Moroni_Family Skrivet 16 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2006 Visste du att man har frågetecken i slutet av frågor? A fast jag struntade idet. Du förståg ju ändå vad jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 16 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2006 Allsvenskan är en av dom sämsta ligorna i europa. Har hört många snacka om det där, men menar du nu fotbollsmässigt eller allsvenskan som helhet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 16 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2006 Wiiiie! Äntligen kommer dagen jag väntat på... HIF spelar igen! Att Henke börjar är underbart men han är trots allt bara en spelare. Om HIF spelar som dom gjorde mot Hammarby (3-1 svenska cupen) så kan HIF slå i stort sätt vilken lag som helst. HEJA HIF! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 16 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2006 Idag blev det för övrigt klart att Derek Boateng lämnar AIK för spel i Israel. Igår på aik.se så stog det att han ville fortsätta lira i AIK och att han nobbat spel i Israel, men idag hade han tydligen ändrat sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 17 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2006 På onsdag ÖIS-kalmar och på lördag ÖIS-helsingborg, skönt med två hemmamatcher i rad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 17 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2006 Varför är allsvenskan så dålig? Vi har ett bra landslag. Norges liga är bättre än våran men dom har ju sina storspelare där. Men vi äger norge i landslaget. Varför kan inte sveriges storstjärnor spela i allsvenskan? Då skulle det ju bli en av dom bästa i europa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 17 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2006 Varför är allsvenskan så dålig? Vi har ett bra landslag. Norges liga är bättre än våran men dom har ju sina storspelare där. Men vi äger norge i landslaget. Varför kan inte sveriges storstjärnor spela i allsvenskan? Då skulle det ju bli en av dom bästa i europa Har nog mycket med löner och sådant att göra, klubbarna i Sverige har ju inte så mycket pengar att röra sig med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 17 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2006 Varför är allsvenskan så dålig? Vi har ett bra landslag. Norges liga är bättre än våran men dom har ju sina storspelare där. Men vi äger norge i landslaget. Varför kan inte sveriges storstjärnor spela i allsvenskan? Då skulle det ju bli en av dom bästa i europa 1. För lite pengar helt enkelt 2. Jupp 3. Norska klubbarna är rikare än våra, hur dom har blivit det vet jag inte men det är mest reklamintäckter lagen tjänar på 4. Ligan är alledes för kass, man får låga löner ijämförelse med PL,la liga o S.A. 5. Nej det skulle vi absolut inte bli. Ljungberg, Zlatan, Henke( som nu är hemma), källström, isaksson vem mer....? ehe ingen. De fem kan inte lyfta en liga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 17 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2006 5. Nej det skulle vi absolut inte bli. Ljungberg, Zlatan, Henke( som nu är hemma), källström, isaksson vem mer....? ehe ingen. De fem kan inte lyfta en liga. Jag tror dock att de 5 skulle kunna lyfta allsvenskan, dock inte till en av de största i europa men till något större än vad allsvenskan är idag och samtidigt bygga upp allsvenskan för att bli en större liga i framtiden, men detta skulle aldrig inträffa så egentligen är det ju meningslöst att diskutera det, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 17 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2006 Men nu känns det mest som att dom flesta unga spelare som spelar i allsvenskan vill spela några år och sen ut i Europa. Hur ska Allsvenskan bli bättre om alla bra spelare blir sålda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 17 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2006 Nu är ju henke med i HIF vilket är ett plus på allsvenskan. Och alla brassar höjer också uppmärksamheten. Men det är en bit kvar innan allsvenskan är lita stor som på 80-talet. Då IFKGBG tog 2 UEFA-cupen guld Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 17 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2006 Men det är en bit kvar innan allsvenskan är lita stor som på 80-talet. Då IFKGBG tog 2 UEFA-cupen guld Eller på 50-talet då MFF kom till final i Champions Leauge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 17 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2006 Nu är ju henke med i HIF vilket är ett plus på allsvenskan. Jo fast sålänge han inte har kommit igång så lär det väll bara sänka allsvenskan (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 (redigerad) Rikast blir rikare Edit: Haha 3-0 till kalmar på 20 min mot örgryte! Redigerad 19 juli, 2006 av Ceone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 På onsdag ÖIS-kalmar och på lördag ÖIS-helsingborg, skönt med två hemmamatcher i rad. Då ses vi där! SKa vi ha huliganslagsmål? Nu är ju henke med i HIF vilket är ett plus på allsvenskan. Men för i helvete. När ska folk fatta. DET ÄR EN SPELARE. Det tråkiga var att när HIF skulle möta Bajen och matchen på TV 4 + så sa dom: Kolla imorron när Henke möter Hammarby på Söderstadion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 Edit: Haha 3-0 till kalmar på 20 min mot örgryte! Dick Last blev utvisad efter 5 min. Ganska tufft att stå emot då. Särskilt mot Kalmar som nyss vann över Twente i nån cup. Då ses vi där! SKa vi ha huliganslagsmål? 1: ÖIS brukar inte ha "huliganslagsmål" 2: Du fick väl inte åka på bortamatcher. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 Dick Last blev utvisad efter 5 min. Ganska tufft att stå emot då. Särskilt mot Kalmar som nyss vann över Twente i nån cup Annars hade han blivit ensam mot målvakten och förmodligen mål då.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 Men för i helvete. När ska folk fatta. DET ÄR EN SPELARE. Säger han som har henke både som avatar och som signatur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 Säger han som har henke både som avatar och som signatur LoL Btw, TV4 sänder ÖIS - Helsingborg på löradg 15:00. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 (redigerad) Dick Last blev utvisad efter 5 min. Ganska tufft att stå emot då. Särskilt mot Kalmar som nyss vann över Twente i nån cup. 1: ÖIS brukar inte ha "huliganslagsmål" 2: Du fick väl inte åka på bortamatcher. 1. Det var ett skämt. Inte HIF heller... det är bara Frontline och dom har ingenting med Kärnan att göra. 2.Nej... men min morbror bor i Göteborg så vi ska låna hans lägenhet. Så vi ska typ va i Göteborg 2-3 dagar. Så då tänkte vi att vi kunde koolla på matchen. Säger han som har henke både som avatar och som signatur Ja det har jag. Men jag har aldrig sagt "Henke kommer göra HIF bättre" "WOW nu är det roligare att kolla på HIF för att Henke är me" Redigerad 19 juli, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts