Jump to content

Fotbollstråden!

PlusFourtyFour
 Share

Recommended Posts

Men gah!

PlusFourtyFour: Men förfan det är inte samma sak.

Det här har blivit en tråd om fotboll, men sure vill du att jag ska göra en tråd för vilka fotbolls skor jag ska köpa istället för att skriva i en tråd som handlar i fotboll så kan jag ju göra det. Då kan också alla som undrar vem som sjunger någon låt de hört i tv göra en topic om saken. Weey :)

Moroni_Family: Skrev jag att folk ska göra det jag säger och leta som galningar för mig?

tommy killer hittade en, tack för det. Men det var inte den jag letade efter. Har du inget vetigt att säga tycker jag att du låter bli.

Men förihelvete ja! För jag skiter i vilken jävla fotbolls tröja du vill ha.. och bara för de är ett LAG som är med i VM, och du vill ha deras tröja.. vad har de IGENTLIGEN med sporten FOTBOLL att göra?

Och om du nu frågar om hjälp behöver du ju inte gnälla som värsta bitchen om någon nu ens försöker hjälpa dig..

Eftersom de verkar som du inte kan något själv? Hur svårt är de att se om puma har de du är ute efter eller inte?

Inte speciellt.. skulle tippa på puma.se/com..

men sure, du kanske är osmart :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Henke håller jag med dig om, men Ljungberg kan inte göra lika mycket som Zlatan.

Han kan inte avgöra en match han kan bara jobba kopiöst och sen när han har den stora chansen att göra mål så bara "råkar" han missa.

Men det är rätt så svårt att jämföra en mittfältare mot en anfallare enligt mig. Ljungberg kan när han är i form komma i dom här farliga djupledslöpningarna och skapa lägen. Sen gör Henke eller Zlatan mål på dom! :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skojar du eller?

Jag anser att Ljungberg är mer värdefull för landslaget än vad Zlatan e. Visst Zlatan kan avgöra en match som bara står och hänger som mot Ungern och Italien. Men det handlar inte bara om att göra mål. Ljungberg springer och skapar ytor åt andra spelare. Kolla i Champions League finalen. Han va en av Arsenals bästa spelare. Jag säger inte att Zlatan e dålig men Ljungberg tillför mer till landslaget.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Isåfall måste de höja sig genast.... http://www.svenskafans.com/vm2006/tyskland...l.asp?id=126874

Den som lever får la se. Jag tror fortfarande starkt på Tyskland, Ballack kan bli skadad, det gör inget, dom kommer vinna ändå. Dom har VM:s sämsta tränare - Klinsmann, han är så dålig att han kommer göra ett under av detta överskattade lag, Deutschland über allez!

Förresten

Tyskland 3 Colombia 0

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 4 weeks later...