Moroni_Family Skrivet 23 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2006 Så du gillar när ditt lag förlorar? Iorförsig du har väl vant dig med Örgrytes alla förluster. Om man gillar när ens lag förlorar som är man dum i huvudet som du...? Nej klart jag inte gillar när dom förlorar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 23 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2006 Förstår hur Ceone tänker faktiskt, efter flera år av motgångar, framförallt 2004, men 3-0 mot Halmstad idag så jag ska inte klaga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 23 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2006 Förstår hur Ceone tänker faktiskt, efter flera år av motgångar, framförallt 2004, men 3-0 mot Halmstad idag så jag ska inte klaga Jag förstår också hur han känner. Men jag har fått intrycket av att han är en medgångssupporter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 23 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2006 Lol på malmö Omman leder med 3-0 och är en kandidat till SM-guldet så ska man inte tappa det till en 4-3 förlust, visst gefle är bra men malmö bör vara bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 23 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2006 Ett tips. På lördag kommer TV4 sända Djurgården - ÖIS Gött med två ÖIS matcher irad. Hoppas jag kan åka på denna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 23 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2006 Ett tips. På lördag kommer TV4 sända Djurgården - ÖIS Gött med två ÖIS matcher irad. Hoppas jag kan åka på denna. Dom visar bara ÖIS för att i förra matchen så mötte dom "Henke" (), i nästa möter dom djurgården som kommer från stockholm, därför visar dom öis. Men det är trevligt att kolla på öis, dom spelar kul fotboll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Ett tips. På lördag kommer TV4 sända Djurgården - ÖIS Gött med två ÖIS matcher irad. Hoppas jag kan åka på denna. Kul för dig som håller på ÖIS, dock föredrar jag att se på fotboll IRL istället för television, men alla har inte samma förutsättningar. Spelar ni lika bra som mot Helsingborg så har ni stor chans till 3 poäng, och jag hoppas verkligen ni tar det emot våra ärkerivaler. . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Kul för dig som håller på ÖIS, dock föredrar jag att se på fotboll IRL istället för television, men alla har inte samma förutsättningar. Spelar ni lika bra som mot Helsingborg så har ni stor chans till 3 poäng, och jag hoppas verkligen ni tar det emot våra ärkerivaler. . Jag gillar också fotboll live på plats. Men jag vet inte om jag har råd att åka på DIF och Bajen borta. Och när DIF-matchen nu sänds på lördag så ser jag nog den på tv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Lol på malmö Omman leder med 3-0 och är en kandidat till SM-guldet så ska man inte tappa det till en 4-3 förlust, visst gefle är bra men malmö bör vara bättre. Får tyvärr hålla med dig.... de trodde de hade vunnit så enkelt var det, jag trodde alla lag hade lärt sig av milans mistag i champions leauge finalen.... Skaffa PPV så kan man se alla allsvenska och elitserie matcher live på tv. Kostar bara 11kr/mån för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 (redigerad) Ceone visar klassen på malmös "jättebra klack". När det går dåligt så hatar dom malmö helt enkelt. --- Var och kollade på Örgryte - HIF. Först vill jag säga att även om HIF spelade sin sämsta match i år så borde HIF vunnit om inte domaren hade varit en jävla mongolid. @Moroni_family Alla mffs supportrar är som han. Redigerad 24 juli, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Ceone visar klassen på malmös "jättebra klack". När det går dåligt så hatar dom malmö helt enkelt. Du visar också "jättebra klass på klacken" när du skyller på domaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Du visar också "jättebra klass på klacken" när du skyller på domaren. Nu pratar vi om 2 saker. Jag vill inte skada mitt lag eller förnedra dom på något sätt bara för dom har förlorat en match. Visst. Dom måste ha spelat för jävla dåligt men ska man hata sitt lag i motgång? Ska man bara stå och heja på sitt lag när dom vinner då? Btw angående domaren. Han dömer bort Henkes mål för offside vilket han klart inte var. Han var inte ens på linjen... han var långt bakom linjen. Och sen massa andra grejor som jag kan ta upp om du vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Nu pratar vi om 2 saker. Jag vill inte skada mitt lag eller förnedra dom på något sätt bara för dom har förlorat en match. Visst. Dom måste ha spelat för jävla dåligt men ska man hata sitt lag i motgång? Ska man bara stå och heja på sitt lag när dom vinner då? Du har nog inte läst mitt samtal med moroni_family Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Du har nog inte läst mitt samtal med moroni_family Klart jag har. Men egentligen. Varför ska ni "bränna" laget? Vad har dom gjort er? Dom har spelat dåligt en match. Nu känner dom sig jävligt nere säkert och ni som ska kalla er supportrar trycker ner dom ännu längre ner i skiten. Btw... jag kan hålla med om att det var grymt orättvist med 1-1. Fast o andra sidan så gjorde ju HIF ett mål till som domarjäveln skulle döma bort. Det här är fan i mig andra matchen i rad som domarna i Sverige dömer bort ett mål för HIF. AVGÅ SVENSKA DOMARKÅREN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Nu tänker jag på folk som har rest i åtta timmar för att se sitt lag spela i södra norrland! De borde få pengarna tillbaka. Man viker inte ner sig sådär. Spelarna får pengar att MFF-support medlemmarna som jag är medlem i bla. då ska man kunna spela för fansen. Och det gjorde dom inte igår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PlusFourtyFour Skrivet 24 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Klart jag har. Men egentligen. Varför ska ni "bränna" laget? Vad har dom gjort er? Dom har spelat dåligt en match. Nu känner dom sig jävligt nere säkert och ni som ska kalla er supportrar trycker ner dom ännu längre ner i skiten. Btw... jag kan hålla med om att det var grymt orättvist med 1-1. Fast o andra sidan så gjorde ju HIF ett mål till som domarjäveln skulle döma bort. Det här är fan i mig andra matchen i rad som domarna i Sverige dömer bort ett mål för HIF. AVGÅ SVENSKA DOMARKÅREN! patetisk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 (redigerad) Nu tänker jag på folk som har rest i åtta timmar för att se sitt lag spela i södra norrland! De borde få pengarna tillbaka. Man viker inte ner sig sådär. Spelarna får pengar att MFF-support medlemmarna som jag är medlem i bla. då ska man kunna spela för fansen. Och det gjorde dom inte igår. Man märker bara mer och mer att du är en medgångssupporter och alla andra. Okej att man kan vara missnöjd men att ägga spelarbussen är fan o med att överdriva. Men jag antar att laget kämpade och visade sitt tack till suportrarna efter matchen. Fast ni buade antagligen så det kanske inte fanns så mycket att tacka för. Det är en sak att hata spelarna för att dom inte visar hjärta eller bara sktier i supportrarna. Men att hata dom för att dom spelar dåligt är man fan o med ingen riktig supporter. Det är skillnad med HIF. Dom tackar aldrig när dom förlorar... jävla divor är vad dom är. @ + 44... motivera. Redigerad 24 juli, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Rabarben domarna dömmer ofta bort mål, händer säkert i varje match. Ajabajja skylla på domarn ska man inte göra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Rabarben domarna dömmer ofta bort mål, händer säkert i varje match. Ajabajja skylla på domarn ska man inte göra! 2 matcher i rad i 2 avgörande lägen. Klart man skyller på domarna. Då är det ju deras fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Elfsborg - Hammarby i morgon, kan bli ganska jämt, Elfsborg har flyttats ner för att dom inte har fått spela matcher på länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts