Jump to content

Fotbollstråden!

PlusFourtyFour
 Share

Recommended Posts

Brist på argument?

Nej men eftersom jag aldrig har påstått att du har sagt så heller så varför ska jag käfta om det?

Tyckte bara att det såg roligt ut när du skrev med stora bokstäver att henke inte gör ett helt lag

och så har du honom på avataren och signaturen, om du har några probs med min nattligga humor så skicka gärna ett PM.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hehe :o Svenskafans.com:

5 förluster, 1 oavgjord och endast 1 liten ynklig vinst. 13 insläppta mål och endast 7 tillverkade. Nej. Det är inte HIF:s allsvenska facit jag talar om. Tyvärr. Det är MFF. Och plastmatta. En bitter tragedi som av definition aldrig verkar kunna få ett lyckligt slut. Och på söndag är det dags igen...
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är du dum i huvudet? Du verkar det iallafall.

När dom leder med 3-0 är du jätteglad, sen när dom förlorar så ska dom brännas. Du är säkert en jävla medgångssupporter som bara gillar när det går bra för laget.

Så du gillar när ditt lag förlorar? Iorförsig du har väl vant dig med Örgrytes alla förluster. Om man gillar när ens lag förlorar som är man dum i huvudet som du...?

Edit: Jag menar inte att de ska brännas så fort de förlorar nej inte alls! Men att leda med 3-0 i halvlek och sen förlora med 4-3 ...... då är man inte skärpt. Man kunde tro att tränaren sa i halvlek: "Nu går vi ut och solar resten av 45 minuter sen går vi hem och k*ullar våra fruar" - för det såg ut så.......!

Redigerad av Ceone
Länk till kommentar
Dela på andra sidor