Moroni_Family Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Dr JONES IS BACK! Så jävla skön vinst. Den var så jävla skön. OmDIF Hde torskat hade man varit 8 poäng efter Bajen, och den situationen är spyigt äckligt jobbig. Nu ligger man och fiskar där bakom och Jones är tillbaka. Detta VM-uppehåll var som tacket från ovan. Nu är den annars en lång tid till nästa match. Men denan vinst visar att man aldrig kan vara olycklig som Djurgårdare. Bäst i stan. Djurgården är 3 bäst i stan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Djurgården är 3 bäst i stan. Japp. Än så länge iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 (redigerad) Teehee ni kan ju alltid skylla på att det luktade så mycket fisk så ni inte kunde koncentrera er ---- Doh! 0-0 Ville ju reta kattälskaren! :'( Jag med. :'( Dumma skåning. :'( Redigerad 14 maj, 2006 av kattälskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Jag med. :'( Dumma skåning. :'( Jag slår vad om att du försöker starta bråk med mig nu... *Slår 3 slag i väggen* Men det ser iallafall bra t på tränarfronten. Skitbra med 4-4-2 nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Jag slår vad om att du försöker starta bråk med mig nu... *Slår 3 slag i väggen* Men det ser iallafall bra t på tränarfronten. Skitbra med 4-4-2 nu Jippie, jag skämtar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PlusFourtyFour Skrivet 14 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Djurgården är 3 bäst i stan. Djurgården är sämst i stockholm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Djurgården är sämst i stockholm. Jag säger ju det. För GTA-pimpan sa ju att dom va bäst i stan. Men bäst är Hammarby (HOST, Paulinho, HOST) och näst bäst är AIK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Djurgården är 3 bäst i stan. Tabellmässigt ja, men säsongen är intes lut än. Men det är klart DIF är bäst i stan, t.o.m. i Sverige, förfan det är ju vi som representerar Sverige i Champions League. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Tabellmässigt ja, men säsongen är intes lut än. Men det är klart DIF är bäst i stan, t.o.m. i Sverige, förfan det är ju vi som representerar Sverige i Champions League. Enligt tabellen är Bajen bäst i Sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Tabellmässigt ja, men säsongen är intes lut än. Men det är klart DIF är bäst i stan, t.o.m. i Sverige, förfan det är ju vi som representerar Sverige i Champions League. Men förfan... dom sjunger om HIF i italien Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PlusFourtyFour Skrivet 14 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Tabellmässigt ja, men säsongen är intes lut än. Men det är klart DIF är bäst i stan, t.o.m. i Sverige, förfan det är ju vi som representerar Sverige i Champions League. Hoppas inte ja blir sådär patetisk om de går dåligt för gnaget.. haha söto! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stian Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Hoppas inte ja blir sådär patetisk om de går dåligt för gnaget.. haha söto! Som förra året? Jag tyckte att AIK var bäst då också! Jävla skönt med en till vinst idag fan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Enligt maraton tabellen så leder IFK Göteborg som Malmö FF ligger tätt efter med ca 10 poäng. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Lite bilder från gårdagens match Häcken - ÖIS: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Hoppas inte ja blir sådär patetisk om de går dåligt för gnaget.. haha söto! Nej du är redan tillräckligt. Jag får väl ursäkta faktan. Moroni: Snyggt för att vara bortamtach *host* derby. Det ser ut som man lagt en papperslapp mellan varannan stol och klippt ut ÖIS-märket från en vanlig flagga. Men jag sätter en hel del pengar på att det var snyggare än Häckens. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 16 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 Jag tycker vi ska disskutera fotbolls VM i denna tråden eftersom annars blir denna tråd öde. Vem är VM-guld favorit anser ni? Jag tror ju så helt klart på Brasilien men sen om England och Frankrike har bra coaching så har de också en chans att vinna VM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 16 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 Jag tycker vi ska disskutera fotbolls VM i denna tråden eftersom annars blir denna tråd öde. Vem är VM-guld favorit anser ni? Jag tror ju så helt klart på Brasilien men sen om England och Frankrike har bra coaching så har de också en chans att vinna VM. Brasilien vinner nog. Men deras största motståndare är Argentina,Tyskland och Holland(om de kommer vidare från gruppspelet). Tycker inte att Frankrike kommer gå långt. Men man vet aldrig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 16 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 Hur tror ni det går för Sverige då? Jag tror att om dom har tur så kan dom komma till semifinal... men det gör dom inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 16 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 (redigerad) Argentina vinner Guld. Sverige tar brons. Redigerad 16 maj, 2006 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PlusFourtyFour Skrivet 16 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 Tror inte på sverige... Känns som vi haft samma trupp i århundraden.. sooo last year! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts