Jump to content

Fotbollstråden!

PlusFourtyFour
 Share

Recommended Posts

Han är ju här för att utvecklas. Så om några år kommer han vara given

Det vart ju så. Men dom värvar ingen snubbe för nästan 15 miljoner för att han ska komma hit och utvecklas. Dom värvade honom för att han skulle komma hit och ta Djurgården ut i Europa, vilket man misslyckades med. Men jag tror som du att han kommer utvecklas för han är ju bara 20 år grabben, sen får man heller inte glömma, Lunkan misslyckas aldrig med en värvning.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har inte beställt den matchen så därför kan jag inte kolla. Därför frågade jag här.

Beställt? Matchen visades på Canal+. Och har du hört talas om text-tv?

Åh hej vilken målkavalkad det var därute på landet idag, ja där ser man. Elfsborg som är så täppta bakåt har släppt in två kassar, Malmö fyra. Vad är det som händer? Nu är det väl ändå DIF som är det lag som har släppt in minst mål i Allsvenskan. Ändå är vårat försvar darrigt, hur står allt till?

Redigerad av GTApimpfoolife
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag brukar beställa matcher på PPW eller va det heter. Och jag har inte canal +

Ok, ja det håller ju nu när tv-avtalet är löst, själv har man säsongskortet hos Canal Digital. Men det hade varit svårt för dig att beställa hem när den visades på Canal+. Men som sagt, det finns text-tv. Minut för minut på Aftonbladet kan man också titta in i.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Längtar riktigt mycket till Helsingborg borta, vi är 8 pers som känner varandra som åker buss ner.

Fyller dessutom år samma dag, kan man få en bättre födelsedag?

Åh det skulle vara så roligt att få åka ner. Men jag måste lägga till ett år eller så på nacken. Sen måste man skaffa sig lite intressantare kompisar, jag har bara en Djurgårdspolare som skulle tänka sig följa med på en sån resa. Och det är inte så jätteskoj när man är två.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmmm. Vet inte. Har inte känt något än.

Aja nu är vi tillbaka på ruta-1, vilket kan vara ganska kul emellanåt. För att svara på din fråga så ligger vi för tillfället ganska bra till för att smyga sig fram till guldet, vi kommer här bakom, ingen tror på oss. Folk vet att vi kan om vi orkar, just nu finns inte viljan och orken, men den kan komma, idag, imorgon, den 13 september, vad fan vet jag? Jag tror såhär va, att just nu har Djurgården och Aik lika stora chanser att vinna guld. Men skulle Djurgården vinna nästa match, och Aik förlora, ja då ökar DIFs chanser markant. Skulle det bli tvärtom, ja då kommer det inte var sån skillnad. Vet du vart jag vill komma? Capische? Som dom säger i LCS.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor