fido vercetti Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 Hammarby började kallas bajen först på 50-talet. Så haha ägd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 (redigerad) Härlig vinst, och grymt bra målvaktsspel av lekström. Häckens klack håller inte heller allsvensk status, inte en enda fiskrensare som sjöng edit: fido vercetti: Bajen har ingenting med Bayern Munchen att göra. Redigerad 30 juli, 2006 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 edit: fido vercetti: Bajen har ingenting med Bayern Munchen att göra. Vet Men jag stör mig bara på det konstigt nog Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 Hammarby började kallas bajen först på 50-talet. Så haha ägd! Källa?... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 Det var en finne till på planen igår som inte alls gjorde någon nytta till någonting. Han passade fram till kvitteringsmåle, en passning som egentligen fick fel address. Toivonen sökte bara frisparkar och var långsam med bollen, ingen stor underhållning att titta på direkt. Men jag kan förstå att man köpte honom, men tanke på hans stora rykte. Du syftar nog på Uusimäki. Han slår väldigt många bollar fel i uppseplen. Men pågrund av att Toivonen inte gör sitt jobb. Uzi är till för att stoppa motståndarna. Och Toivonen är svensk. Hans pappa är född i finland. Och Jukka Sauso har tränats som Forward sen Sören kom. Men Valter var avstängd så då sattes Jukka ner som mittback igen, där han gör ett bra jobb. Och Henri gjorde sin första allsvenska match på 10 månader, men han är på G. Våra finländare ÄR bra. Alla 3 är med i Finska Landslagtruppen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 Härlig vinst, och grymt bra målvaktsspel av lekström. Häckens klack håller inte heller allsvensk status, inte en enda fiskrensare som sjöng edit: fido vercetti: Bajen har ingenting med Bayern Munchen att göra. Stod i "häckenklacken" ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 Stod i "häckenklacken" ^^ Hehe om man nu kan kalla det klack Vart nånstand på läktarn stog du då?, jag stog vid räcket mot "häckenklacken", typ i mitten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 Hehe om man nu kan kalla det klack Vart nånstand på läktarn stog du då?, jag stog vid räcket mot "häckenklacken", typ i mitten. Asså stod där bortaklacken brukar stå... Hade häcken klack vartfan stod dom då? aja stod så långt jävla syd man kan komma på östra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 Källa?... Min gammelmorbror har spelat i hammarbys B-lag på 50-talet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 Idag ska öster bli manglade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 Var på MFF-Öster. Malmö vann med 2-0! nyförvärven levererar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C-J Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 Vill bara titta in i denna topic för att säga Göteborg!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 Underbar seger! 0-1 till 2-1 mot tråkkalmar! Klart rättvis seger... och själv fick man stå ut med en liten snubbe bakom mig som gav dom inteligenta kommentarerna som: "Var e henke" "Kom igen henke" (När HIF låg under) "Om HIF inte skärper sig får dom stryk". Sen domaren var nog den sämsta på länge. Han blåste för det minsta lilla och HIF skulle lätt haft straff. Den var helt solklar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 Vill bara titta in i denna topic för att säga Göteborg!!!! Usch, hata tråkvitt! Sen domaren var nog den sämsta på länge. Han blåste för det minsta lilla och HIF skulle lätt haft straff. Den var helt solklar. Vilken domare var det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 Usch, hata tråkvitt! Vilken domare var det? Öhm... tror han hette något med dino eller nåt. Jag vet inte men Kärnan skrek "Vi hatar Dino" eller nåt sånt. Du kanske vet vem jag snackar om.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 Hehe såg en statestikgrej om domaren Peter Fröjfelt. Alla matcher han har dömt som aik spelat har de förlorat. Idag... inte helt säkert de spelar i nu men de ligger under, MFF-aik dömde också fröjdfelt. Läs artikeln ------ Hif gjorde en bra vänding idag! Många här i malmö vill att hif ska åka ner. Själv tycker jag det är kul ju fler skåne lag det är i allsvenskan så det blir mer derbyn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 Hif gjorde en bra vänding idag! Många här i malmö vill att hif ska åka ner. Själv tycker jag det är kul ju fler skåne lag det är i allsvenskan så det blir mer derbyn Samma här! HIF, mff och så får bois och Trellle åka upp också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 (redigerad) Peter Fröjfelt är den bästa domaren i Allsvenskan. Han blåser inte för minsta lilla som alla andra gör. Redigerad 31 juli, 2006 av Moroni_Family Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 Peter Fröjfelt är den bästa domaren i Allsvenskan. Han blåser inte för minsta lilla som alla andra gör. Va det inte han som dömde ÖIS - HIF? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 Dubbelmöte mot Elfsborg nu i kommande matcher. Shit alltså! Det är dags o visa var skåpet ska stå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts