Jump to content

Fotbollstråden!

PlusFourtyFour
 Share

Recommended Posts

Varför ta ut massa drömlag och sånt. Tyskland kommer vinna allt ändå, jag är helt bombis.

Sverige kommer tyvärr åka ur sin grupp. Paraguay kommer lyckas få ett oavgjort mot England som Sverige torskar mot, samidigt som Sverige och Paraguay kommer kryssa. Vilket i slutändan avgör gruppen, Paraguay och England tar sig vidare.

Det kommer förövrigt bli kul i första matchen när dom möter varandra. Jag hoppas på England där! Dom måste få Parauay ur balans.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sverige ut i gruppen.

Tyskland klarar gruppen(såklart) men torskar ganska snart efter då alla äntligen förstått att de lever på en pengakåt mittfältare.

Jag är så tråkig att jag säger att Brasilien vinner VM.

Bara en Gunner kan ta ut en sådan elva Ceone. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men gah!

PlusFourtyFour: Men förfan det är inte samma sak.

Det här har blivit en tråd om fotboll, men sure vill du att jag ska göra en tråd för vilka fotbolls skor jag ska köpa istället för att skriva i en tråd som handlar i fotboll så kan jag ju göra det. Då kan också alla som undrar vem som sjunger någon låt de hört i tv göra en topic om saken. Weey :)

Moroni_Family: Skrev jag att folk ska göra det jag säger och leta som galningar för mig?

tommy killer hittade en, tack för det. Men det var inte den jag letade efter. Har du inget vetigt att säga tycker jag att du låter bli.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor