Jump to content

Fotbollstråden!

PlusFourtyFour
 Share

Recommended Posts

Dr JONES IS BACK!

Så jävla skön vinst. Den var så jävla skön. OmDIF Hde torskat hade man varit 8 poäng efter Bajen, och den situationen är spyigt äckligt jobbig. Nu ligger man och fiskar där bakom och Jones är tillbaka. Detta VM-uppehåll var som tacket från ovan. Nu är den annars en lång tid till nästa match. Men denan vinst visar att man aldrig kan vara olycklig som Djurgårdare. Bäst i stan.

Djurgården är 3 bäst i stan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hoppas inte ja blir sådär patetisk om de går dåligt för gnaget..

haha söto! ;)

Nej du är redan tillräckligt. Jag får väl ursäkta faktan.

Moroni: Snyggt för att vara bortamtach *host* derby. Det ser ut som man lagt en papperslapp mellan varannan stol och klippt ut ÖIS-märket från en vanlig flagga. Men jag sätter en hel del pengar på att det var snyggare än Häckens.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker vi ska disskutera fotbolls VM i denna tråden eftersom annars blir denna tråd öde.

Vem är VM-guld favorit anser ni?

Jag tror ju så helt klart på Brasilien men sen om England och Frankrike har bra coaching så har de också en chans att vinna VM.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker vi ska disskutera fotbolls VM i denna tråden eftersom annars blir denna tråd öde.

Vem är VM-guld favorit anser ni?

Jag tror ju så helt klart på Brasilien men sen om England och Frankrike har bra coaching så har de också en chans att vinna VM.

Brasilien vinner nog. Men deras största motståndare är Argentina,Tyskland och Holland(om de kommer vidare från gruppspelet).

Tycker inte att Frankrike kommer gå långt. Men man vet aldrig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor