Halo Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Jag hatar inte laget, har precis varit o köpt biljetter tills på måndag: Mff-öster Men jag skrev väll aldrig att du hatade laget? . Att vara missnöjd och att hata är 2 helt olika saker. btw, ska intressant att följa AIKs nyförvärv Miran Burgic från slovenien. U21 landslagspelare samt så vann han skytteligan och serien med sitt förra lag ND Gorica. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Men jag skrev väll aldrig att du hatade laget? . Att vara missnöjd och att hata är 2 helt olika saker. Men du citrerade rabarens inlägg och höll med honom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Var in och köpte biljett till Helsingborg-DIF den 13 augusti, fyller år samma dag Köpte dock ingen bussbiljett, vet inte om jag åker bil eller buss ännu. Då kanske vi ses där... kanske åker upp till Stockholm och kollar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Men du citrerade rabarens inlägg och höll med honom Sorry missade att han använde ordet hata. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Amen vad är det för jävla pajsare som kommenterar bajen - ellos? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Amen vad är det för jävla pajsare som kommenterar bajen - ellos? Vilken kanal eller är det PPV? radio eller TV? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Vilken kanal eller är det PPV? radio eller TV? Radio, http://www.sr.se/cgi-bin/Radiosporten/nyhe...1&nyheter=1 Jag svär, jag är bättre än han Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Första gula kortet till Hammarby. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 (redigerad) Radio, http://www.sr.se/cgi-bin/Radiosporten/nyhe...1&nyheter=1 Jag svär, jag är bättre än han Tackar, heja ellos bajen får inte rycka i toppen ju EDIT: OH HERREGUD! håller med dig till 110% om den där j*vla kommentatorn Redigerad 25 juli, 2006 av Halo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Tackar, heja ellos bajen får inte rycka i toppen ju EDIT: OH HERREGUD! håller med dig till 110% om den där j*vla kommentatorn Fyfan för han, ska fan skriva till sr och be dom avskeda snubben. "Det där var en riktig mammapass, den tog covic och säger tack så mycket" "Stoor ville bjuda upp till tango, men holmen tackade nej" Nästan så jag gråter ffs, ska fanimej sluta lyssna nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Fyfan för han, ska fan skriva till sr och be dom avskeda snubben. "Det där var en riktig mammapass, den tog covic och säger tack så mycket" "Stoor ville bjuda upp till tango, men holmen tackade nej" Nästan så jag gråter ffs, ska fanimej sluta lyssna nu. Nej sluta inte lyssna, han är rolig på någotvis ju, så pinsam. Haha bara jag som hör musik i bakgrunden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Man kan se matchen gratis på internet TV också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 (redigerad) Man kan se matchen gratis på internet TV också Meh, så säger du det bara, vart kan man se den gratis? EDIT: HAHAHA fy fan, det han sa nyss "jag fattar ingenting avdå jag fattaringenting, säger pinones-arce" Redigerad 25 juli, 2006 av Halo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 (redigerad) Ladda ner sopcast sopcast.com ladda ner programet och instalera - logga in som anonym användare - klicka på chanels och välj Hammarby-elfsborg som finns längst ner i listan Edit: det är paus nu så bl inte förvånade av reklam Redigerad 25 juli, 2006 av Ceone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Ladda ner sopcast sopcast.com ladda ner programet och instalera - logga in som anonym användare - klicka på chanels och välj Hammarby-elfsborg som finns längst ner i listan Hehe soft, konstigt program, är det verkligen lagligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Hehe soft, konstigt program, är det verkligen lagligt? Ingen aning, fick reda på det från ett annat forum där olagliga saker också är förbjudet att snacka och där var det helt okej. (svenskafans.com forum) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 (redigerad) Ladda ner sopcast sopcast.com ladda ner programet och instalera - logga in som anonym användare - klicka på chanels och välj Hammarby-elfsborg som finns längst ner i listan Edit: det är paus nu så bl inte förvånade av reklam Fyfan vad schysst! Haha kul, man hör inte ellos "klack", men självklart sjunger bajen fans. Redigerad 25 juli, 2006 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Fyfan vad schysst! Haha kul, man hör inte ellos "klack", men självklart sjunger bajen fans. Haha, kul, vi pwnar er, tre mål på raken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Haha, kul, vi pwnar er, tre mål på raken. Ja "pwnage", om ddu tror det där är "pwnage" så kan du inte fotboll. -- Inte speciellt överraskad över resultatet, skrev redan igår att ellos var mina favoriter. Vi har just nu bara 1 riktig forward, hoppas på en ny snart gott med 10 mille att köpa en för. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Ellos drog det längsta stået idag. Men jag förstår att de blir 3-0. Båda lagen kämpar som fan tills 78 minuter då gör elfsborg mål, då har man som spelare i hammarby gett upp hoppet. Det blir så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts