GTApimpfoolife Skrivet 16 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 Tyskland hoppas jag på och Tyskland tror jag på. Deras hemmaklack kommer hjälpa odm lååååångt i slutspelet. Nämnvärt är Polen som en riktig outsider, men ett tråkigt spel kommer dom ta sig en bit. Annars tror jag mycket på Tyskland och England. Brasilien kommer vika ner sig och diva sig för mycket, Adriano kommer göra sianl ivs värsta matcher i karriären. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 16 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 Lite ramsor jag kom på i skolan: Helsingborg, Helsingborg, sveriges sorg! Malmö, Malmö, gå och dö! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 16 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 Zoran Lukic lämmar ÖIS. Nya tränaren blir Sören Börjesson . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 16 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 Lite ramsor jag kom på i skolan: Helsingborg, Helsingborg, sveriges sorg! Malmö, Malmö, gå och dö! Väldigt fyndigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 16 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 Lite ramsor jag kom på i skolan: Helsingborg, Helsingborg, sveriges sorg! Malmö, Malmö, gå och dö! Vi e på landet ute på vischan, Vi går i gödsel, vi trampar skit. Vi hoppas att ni åker ut serien så vi slipper återvända hit.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 16 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 (redigerad) En Get, En gås, En Bonde från Borås! Redigerad 16 maj, 2006 av Moroni_Family Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 16 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 Vi e på landet ute på vischan, Vi går i gödsel, vi trampar skit. Vi hoppas att ni åker ut serien så vi slipper återvända hit.... Uppdaterar den lite Vi e på landet ute i vischan, Vi går i gödsel, vi trampar skit. Vi hoppas att ni åker ut serien så ni slipper återvända hit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 16 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 (redigerad) Uppdaterar den lite Vi e på landet ute i vischan, Vi går i gödsel, vi trampar skit. Vi hoppas att ni åker ut serien så ni slipper återvända hit Nu var du jätterolig... bara för malmö stadio kan användas till 2 saker: 1. Fotbollsstadio 2. Bunker Och kom inte och säg att Olympia är fulare än malmö stadio för det är den inte. Det måste du erkänna själv. Plus att man inte får vara HIFare i malmö stad. För då kommer polisen och tar en. Redigerad 16 maj, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 16 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 En Get, En gås, En Bonde från Borås! Bild... Måste medge att den var ganska grym. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PlusFourtyFour Skrivet 16 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 Vafan de går över styr? Sluta tönta er om era hemmagjorde skit ramsor.. NI ÄR BÅDA BÖNDER! Stockholm is the shit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 16 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 Nu var du jätterolig... bara för malmö stadio kan användas till 2 saker: 1. Fotbollsstadio 2. Bunker Och kom inte och säg att Olympia är fulare än malmö stadio för det är den inte. Det måste du erkänna själv. Plus att man inte får vara HIFare i malmö stad. För då kommer polisen och tar en. Får ni bara plats för 17 000 nu när Henke kommer tillbaka? Vi ha på våra matchermer än 17 000 när vi möter lag som t.ex Öis. Bara för att vi vann er rättvist i derbyt . Och lycka till på Olympia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PlusFourtyFour Skrivet 17 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 Får ni bara plats för 17 000 nu när Henke kommer tillbaka? Vi ha på våra matchermer än 17 000 när vi möter lag som t.ex Öis. Bara för att vi vann er rättvist i derbyt . Och lycka till på Olympia. Har du kollat statistiken för vilket lag som har mest publik för 2006 i allsvenskan? man ska inte skryta i onödan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 Har du kollat statistiken för vilket lag som har mest publik för 2006 i allsvenskan? man ska inte skryta i onödan! Du... om olympia hade haft lika mycket plats så lovar jag att Helsingborg hade varit i närheten. HIFs publiksnitt är på samma nivå hela tiden... oavsett hur det går... bildbevis: Den vita linjen är publiksnittet och den blå är placeringen i allsvenskan http://files.upl.silentwhisper.net/upload6/HIFtrogenhet.JPG Kolla malmös. Se så mycket den ökar när det går bra: http://files.upl.silentwhisper.net/upload7/malmoehype2.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PlusFourtyFour Skrivet 17 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 (redigerad) Du... om olympia hade haft lika mycket plats så lovar jag att Helsingborg hade varit i närheten. HIFs publiksnitt är på samma nivå hela tiden... oavsett hur det går... bildbevis: Den vita linjen är publiksnittet och den blå är placeringen i allsvenskan http://files.upl.silentwhisper.net/upload6/HIFtrogenhet.JPG Kolla malmös. Se så mycket den ökar när det går bra: http://files.upl.silentwhisper.net/upload7/malmoehype2.JPG men haha. varför gämföra med malmö? Redigerad 17 maj, 2006 av PlusFourtyFour Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 men haha. varför gämföra med malmö? Bevisa hela tiden att HIF är ett starkt lag! De är det men de har helt enkelt inte kommit igång så som MFF,DiF o IFK Glenn. CL FINAL MELLAN ARSENAL - BARCA PÅ TV6 JUST NU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sry för caps lock men alla fotbolls intresserade ska se denna stor match. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 (redigerad) men haha. varför gämföra med malmö? För att alla altid säger: Oj! Kolla på malmös fans. Dom är jätteduktiga! Dom kanske hörs mer när det går bra men dom blir helt tysta när dom inte leder. Kan dra flera exempel på när HIF har legat under men ändån sjungit. Just det tommy_killer... det har du faktiskt rätt i. Redigerad 17 maj, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PlusFourtyFour Skrivet 17 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 Jag vet en hel säsong där AIKs supportrar sjungit.. När de varit helvete.. Förra, slå de! sen kommer du tillbaka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 Bajen Fans sjunger alltid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 (redigerad) Jag vet en hel säsong där AIKs supportrar sjungit.. När de varit helvete.. Förra, slå de! sen kommer du tillbaka. Teehee... och så stormar dom planen. Nej nu var ajg taskig. Jag vet att det inte har med black army och göra. --- Öhm... en säsong? I HIF är det så alltid. Nu ska jag se på CL! Gizmo: När HIF vann med 3-1 på Olympia sjöng bajens fans lika mycket som HIFs. Redigerad 17 maj, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PlusFourtyFour Skrivet 17 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 (redigerad) Teehee... och så stormar dom planen. Nej nu var ajg taskig. Jag vet att det inte har med black army och göra. --- Öhm... en säsong? I HIF är det så alltid. Nu ska jag se på CL! Gizmo: När HIF vann med 3-1 på Olympia sjöng bajens fans lika mycket som HIFs. jaja, de kan ju inte jag göra något åt. Dessutom spelar de ju ingenroll när vi slår eran klack.. De va väl de som var grejen? -------------------- Sveriges publikliga 2006 (Sveriges 14 bästa lag t o m 15 maj) 1 AIK 112546 2 Malmö FF 70810 3 Djurgården 66555 4 Gais 51748 5 Hammarby 51604 6 Helsingborg 41630 7 Göteborg 62017 8 Elfsborg 48200 9 Öster 30436 10 Halmstad 22841 11 Norrköping 10658 12 Gefle 26456 13 GIF Sundsvall 10519 14 Kalmar 25876 Redigerad 17 maj, 2006 av PlusFourtyFour Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts