Jump to content

Fotbollstråden!

PlusFourtyFour
 Share

Recommended Posts

På båda sätt, eller nja, det är ingen underhållning överhuvudtaget ^_^

Jämför med att gå på sitt barns redovisning/teater/match/whatever. Det kanske inte heller är så underhållande för utomstående men det är sitt barn som gör det och då tycker man det är kul :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

De som inte gillar fotboll eller inte gillar allsvenskan bör genast lämna den här tråden tycker jag.

---

Just nu spelar HIF - IFC Nordsjälland... en ny Argentinare ska provspela som ytterback. Och en av HIFs snabbaste anfallare nånsin. Luthon Shelton ska stanna kvar i HIF. Även så är det klart Att Stuart Baxter ska ta över som tränare i HIF. Dock kan det ta mellan 2 veckor eller 3 månader.

Vilken helg för HIF:are! :teehee:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

De som inte gillar fotboll eller inte gillar allsvenskan bör genast lämna den här tråden tycker jag.

---

Just nu spelar HIF - IFC Nordsjälland... en ny Argentinare ska provspela som ytterback. Och en av HIFs snabbaste anfallare nånsin. Luthon Shelton ska stanna kvar i HIF. Även så är det klart Att Stuart Baxter ska ta över som tränare i HIF. Dock kan det ta mellan 2 veckor eller 3 månader.

Vilken helg för HIF:are! :)

Ses vi på cupmatchen på söderstadion :blink:

--

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Henke-efekten var härlig, SvFF hade gett domarn speciella order inför matchn om det var hands i HeIFs straffområde och däromkring ska han inte blåsa.

Denna match var ännu ett exempel på att domarn måste få se på videokameror i vissa situationer för att döma rätt beslut.

Bajen ägde matchen fram tills straffsituationen/HeIFs mål och sen när HeIFbacken stoppade bollen med handen och spelade upp den till ett 2-0 mål var matchen klar. Som vanligt ägde vi läktaren :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Henke-efekten var härlig, SvFF hade gett domarn speciella order inför matchn om det var hands i HeIFs straffområde och däromkring ska han inte blåsa.

Denna match var ännu ett exempel på att domarn måste få se på videokameror i vissa situationer för att döma rätt beslut.

Bajen ägde matchen fram tills straffsituationen/HeIFs mål och sen när HeIFbacken stoppade bollen med handen och spelade upp den till ett 2-0 mål var matchen klar. Som vanligt ägde vi läktaren :ermm:

Men hallå. Det är torsdag kväll. Hur många Helsingborgare kan åka upp då? Fast du måste erkänna att dom blev lite tysta efter 2-0... dålig stil tycker jag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mjo... fast jag tror dom som var där bodde i sthlm. Känns liksom lite onödigt att starta sång om man är 10 pers :ermm:

Det är väl inte onödigt att sjunga om man är 10 pers? Och en del i helsingborg har nog semester.

-

Om matchen kan jag inte säga ett dugg eftersom svenska cupen ointresserar mig så lyssnade kollade jag bara lite.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja SvFF måste göra nåt åt Sv Cupen... Känns så jävla B när Hammarby-HeIF spelar omgång 3 samtidigt som 6-8 lag spelar omgång 4 :o

Nej lägg alla cupmatcher samma dag/lördag-söndag (samma omgång naturligtvis) och öka prispengarna med x10 så skulle nog motivationen öka bland publik och spelare/lagledare...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mohahaha bajen mötte ett bra lag iaf.

Visst har dem henke i startelvan men va fan, kramp efter 65 minuter, pinsamt. Men men tråkigt att alla 3 stockholmslagen är ute ur cupen, vi visar vårat i serien istället, utom dif förstår. CL här kommer Gnaget.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor