Moroni_Family Skrivet 29 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2006 Nu väntar Öis första 3a Japp, va inte hammarbys trupp magsjuka eller nåt sånt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 29 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2006 Japp, va inte hammarbys trupp magsjuka eller nåt sånt? Vettefan vare e :/ Fan Bajen brukar alltid förlora mot "skitlag" men i år har det gått lite bättre hoppas de håller i sig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 Var det inte du som inte skulle gå på matchen. Du klagar på att öis inte hade bortasupportrar men du går inte äns på dittt lags hemmamatch. ---- Stockholm Stadion var det fulaste jag sätt. Känndes gött med 1 poäng idag. Nu väntar Bajen två matcher irad. Du jag har gått så många matcher på Stadion. Och igår såg jag matchen på TV andra skäl som du inte har och göra med. Och jag måste säga att jag tror aldrig jag har sett fondläktaren på Stadion så tom som den var igår. Det är semester, det är pangväder, men det är i alla fall inte Öisare där så det räcker för en åtminstone hygglig bortaklack (och nu e jag snäll). Eran klack på bortaplan har INTE Allsvensk klass. Förresten var Stockholms Stadion utsedd till Stockholms finaste byggnad enligt Stockholm City förut. Satt det finns folk som tycker den är fin också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 Du jag har gått så många matcher på Stadion. Och igår såg jag matchen på TV andra skäl som du inte har och göra med. Och jag måste säga att jag tror aldrig jag har sett fondläktaren på Stadion så tom som den var igår. Det är semester, det är pangväder, men det är i alla fall inte Öisare där så det räcker för en åtminstone hygglig bortaklack (och nu e jag snäll). Eran klack på bortaplan har INTE Allsvensk klass. Förresten var Stockholms Stadion utsedd till Stockholms finaste byggnad enligt Stockholm City förut. Satt det finns folk som tycker den är fin också. Jag tycker också det är pinsamt att inga öisare kommer. På ett öis forum har jag läst att dom flesta skulle sitta på en pub tillsammans och kolla matchen. Jag åkte iallafall dit för att se dom spela live eftersom att det är roligare. Tror jag åker på Bajen om två veckor också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 AAAAAALLLLLLLLLLLLSVEEEEEEEEEEENNNNNNNSKAAAAAAAN SUGER!!!!!!!!!!!!! Btw varför kallar hammarby sig för bajen? Vill dom härma BAYERN munchen?haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 AAAAAALLLLLLLLLLLLSVEEEEEEEEEEENNNNNNNSKAAAAAAAN SUGER!!!!!!!!!!!!! Btw varför kallar hammarby sig för bajen? Vill dom härma BAYERN munchen?haha Du är en sån jävla tönt, varför skriver du här om du inte gillar allsvenskan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 Yees! Mål till Elfsborg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 1:Örgrytes finnar är bara värdelösa. 2:Toivonen är den största mesen jag har sätt på en fotbollsplan under flera år, usch. 1: Isåfall har du inte sätt mycket med dom. 2: Jag håller med om att Toivonen lägger sig alldels för lätt. Han är inte alls i den formen som i våras. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 Jävlar vilken nick! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 1: Isåfall har du inte sätt mycket med dom. 2: Jag håller med om att Toivonen lägger sig alldels för lätt. Han är inte alls i den formen som i våras. Det var en finne till på planen igår som inte alls gjorde någon nytta till någonting. Han passade fram till kvitteringsmåle, en passning som egentligen fick fel address. Toivonen sökte bara frisparkar och var långsam med bollen, ingen stor underhållning att titta på direkt. Men jag kan förstå att man köpte honom, men tanke på hans stora rykte. kattälskaren, Du kan editera dina inlägg så vi slipper få irriterande klarhet hur småkidsen ute på landet gjorde sina mål. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 AAAAAALLLLLLLLLLLLSVEEEEEEEEEEENNNNNNNSKAAAAAAAN SUGER!!!!!!!!!!!!! Btw varför kallar hammarby sig för bajen? Vill dom härma BAYERN munchen?haha Hammarby IF grundades 1897(även om fotbollslaget grundades först 1915), Bayern Munchen grundades 1900 så... Bajen var ett smeknamn för Hammarby IF innan fotbollslaget grundades, så vem härmar vem, huh? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 Hammarby IF grundades 1897(även om fotbollslaget grundades först 1915), Bayern Munchen grundades 1900 så... Bajen var ett smeknamn för Hammarby IF innan fotbollslaget grundades, så vem härmar vem, huh? Hoho, :EGD av cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 Bayern kanske betyder något på tyska? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 Bayern kanske betyder något på tyska? Bayern är en region i Tyskland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 Bayern är en region i Tyskland. Se där.... tänk så hade lagen hetat så i sverige .... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 Jävlar vilken nick! HIF - Elfsborg på Olympia den 19 augusti kvartsfinal i cupen. Ska vi ha huliganslagsmål då kattis? --- Nej... ärligt talat så tar cupäventyret slut för HIF där. Elfsborg blir bara bättre och bättre och HIF spelar olika varje match. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 Ellos grabbarna verkar vara i bra form ja... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 Ellos grabbarna verkar vara i bra form ja... Sen är dom alltid extra bra i cupen också Blir att köpa bussbiljett till Helsingborg borta i veckan, är riktigt sugen på att åka ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 Sen är dom alltid extra bra i cupen också Blir att köpa bussbiljett till Helsingborg borta i veckan, är riktigt sugen på att åka ner. I veckan? Vilken match ska du till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 I veckan? Vilken match ska du till? Menade att jag ska köpa bussbiljetten i veckan, kanske skrev lite konstigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts