Moroni_Family Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 Va det inte han som dömde ÖIS - HIF? Joo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 Joo. Ja... han var inte bra den matchen iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 Ja... han var inte bra den matchen iallafall. Han skötte sig bra den matchen. Några små misstag som alla andra bara. Kanske nån löjlig avblåsning, men annars helt ok. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 Han skötte sig bra den matchen. Några små misstag som alla andra bara. Kanske nån löjlig avblåsning, men annars helt ok. Mjo... får vä hålla med dig. Ingen kan vara helt perfekt... det var ju linjedomarna som dömde bort målet. Inte huvuddomaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 Mjo... får vä hålla med dig. Ingen kan vara helt perfekt... det var ju linjedomarna som dömde bort målet. Inte huvuddomaren. Men va fan, domaren blåste av INNAN Henke sköt. Och ni fick en frispark strax utanför straffområdet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Men va fan, domaren blåste av INNAN Henke sköt. Och ni fick en frispark strax utanför straffområdet. Strax utanför? Du e ju knäpp. Sen så ska man ge fördel till HIF om dom har fördel av bollen... Till och med på fotbollsmåndag eller vad det heter så höll dom med om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 (redigerad) Strax utanför? Du e ju knäpp. Sen så ska man ge fördel till HIF om dom har fördel av bollen... Till och med på fotbollsmåndag eller vad det heter så höll dom med om det. Du skrev efter matchen i denna tråden att det inte var offside. Domaren blåste inte för offside eftersom att ni fick en frispark. ---- Jag stör mig jävligt mycket på sånt ---> http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/...,865054,00.html Varför ska tidingen göra så stor sak av just Henke, det är väl skönt för hela laget att dom vinner. Redigerad 1 augusti, 2006 av Moroni_Family Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 Känns så jävla jobbigt. Ännu en förlust. Vi spelade sån fin fotboll i första halvlek. Och sen blir vårt 2-0 mål bortdömdt. Och här skulle vi haft straff. http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/...,866714,00.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 Hur kan man spela fin fotboll när man ligger sist i Allsvenskan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 Hur kan man spela fin fotboll när man ligger sist i Allsvenskan? Om du såg ÖIS första halvlek igår så kanske du förstår vad jag menar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 (redigerad) Imorgon ska jag in och se Henke. Skämt. Nej imorgon spelar Djurgården mot Helsingborg och trots att det kommer 17.000 varav 10.000 av dom ska se Henke, och trots att det är Råsunda, och trots att matchen visas på fyran. Så ska jag in! Djurgården är i sin tuffaste motgång på länge och det är dags att ge stöd åt boysen nu. Nästa match är inte heller förrän 19 Augusti, så jag känner mig tvungen att stå bland massa kåta Henke-idioter. Vinst imorgon så har man knappat in tre viktiga poäng på Bajen och är 6 efter, så än är det inte slut, men det är mörkt. Men Djurgården ska imorgon visa att Allsvenskan fortfarande är i liv. Redigerad 4 augusti, 2006 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 Text Tv4 gör ju reklam för matchen. Och där ser man lite klipp från Djurgårdens matcher och sen från Helsingborgsmatcher får man bara se Henke-sekvenser från han senaste matcher. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 Imorgon ska jag in och se Henke. Skämt. Nej imorgon spelar Djurgården mot Helsingborg och trots att det kommer 17.000 varav 10.000 av dom ska se Henke, och trots att det är Råsunda, och trots att matchen visas på fyran. Så ska jag in! Djurgården är i sin tuffaste motgång på länge och det är dags att ge stöd åt boysen nu. Nästa match är inte heller förrän 19 Augusti, så jag känner mig tvungen att stå bland massa kåta Henke-idioter. Vinst imorgon så har man knappat in tre viktiga poäng på Bajen och är 6 efter, så än är det inte slut, men det är mörkt. Men Djurgården ska imorgon visa att Allsvenskan fortfarande är i liv. Ja hatar det också... får stå ut med "Var e henke" och "Kom igen Henke" kommentarer... måste verkligen ha årskort på södra ståplats nästa år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 Tv4 gör ju reklam för matchen. Och där ser man lite klipp från Djurgårdens matcher och sen från Helsingborgsmatcher får man bara se Henke-sekvenser från han senaste matcher. Hahahahahahaha, så jävla fånigt. Men dom har bra musik till reklamen. rabarben: Jag tror tyvärr du kommer få stå ut med det några matcher till. Snart kanske det t.o.m. kommer trogna Barcasupportar till matcherna för att se hur det går för deras gamle anfallare, låter kanske orimligt, men det skulle inte förvåna mig. Men annars ska du vara glad, klubben får in mycket PR. Och det behöver ni. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 rabarben: Jag tror tyvärr du kommer få stå ut med det några matcher till. Snart kanske det t.o.m. kommer trogna Barcasupportar till matcherna för att se hur det går för deras gamle anfallare, låter kanske orimligt, men det skulle inte förvåna mig. Men annars ska du vara glad, klubben får in mycket PR. Och det behöver ni. Inte barca supportrar... men Celticsupportar. De var ganska många och kollade på HIF - BK Röven... Kan lägga upp en artikel om det från Helsingborgs dagblad senare om ja orkar.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 Hahahahahahaha, så jävla fånigt. Japp, och varför tror du att dom visade ÖIS - Helsingborg. Hade inte Henke kommit tillbaka skulle dom aldrig visat den matchen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 Japp, och varför tror du att dom visade ÖIS - Helsingborg. Hade inte Henke kommit tillbaka skulle dom aldrig visat den matchen. Håller fullständigt med dig på den punkten. Citerar TV4 +: Se Henke spela mot Hammarby imorron KL 7. Hatar det... DET ÄR EN SPELARE! EN ANFALLARE DESSUTOM! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 Ska självklart in imorrn, sen åker jag ner på returen om ca en vecka. Köpte biljett till Sös-derbyt igår. Känns trist att vi bara får 2000 biljetter till matchen, men vi säljer förhoppningsvis slut dem iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 Ska självklart in imorrn, sen åker jag ner på returen om ca en vecka. Köpte biljett till Sös-derbyt igår. Känns trist att vi bara får 2000 biljetter till matchen, men vi säljer förhoppningsvis slut dem iaf. Funderar starkt på Bajenmatchen. Har aldrig varit på ett Söderstadion-derby förut. Om du varit det förut så måste jag få veta om det är bättre stämning där än på Råsunda? Känns i alla fall att jag måste fixa biljetter ganska snart eftersom redan 500 var sålda eller något sådant. Chanko kommer få ångra att han lever. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 Funderar starkt på Bajenmatchen. Har aldrig varit på ett Söderstadion-derby förut. Om du varit det förut så måste jag få veta om det är bättre stämning där än på Råsunda? Känns i alla fall att jag måste fixa biljetter ganska snart eftersom redan 500 var sålda eller något sådant. Chanko kommer få ångra att han lever. Har inte heller sett ett derby på söder, men några polare gick förra året. Vet inte så mycket om stämningen, men det är väl 13 000 Hammarbyare och 2000 Djurgårdare så man får väl försöka göra sin röst hörd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts