Ceone Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Är det djurgården som spelar hemma idag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Usch! Djurgården förtjänade inte vinster idag. Äckliga Hysén filmar till sig segern. Han är nästan värre än C.Ronaldo. Om jag ser honom i svenskalandslaget så slutar jag se landskamperna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Djurgårdens fans är så patetiska. Dom hade en banderoll där det stog "Avgå Jonevret" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Djurgårdens fans är så patetiska. Dom hade en banderoll där det stog "Avgå Jonevret" När det blev 2-1 så åkte den ner direkt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 (redigerad) Usch! Djurgården förtjänade inte vinster idag. Äckliga Hysén filmar till sig segern. Han är nästan värre än C.Ronaldo. Om jag ser honom i svenskalandslaget så slutar jag se landskamperna. Håller med fulltständigt... Snacka om att vi har ett nytt hatobjekt i hollywoodgården... JA VI KAN STÅ UPP O SPELA STÅ UPP O SPEEEEELA.... JA VI KAN STÅ UPP O SPEEEELA Djurgårdens fans är så patetiska. Dom hade en banderoll där det stog "Avgå Jonevret" Tack för den... Ja hoppas ni stolta över er lilla "hjälte" som Aftonbladet uttryckte de. Förbannande kommentatorer som favoriserar stockholmslaget gör inte det hela bättre. Domaren kan även dra åt helvete... Redigerad 5 augusti, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 En stor del av fansen är missnöjda med Jonevret och vill att han avgår. Det var Djurgårdens sk "firma" som höll upp banderollen, dom representerar inte alla fans... Sen åkte banderollen inte ner efter 2-1, den kom upp strax efter och när matchen var slut kom den upp igen. Angående Hysén så vet jag inte om han filmade eller inte, såg sitiuationen framifrån så det var svårt att se. Men riktigt snyggt mål han gör därefter. Kul med dubbelmöte, hoppas på 3 poäng till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Angående Hysén så vet jag inte om han filmade eller inte, såg sitiuationen framifrån så det var svårt att se. Men riktigt snyggt mål han gör därefter. http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/...,867322,00.html Bläddre lite ner och klicka på "Se Hyséns filmning och Henkes miss" Solklar filmning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PlusFourtyFour Skrivet 6 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Idag får kalmar spö av AIK på råsunda.. Ska bli kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Både Hysén och tränaren har erkänt att det var filming! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 (redigerad) Både Hysén och tränaren har erkänt att det var filming! Vafan spelar det för roll?, spelare filmar i varje jävla match. Fattar mig inte på dom som hakar upp sig på sådant, det spelar ingen roll hur mycket ni än klagar, domslutet kan inte ändras! Redigerad 6 augusti, 2006 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Vafan spelar det för roll?, spelare filmar i varje jävla match. Fattar mig inte på dom som hakar upp sig på sådant, det spelar ingen roll hur mycket ni än klagar, domslutet kan inte ändras! Nej, men ändå var det Hysen som satt i TV4s VM studio och sa att han var så trött på alla filmare i VM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Nej, men ändå var det Hysen som satt i TV4s VM studio och sa att han var så trött på alla filmare i VM. Tror kärnan ska fixa så det spelas upp på spelaruppvärmningen! gizmo: Klart... fast det är inte så ofta en match avgörs på det. Dessutom i ett kontringsläge för HIF. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Djurgårdens fans är så patetiska. Dom hade en banderoll där det stog "Avgå Jonevret" Djurgårdens fans? Det stod "Angå Jonevret! DFG". Vilket betyder att det var DFG som kom med meddelandet, inte Järnkaminerna. Sen kan jag inte förstå vad som är så pinsamt med det? Sånt ser man varje match, lika ofta som filmningar. Det tråkiga tycker jag är att man gör det precis under matchen, inte fan blir Djurgården särskilt bättre fotbolsslag på planen när man får läsa det meddelandet. I och för sig kan man behöva det när man inte visar 100%-igt hjärta alla gånger om, men det ökar inte risken att dom vinner matchen. Jonevret måste göra någonting åt sina spelare nu för jag börjar snart bli trött på honom. Han ska stanna säsongen ut och inte längre. Det håller inte att man byter spelare till varje match, och igår var det Hyséns tur att bli petad. Nej nu vill vi se klassiskt Djurgårdsspel och tillbaka till den hårda fysträningen som var det viktigaste förr i tiden. Kommer det inte snart så misssar vi vinster i denna satsning också, för vi vet hur det gick i Royal League, Champions League-kvalet och i Svenska Cupen. Angående Järnkaminerna under matchen matchen var det lika skrämmande dåligt som vanligt. Det är fan inget tryck i klacken längre, många gnäller på varandra för att en kille kallar Henke Larsson för hora och vissa kommer med olika värderingar och annat skit. Några småglin började t.o.m. bua åt sittplatsläktren när dom sjöng "Jonevrets järrnkaminer", vafan sluta larva er jävla småttingar, bort från klacken. Nej det känns inte som en klack längre, det känns som ett jävla jippo där alla mindre vill hänga för att visa upp biljetten för polarna i klassen och peka finger när inte mamma ser, istället för att sjunga och älska vårat lag. Angående matchen kan man inte säga att det var mer än en skön vinst och fortfarande knackigt spel. Komac är grym, otroligt skönt att Concha är tillbaka och Batan sprang mer än vad han nånsing gjort i sitt liv. Bara nånting måste göras åt Daja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Djurgårdens fans? Det stod "Angå Jonevret! DFG". Vilket betyder att det var DFG som kom med meddelandet, inte Järnkaminerna. Sen kan jag inte förstå vad som är så pinsamt med det? Sånt ser man varje match, lika ofta som filmningar. Det tråkiga tycker jag är att man gör det precis under matchen, inte fan blir Djurgården särskilt bättre fotbolsslag på planen när man får läsa det meddelandet. I och för sig kan man behöva det när man inte visar 100%-igt hjärta alla gånger om, men det ökar inte risken att dom vinner matchen. Jonevret måste göra någonting åt sina spelare nu för jag börjar snart bli trött på honom. Han ska stanna säsongen ut och inte längre. Det håller inte att man byter spelare till varje match, och igår var det Hyséns tur att bli petad. Nej nu vill vi se klassiskt Djurgårdsspel och tillbaka till den hårda fysträningen som var det viktigaste förr i tiden. Kommer det inte snart så misssar vi vinster i denna satsning också, för vi vet hur det gick i Royal League, Champions League-kvalet och i Svenska Cupen. Angående Järnkaminerna under matchen matchen var det lika skrämmande dåligt som vanligt. Det är fan inget tryck i klacken längre, många gnäller på varandra för att en kille kallar Henke Larsson för hora och vissa kommer med olika värderingar och annat skit. Några småglin började t.o.m. bua åt sittplatsläktren när dom sjöng "Jonevrets järrnkaminer", vafan sluta larva er jävla småttingar, bort från klacken. Nej det känns inte som en klack längre, det känns som ett jävla jippo där alla mindre vill hänga för att visa upp biljetten för polarna i klassen och peka finger när inte mamma ser, istället för att sjunga och älska vårat lag. Angående matchen kan man inte säga att det var mer än en skön vinst och fortfarande knackigt spel. Komac är grym, otroligt skönt att Concha är tillbaka och Batan sprang mer än vad han nånsing gjort i sitt liv. Bara nånting måste göras åt Daja. Du skulle sett djurgårdens svenskafans forum när DIF seplade CLkval nu senast.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Du skulle sett djurgårdens svenskafans forum när DIF seplade CLkval nu senast.... Jag orkar inte leta igenom. Vad stod det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Jag orkar inte leta igenom. Vad stod det? Bläddra till tidpunkten då matchen spelades...läs igenom. Först skrev alla "AVGÅ JONEVERT" (vafan han nu heter) sen när 2-1 målet kom hade alla ändrat sig... äsch orkar inte förklara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Bläddra till tidpunkten då matchen spelades...läs igenom. Först skrev alla "AVGÅ JONEVERT" (vafan han nu heter) sen när 2-1 målet kom hade alla ändrat sig... äsch orkar inte förklara Ok. Vad hände sen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PlusFourtyFour Skrivet 6 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Jonevret måste göra någonting åt sina spelare nu för jag börjar snart bli trött på honom. Han ska stanna säsongen ut och inte längre. Det håller inte att man byter spelare till varje match, och igår var det Hyséns tur att bli petad. Nej nu vill vi se klassiskt Djurgårdsspel och tillbaka till den hårda fysträningen som var det viktigaste förr i tiden. Kommer det inte snart så misssar vi vinster i denna satsning också, för vi vet hur det gick i Royal League, Champions League-kvalet och i Svenska Cupen. AIK byter trupp mer än ni någonsin gjort, de går bra. Som du kanske ser (hehehehe) djurgården till superettan, nanana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Det håller inte att man byter spelare till varje match, och igår var det Hyséns tur att bli petad. Malmö FF har haft 12 olika startelvor på sina tolv allsvenska matcher denna säsong. Skador gör stora problem för lagen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Malmö FF har haft 12 olika startelvor på sina tolv allsvenska matcher denna säsong. Skador gör stora problem för lagen Men Malmös nya anfallspar är förjävla bra alltså. Han där junior och han andra nye snubben. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts