Jump to content

Fotbollstråden!

PlusFourtyFour
 Share

Recommended Posts

Visst, ja hif var det senaste laget som var i CL

Ja, de ligger tvåa i ryska ligan efter sparta moskva som är ett ännu bättre lag. CSK moskva har kroatiens bästa spelare, en anfallare glömt namnet nu

MEN CSKA FÖR SJUTTON!

Imorgon är det match igen, nu mot Allsvenskans sämsta lag, Moronis lag, Örgryte. Och min syrra ska in och titta, och inte jag... Vad har hänt? Ja jag vet inte, jordbävning? Örgryte är nog tre poäng med ett ganska defensift lag. Walter Tomas Jr är ju borta också. Visst har DIF Ruzomberok matchen i ryggen, men tre poäng ska det bli. Kommer du till stadion Moroni eller felshoe? Eller båda?

Förresten spöade Bordeaux ett klent Werder Bremen idag med 1-0. Och vem gjorde målet om inte Johan Micoud, gamle Bremenspelaren. Fantastiskt härligt, ALLEZ DEVILS.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Japp, jag åker på morgonen. Första gången jag kommer va på Stadion.

Härligt, du kommer stanna för alltid. Tråkigt att jag inte kunde gå då. Har ingenting att skylla på, bara att matchen är jävligt förhastad och allt.

Maxz: Vädret är nog ingenting att hoppas på. Det kommer bli som idag ungefär, mulet. Men fotboll spelas oftast bäst utan sol.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Maxz: Vädret är nog ingenting att hoppas på. Det kommer bli som idag ungefär, mulet. Men fotboll spelas oftast bäst utan sol.

Har till och med åskat här idag, men fotboll är roligare att kolla på om det är bra väder.

Angående filmen, Hammarby har väl inte copyright på den melodin?

Väldigt många ramsor som liknar varandra körs bland alla lag, att hålla på och tjaffsa över vilka som använde den först orkar man inte med...

Redigerad av Maxz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det här är inte DIFs säsong. Det var länge sedan jag var såhär arg och besviken på en och samma gång. Måste säga att det var tur att jag inte tog tåget in idag.

Finländare hör tyvärr inte hemma på en fotbollsplan. Kouivasto visade det klart och tydligt när han nickade fram 1-1 målet till Örgryte. Senare var han tveksam igen och den gången hade han Ailton i ryggen, bakåtpass till Dembo som stackarn måste ta ner med svåra medel, kunde lika gäna resulterat i mål. Men när Kouivasto möter sin motståndare frmför sig är han ruggig, men när han har honom i ryggen, är det kört. Sjölund då, ja vad säger man. Hans ingripanden stoppar spelet snabbt och irriterande och t.o.m. Rasck har mer fart. Örgrytes finnar är bara värdelösa. Toivonen är den största mesen jag har sätt på en fotbollsplan under flera år, usch.

Djurgården gjorde förutom tre/fyra svaga ingripanden som tyvärr och oturligt resulterade i mål en av sina bästa matcher denna säsong. Komac har en otroligt fart med bollen, Barsom har gått från idiot till genial, Hysén har börjat få myror i arslet igen, Enrico är en otrolig bolltrollare, hade han inte fått sin lårkaka hade DIF vunnit. Sedan har man Dr. Jones och Arneng som alltid är lika felfria, jag ser ljusglimtar i fortsättningen. Jag tror hörnmatchen slutade med runt 13/14 DIF-hörnor mot ÖIS 1, men spöar man inte Allsvenskans klart sämsta fotbollslag så är man inte värda ett guld.

Sedan tycker jag inte Örgyte hör hemma i Allsvenskan. Man har fan inte ens bortasupportrar, vafan är det för skit? Stackars Ailton, ni kommer sabba hans karriär, idioter. Lycka till mot Jönköpings Södra och annat skit nästa säsong.

Redigerad av GTApimpfoolife
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Angående filmen, Hammarby har väl inte copyright på den melodin?

Väldigt många ramsor som liknar varandra körs bland alla lag, att hålla på och tjaffsa över vilka som använde den först orkar man inte med...

Så de e okej för dig om aik börjar kicka: "vi e gnaget vi e gnaget vi hatar djurgårn o hammarby vi ska vinna sm guldet vi har sveriges värsta klack" eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sedan tycker jag inte Örgyte hör hemma i Allsvenskan. Man har fan inte ens bortasupportrar, vafan är det för skit? Stackars Ailton, ni kommer sabba hans karriär, idioter. Lycka till mot Jönköpings Södra och annat skit nästa säsong.

Var det inte du som inte skulle gå på matchen. Du klagar på att öis inte hade bortasupportrar men du går inte äns på dittt lags hemmamatch.

----

Stockholm Stadion var det fulaste jag sätt.

Känndes gött med 1 poäng idag. Nu väntar Bajen två matcher irad.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor