gizmo91 Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Visst har dem henke i startelvan men va fan, kramp efter 65 minuter, pinsamt. Men men tråkigt att alla 3 stockholmslagen är ute ur cupen, vi visar vårat i serien istället, utom dif förstår. CL här kommer Gnaget. Helsingborg har faktiskt ett par bra spelare mer än henke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 Dubbidubbiduppduppdupp... Vet ni... Det luktar SM-guld med våran nya slovak eller sloven eller vafan killen är för nåt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 Bra att PPV matcherna är klara så man kan se allsvenska lagen igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Bra att PPV matcherna är klara så man kan se allsvenska lagen igen. Fruktansvärt skönt! Nu försvinner hobbysupportrarna från matcherna! Det betyder att Norra Stå på Råsunda kommer stå tom i slutet av säsongen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 (redigerad) Fruktansvärt skönt! Nu försvinner hobbysupportrarna från matcherna! Det betyder att Norra Stå på Råsunda kommer stå tom i slutet av säsongen. Suck, dessa kommentarer är så fullständigt onödiga, både du och jag vet att det inte alls kommer att vara så. Hobbysupporters dessutom, hmm, konstigt att vi jämt och ständigt har så otroligt bra publiksiffror till skillnad från vissa andra lag i denna serie. Nästa gång du för ett uttalande om AIK eller något annat lag i allsvenskan så må den då vara sann istället för att skriva ett "ironiskt" inlägg som du själv verkar tro ska vara sanning. Tråkigt. Helsingborg har faktiskt ett par bra spelare mer än henke Jo men jag skrev inte att han var den ende, jag skrev inte ens att han var bra heller. Redigerad 12 juli, 2006 av Halo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Jag hade faktiskt vela startat en diskussion med PlusFourtyFour men tyvärr så svarade Halo, och då kommer tryvärr dom där lite klokare svaren, fan. Aja för att svara Halo så var ungefär hälften sanning i mitt uttalande. Hobbysupportrarna försvinner, men det försvinner lika många sådana supportrar från alla lags arenor, vilket jag tycker är skönt, Speciellt eftersom jag är Djurgårdare och vi som har ett stort problem med hobbysupportrar, speciellt på derbymatcher. Så hösten ser ljus ut, nästan så jag inte kan se, för ljust. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Jag hade faktiskt vela startat en diskussion med PlusFourtyFour men tyvärr så svarade Halo, och då kommer tryvärr dom där lite klokare svaren, fan. Aja för att svara Halo så var ungefär hälften sanning i mitt uttalande. Hobbysupportrarna försvinner, men det försvinner lika många sådana supportrar från alla lags arenor, vilket jag tycker är skönt, Speciellt eftersom jag är Djurgårdare och vi som har ett stort problem med hobbysupportrar, speciellt på derbymatcher. Så hösten ser ljus ut, nästan så jag inte kan se, för ljust. Försöker du göra narr av mig nu också? very funny. Där kom det dock ett lite klokare inlägg, dock har ju allsvensk fotboll funnits på TV tidigare säsonger och inte har jag märkt någon skillnad då, har du?. Visst du har rätt i att folk försvinner men jag tror att det är i så lite skala så att det inte märks, ena matchen kommer några hobbysupportrar som inte kommer på matchen efter. Men då är det istället andra hobbysupportrar där som inte var på matchen innan så jag tror det jämnar ut sig ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Vad spelar det för roll om det finns hobbysupportrar. Ju mer som går på matcherna destu bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Vad spelar det för roll om det finns hobbysupportrar. Ju mer som går på matcherna destu bättre. Såklart att det är bättre ju mer folk det kommer, oftast iallafall. Men just nu så var ämnet han och jag diskuterade just "hobbysupporters" och vad vi tycker om sådanna lirare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 (redigerad) Försöker du göra narr av mig nu också? very funny. Där kom det dock ett lite klokare inlägg, dock har ju allsvensk fotboll funnits på TV tidigare säsonger och inte har jag märkt någon skillnad då, har du?. Visst du har rätt i att folk försvinner men jag tror att det är i så lite skala så att det inte märks, ena matchen kommer några hobbysupportrar som inte kommer på matchen efter. Men då är det istället andra hobbysupportrar där som inte var på matchen innan så jag tror det jämnar ut sig ändå. Jo visst visst. Men det är kanske olika i olika klackar. Jag kommer aldrig glömma matchen mot AIK där vi hade totalt underläge hela tiden (klackmässigt) och vi kunde inte motstå hemmalgets klacmatk eftersom folk inte tog den matchen seriöst och hade sina flickvänner med sig och annat, var helt och hållet fullt upptagna med annat och att vissa "Djurgårdare" gick på sin första match någonsin. Nej då är det skillnad på bortmatcher när TV-tittarna håller sig hemma och ser matchen på TV, och helt plötsligt så ökar vi trycket. @Moroni: Jag tycker det är ett problem när dom bara finns där men skapar inget tryck. Ska man stå i en klack så ska det finnas en bra anledning att man står i en klack också, och dte är genom att sjunga fram sitt lag, inte att glo och hålla tummarna. Redigerad 13 juli, 2006 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 @Moroni: Jag tycker det är ett problem när dom bara finns där men skapar inget tryck. Ska man stå i en klack så ska det finnas en bra anledning att man står i en klack också, och dte är genom att sjunga fram sitt lag, inte att glo och hålla tummarna. Håller med där, brukar också vara folk som väljer klackplats för att det är billigast, usch sådant hatar jag. Finns många på Norra som går in för att det är billigast sen sätter de sig och tar upp en aftonbladet och en kaffetermos, usch säger jag bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 @Moroni: Jag tycker det är ett problem när dom bara finns där men skapar inget tryck. Ska man stå i en klack så ska det finnas en bra anledning att man står i en klack också, och dte är genom att sjunga fram sitt lag, inte att glo och hålla tummarna. Jag visste inte att du mena klacken, det håller jag med om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 14 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2006 Figos fru är ju svenska. Så han kanske kommer att spela i allsvenskan när han har slutat med proffesionell fotboll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 14 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2006 Figos fru är ju svenska. Så han kanske kommer att spela i allsvenskan när han har slutat med proffesionell fotboll Allsvenskan blir en avdankad korp liga för gamla proffs. Jippie . Nej men om han nu kommer undra vart han ska lira då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 14 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2006 Figos fru är ju svenska. Så han kanske kommer att spela i allsvenskan när han har slutat med proffesionell fotboll Knappast. Bara för att hon är svensk betyder inte det att han kommer spela i allsvenskan. Han har bara sagt att när han lägger av med fotbollen så kommer dom nog komma till sin frus släkt i sverige oftare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 15 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 3-1 till Malmö FF mot AIK i premiären efter Vm-uppehållet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 15 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 Helsingborg har faktiskt ett par bra spelare mer än henke Wow! Dagens citat Henke Larsson... Luthon Shelton... allsvenskans snabbaste spelare. Daniel Andersson. Grymt bra målvakt. Med flera... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 15 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 Allsvenskan blir en avdankad korp liga för gamla proffs. Jippie . Nej men om han nu kommer undra vart han ska lira då. Allsvenskan är en av dom sämsta ligorna i europa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 15 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 Wow! Dagens citat Henke Larsson... Luthon Shelton... allsvenskans snabbaste spelare. Daniel Andersson. Grymt bra målvakt. Med flera... Boyd Mwila är Allsvenskans snabbaste spelare. Allsvenskan är en av dom sämsta ligorna i europa. Visste du att ett topplag i finländska ligan skulle knappt hålla sig kvar i Allsvenskan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 15 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 Visste du att ett topplag i finländska ligan skulle knappt hålla sig kvar i Allsvenskan. Visste du att man har frågetecken i slutet av frågor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts