? Capische? Som dom säger i LCS. Redigerad 9 augusti, 2006 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts