Jump to content

Fotbollstråden!

PlusFourtyFour
 Share

Recommended Posts

Han dömer bort Henkes mål för offside vilket han klart inte var. Han var inte ens på linjen... han var långt bakom linjen. Och sen massa andra grejor som jag kan ta upp om du vill.

Lol, han dömde inte offside. Helsingborg fick en frispark. Det var bara tv-bilderna som ville visa att det inte var offside. Sen så sköt Henke efter domaren blåst av.

Redigerad av Moroni_Family
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Domaren gjorde antagligen rätt, han kan antagligen mer än kommentatorerna på TV4 eller rent av dig själv.

Var det inte du som klagade på att det var hands på... någon i HIF på Hammarby - HIF?

Klart att domaren är en människa som gör misstag med 2 matcher i rad.... det känns så jävla surt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Var det inte du som klagade på att det var hands på... någon i HIF på Hammarby - HIF?

Klart att domaren är en människa som gör misstag med 2 matcher i rad.... det känns så jävla surt.

Nej det var dibel. Men hade ju åtmistone rätt, det var inte offside, utan henke fick frisparken.

Men snälla, domarna gör misstag i varenda jävla match, det är inte bara för helsingborg. Alltid massa gånger där domarna gör fel, men det är ju mänskligt att fela.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej det var dibel. Men hade ju åtmistone rätt, det var inte offside, utan henke fick frisparken.

Men snälla, domarna gör misstag i varenda jävla match, det är inte bara för helsingborg. Alltid massa gånger där domarna gör fel, men det är ju mänskligt att fela.

Självklart... men inte matchavgörande lägen i alla matcher.

Men denna disskusionen är onödig... kanske bör disskutera nåt annat.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Självklart... men inte matchavgörande lägen i alla matcher.

Men denna disskusionen är onödig... kanske bör disskutera nåt annat.

Henkes avblåsing var ingen avgjörande situation.

Ja vi diskuterar något annat istället, den/dom som vill fortsätta disskutera detta ämne: PM:a mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu pratar vi om 2 saker.

Jag vill inte skada mitt lag eller förnedra dom på något sätt bara för dom har förlorat en match. Visst. Dom måste ha spelat för jävla dåligt men ska man hata sitt lag i motgång? Ska man bara stå och heja på sitt lag när dom vinner då?

Btw angående domaren.

Han dömer bort Henkes mål för offside vilket han klart inte var. Han var inte ens på linjen... han var långt bakom linjen. Och sen massa andra grejor som jag kan ta upp om du vill.

Ibland måste man få visa sitt misstycke, det går inte att jämt och ständigtt gå runt och vara glad och tänka på nästa match om dem förlorar, det är omöjligt. Det är vi supportrar som gör många procent utav vad föreningen är, vi har rätt att ställa krav.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ibland måste man få visa sitt misstycke, det går inte att jämt och ständigtt gå runt och vara glad och tänka på nästa match om dem förlorar, det är omöjligt. Det är vi supportrar som gör många procent utav vad föreningen är, vi har rätt att ställa krav.

Klart... det ända är att det har gått bra för Malmö nästan hela säsongen. Nu förlorar dom en match och då hatar dom plötsligt laget?

---

HIF - Degerfors i cupen nu då. Vinnaren får antagligen möta Kattälskarens Elfsborg. Denna matchen blir också på Olympia.

Någon som vet hur det har gott för Degerfors på sistonde? Bra spelare?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Klart... det ända är att det har gått bra för Malmö nästan hela säsongen. Nu förlorar dom en match och då hatar dom plötsligt laget?

---

HIF - Degerfors i cupen nu då. Vinnaren får antagligen möta Kattälskarens Elfsborg. Denna matchen blir också på Olympia.

Någon som vet hur det har gott för Degerfors på sistonde? Bra spelare?

DEgerfors ligger 6:a i superettan, och har ett par mycket bra spelare. Är förövrigt väldigt starka på bortaplan, bara en förlust där.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gått bra? Det var tredje matchen vi förlorade!

Wow! Hela 3 matcher på en hel säsong! Fy fan va dåligt! ^_^

---

Gizmo: O fy fan... om HIF spelar som dom gjorde mot Örgryte kan vi lika gärna lämmna WO. Eftersom HIF ligger så dåligt till i tabellen så är cupen HIFs ända chans just nu att komma ut i Europa.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Wow! Hela 3 matcher på en hel säsong! Fy fan va dåligt! ^_^

---

Gizmo: O fy fan... om HIF spelar som dom gjorde mot Örgryte kan vi lika gärna lämmna WO. Eftersom HIF ligger så dåligt till i tabellen så är cupen HIFs ända chans just nu att komma ut i Europa.

Mjo, men ni får nog stå som favoriter ändå.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Säsongen är väl inte slut? När MFF tog guld 2004 så förlorade de fyra matcher tveksamt om de kommer klara samma detta år...

Blir nog lite svårt att ta guldet nu... man kan ju inte kräva guld varje säsong. ^_^

Gizmo: Klart... blir ju självklart besviken om vi inte vinner. Samtidigt om vi skulle gå vidare så väntar Elfsborg... det blir en tuff match.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo det var väll lite överreagerande utav dem som hängde upp banderollen, men som sagt det har inte gått så bra för malmö i år, men om dem matchen innan piskar oss med 3-1 sen direkt matchen efter reagerar på detta sättet så måste jag nog hålla med dig där. Börjar lukta värre än min och alla andra gnagares missnöjdhet över 2004 ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo det var väll lite överreagerande utav dem som hängde upp banderollen, men som sagt det har inte gått så bra för malmö i år, men om dem matchen innan piskar oss med 3-1 sen direkt matchen efter reagerar på detta sättet så måste jag nog hålla med dig där. Börjar lukta värre än min och alla andra gnagares missnöjdhet över 2004 ^_^

Jag hatar inte laget, har precis varit o köpt biljetter tills på måndag: Mff-öster

Länk till kommentar
Dela på andra sidor