rabarben Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Är det bara jag som längtar till allsvenskan? Jag tycker personligen inte att det är lika kul att kolla på landslaget som att kolla på Helsingborgs If... alltså jag blir mycket mer angagerad (hur fan stavas det?) när det är HIF som spelar än när det är landslaget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Nej VM är bättre! Världsstjärnorna: Henry, Lampard, Gerrard, Ronaldinho, Ljungberg mm. Inte allsvenskan som var andre boll slås utanför linjen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PlusFourtyFour Skrivet 5 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Men gah! PlusFourtyFour: Men förfan det är inte samma sak. Det här har blivit en tråd om fotboll, men sure vill du att jag ska göra en tråd för vilka fotbolls skor jag ska köpa istället för att skriva i en tråd som handlar i fotboll så kan jag ju göra det. Då kan också alla som undrar vem som sjunger någon låt de hört i tv göra en topic om saken. Weey Moroni_Family: Skrev jag att folk ska göra det jag säger och leta som galningar för mig? tommy killer hittade en, tack för det. Men det var inte den jag letade efter. Har du inget vetigt att säga tycker jag att du låter bli. Men förihelvete ja! För jag skiter i vilken jävla fotbolls tröja du vill ha.. och bara för de är ett LAG som är med i VM, och du vill ha deras tröja.. vad har de IGENTLIGEN med sporten FOTBOLL att göra? Och om du nu frågar om hjälp behöver du ju inte gnälla som värsta bitchen om någon nu ens försöker hjälpa dig.. Eftersom de verkar som du inte kan något själv? Hur svårt är de att se om puma har de du är ute efter eller inte? Inte speciellt.. skulle tippa på puma.se/com.. men sure, du kanske är osmart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Nej VM är bättre! Världsstjärnorna: Henry, Lampard, Gerrard, Ronaldinho, Ljungberg mm. Inte allsvenskan som var andre boll slås utanför linjen Ljungberg e inte någon världsstjärna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Han kom tvåa på Svenskafans top 20 av yttermitfältare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Efter VM kommer ÖIS att börja plocka poäng och ta sig uppåt i tabellen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Han kom tvåa på Svenskafans top 20 av yttermitfältare Ok, men det bevisar inte att han är en världsstjärna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Ok, men det bevisar inte att han är en världsstjärna. Han är en större fotbollsspelare än vad Zlatan e. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Han är en större fotbollsspelare än vad Zlatan e. Skojar du eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Skojar du eller? Ljungberg är mer värdefull än Zlatan enligt mig. Henrik Larsson också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Ljungberg är mer värdefull än Zlatan enligt mig. Henrik Larsson också. Henke håller jag med dig om, men Ljungberg kan inte göra lika mycket som Zlatan. Han kan inte avgöra en match han kan bara jobba kopiöst och sen när han har den stora chansen att göra mål så bara "råkar" han missa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Vad är en världsstjärna för dig då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Vad är en världsstjärna för dig då? En spelare som alltid leverar och försöker göra sitt bästa. Ljungberg har kapacitet men han räcker inte alltid till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Henke håller jag med dig om, men Ljungberg kan inte göra lika mycket som Zlatan. Han kan inte avgöra en match han kan bara jobba kopiöst och sen när han har den stora chansen att göra mål så bara "råkar" han missa. Men det är rätt så svårt att jämföra en mittfältare mot en anfallare enligt mig. Ljungberg kan när han är i form komma i dom här farliga djupledslöpningarna och skapa lägen. Sen gör Henke eller Zlatan mål på dom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 En spelare som alltid leverar och försöker göra sitt bästa. Ljungberg har kapacitet men han räcker inte alltid till. Då kan backar inte vara världsstjärnor eftersom de får inte så mycket chanser att göra mål? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Jo det kan de men jag tycker inte att Ljungberg är en världsstjärna. Och visst kan han göra bra pass till Henke o Zlatan men att säga att han är en världsstjärna är lite att ta i tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Skojar du eller? Jag anser att Ljungberg är mer värdefull för landslaget än vad Zlatan e. Visst Zlatan kan avgöra en match som bara står och hänger som mot Ungern och Italien. Men det handlar inte bara om att göra mål. Ljungberg springer och skapar ytor åt andra spelare. Kolla i Champions League finalen. Han va en av Arsenals bästa spelare. Jag säger inte att Zlatan e dålig men Ljungberg tillför mer till landslaget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Isåfall måste de höja sig genast.... http://www.svenskafans.com/vm2006/tyskland...l.asp?id=126874 Den som lever får la se. Jag tror fortfarande starkt på Tyskland, Ballack kan bli skadad, det gör inget, dom kommer vinna ändå. Dom har VM:s sämsta tränare - Klinsmann, han är så dålig att han kommer göra ett under av detta överskattade lag, Deutschland über allez! Förresten Tyskland 3 Colombia 0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Nu drar säsongen snart igång igen så dags att dra upp tråden. 2 nya till jyrgårn, stuart ny tränare i heif och massa annat lär se till att Allsvenskan lär bli rolig i höst. Börjar redan längta till 28 Aug Rabarben, Söderstadion om en vecka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Allsvenskan suger. Den är ungefär lika bra som Italiens serie C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts