rabarben Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Visst. Vi kan ju ta som exempel, Henke. Det blir sådan uppståndelse "Åhh Henke kommer hem, nu vinner vi SM guld" typ. Och ekonomin har ju så inihelvete mycket att göra med fotbollslaget, var tror du lagen får sina spelare ifrån ? Ifrån pengar!! Och ändån har HIF ett så jävla bra lag. HIF klarar sig utan sina pengar. --- Och det här med Henke Larsson. Det är så in i helvete stort men jag har inte hört någon jag känner säga "Höhö! NU kommer henke nu vinner vi" Det är väl bara några fördomar bland all avundsjuka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Och ändån har HIF ett så jävla bra lag. HIF klarar sig utan sina pengar. --- Och det här med Henke Larsson. Det är så in i helvete stort men jag har inte hört någon jag känner säga "Höhö! NU kommer henke nu vinner vi" Det är väl bara några fördomar bland all avundsjuka. Ni har då inte ett jävla bra lag, några enstaka spelare bara. --- Jag har både hört och läst det, jag läste det bla från kommentarer på sportbladet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 All media sa ju själv att om Lehmann hade fått gult så hade domarn gett Barca målet. Och Eto ramlade inte han hoppade och då tog Lehmann tag i Eto's fot och höll i den. Så rött kort var det. Om man får gult kort så brukar man ju oftast också få en frispark efteråt, emot sig. Spelar väl inte så stor roll vad media säger när det är domaren man ska gå efter. Och Eto'o skulle ha ramlat ändå om inte Lehmann nuddat honom, han hade absolut ingen kontroll på sig själv där, Lehmann var bara sen och hjälpte till i fallet. Men detta är väl försent att diskutera nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Ni har då inte ett jävla bra lag, några enstaka spelare bara. --- Jag har både hört och läst det, jag läste det bla från kommentarer på sportbladet. Ok... jävla bra kanske var lite att ta i. Men sportbladet! Det är ju fan massa 08:or som sitter där. Inte HIFare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 (redigerad) Ok... jävla bra kanske var lite att ta i. Men sportbladet! Det är ju fan massa 08:or som sitter där. Inte HIFare. Du kanske inte vet det men Hammarby IF i stort sett säger till fansen att ge fan i Aftonbladet och läsa expressen. Och jag menade inte skribenter och dyl. utan folk som har kommenterat och då var nog en del från helsingborg. Kommer ihåg e speciell kommentar efter att Bajen vann med 4-2: Jag skiter i att vi förlorade, vi får ju ändå Henke och då vinner vi Redigerad 18 maj, 2006 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 FÖR VI HAR GUNNARSON FÖR VI HAR GUNNARSON VEM FAN E HENKE LARSSON VEM FAN E HENKE LARSSON VEM FAN E HENKE LAAAARSSON FÖR VI HAR GUNNARSON! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PlusFourtyFour Skrivet 18 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Då bygger jag på din ramsa med... VEM FAN ÄR GUNNARSON? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Då bygger jag på din ramsa med... VEM FAN ÄR GUNNARSON? Ung VB i Bajen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 .... 2. Jag gör 3. Mycket... Motivera dina svar tack. Varför skulle han behöva det när du inte gör så? ------> 2. Kan jag faktiskt inte hålla med dig där. Nej, BoIS:arna sjunger inte att dom är Skånes stolthet. En sådan bemärkelse utmärker man inte sig med om man inte är värd den. Skulle HIF vara värd den? Ehh nää. Ekonomin har jävligt mycket med laget att göra. Ingen ekonomi = Inga pengar = Inget fotbollslag. Det är allt som fotboll bygger på; PENGAR! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Måste säga att det var lite pinsamt av som A.A tycker... Skånes stolthet att förlora med 1-0 mot Väsby. Ett divison 5 lag eller nåt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Måste säga att det var lite pinsamt av som A.A tycker... Skånes stolthet att förlora med 1-0 mot Väsby. Ett divison 5 lag eller nåt... Hahahhahahahahahhahahahahahhahahaha Väsby lirar i superettan och inte i division 5.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Hahahhahahahahahhahahahahahhahahaha Väsby lirar i superettan och inte i division 5.... Öhmm vah? Gör dom? Har för mig någon sa nåt sånt på TV typ... jaja skitsamma. Kasst ändån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Öhmm vah? Gör dom? Har för mig någon sa nåt sånt på TV typ... jaja skitsamma. Kasst ändån. Kanske det. Btw Bajen- Helsingborg möts nästa omgång i Svenska Cupen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Väsby. Ett divison 5 lag eller nåt... Koll på läget ja.... Hrm.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Landskrona vann ÖIS idag med 3-0 i svenska cupen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Här är en underbar fotbollslänk, kolla in den http://www.youtube.com/watch?v=d2OqyFPFuJI&search=juventus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 (redigerad) Kan inte låta bli att lägga in ett citat från Henry om kung Larsson: People always talk about Ronaldinho, and everything but I didn't see him today - I saw Henrik Larsson," Redigerad 19 maj, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Kan inte låta bli att lägga in ett citat från Henry om kung Larsson: Så sant så sant.... Henry verkar stanna i Arsenal!!!!! Förövrigt om finalen: Domaren avgjorde finalen. Hade Lehman stått kvar så hade Arsenal vunnit med 1-0. Men världen och domaren ville att Barca skulle vinna så för att skynda på den utvecklingen så tar han ut lehman för ett misstag. Men vänta tills nästa år. Då har ronaldinho grått hår och Arsenals talanger tagit över världen som Fabregas och Theo Walcott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 21 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2006 (redigerad) Så du tycker inte Lehman borde fått rött kort när han tog tag i benenoch slängde ner vem-det-nu-var? Redigerad 21 maj, 2006 av P1rsson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 21 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2006 Så du tycker inte Lehman borde fått rött kort när han tog tag i benenoch slängde ner vem-det-nu-var? Jag har inte sett situationen tyvärr eftersom jag var på läger den dagen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts