GTApimpfoolife Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Och nu kommer dom bli ännu bättre när dom har en tränare som fattar att HIF ska spela 4-4-2. Nu är ioförsig HIFs bästa anfallare Luton Shelton skadad. Men han kommer väl tillbaka efter uppehållet. Ingen back hinner med luton... han är så jävla snabb alltså. Och hans mål mot Halmstad var nog det snyggaste mål jag sett live. Hans mål mot Halmstad var faktiskt en grym prestation, trots att han hade en jävla massa flyt och inte två av Allsvenskans bästa mittbackar emot sig. Men jag tycker Helsingborg borde slänga ut Svärdh lika snabbt som man slängde ut Cratz. Er tränare är inte bra och när Henke kommer så kommer han bara bli överberoende av honom, han kan helt enkelt göra Henke till en flopp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Hans mål mot Halmstad var faktiskt en grym prestation, trots att han hade en jävla massa flyt och inte två av Allsvenskans bästa mittbackar emot sig. Men jag tycker Helsingborg borde slänga ut Svärdh lika snabbt som man slängde ut Cratz. Er tränare är inte bra och när Henke kommer så kommer han bara bli överberoende av honom, han kan helt enkelt göra Henke till en flopp. Ööhm... han är utsläng Hasse Eklund har tagit över... gammal legend i HIF är han dessutom. I hans första match bytar han till 4-4-2. Han verkar var duktig. Till skillnad från Svärd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PlusFourtyFour Skrivet 14 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Egentligen har min största dröm gått i uppfyllelse, men jag drömmer gärna vidare. Jag kan förövrigt säga att dina kommentarer och apor och skit bara blir töntigare och töntigare. Men det är väl typiskt Aik "fans". Är de inte det? Idag ser det ut som att det blir kryss igen. Det är borta mot Öster och ska jag vara ärlig kommer jag fan börja grina om DIF torskar denna match. Batan, Dembo, Abbe, Johannesson och Concha är inte med idag. Oskars första match för säsongen och även Boskailos tydligen, detta ser mycket mörkt ut. Men jag tror ändå på tvåmålvinst och tre säkra poäng. Min med, AIK slog er och ligger före er i tabellen... Och du tjatar fortfarande om hur bra ni är! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 (redigerad) BK Röven - ÖIS idag. Ailton e tillbaka i truppen Men Skiljo, Uzi och Dahlin e avstängda. Jag älskar Skiljo http://expressen.se/index.jsp?d=1157&a=583653 Skiljo: Dahlin: Uzi: Redigerad 14 maj, 2006 av Moroni_Family Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PlusFourtyFour Skrivet 14 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 (redigerad) BK Röven - ÖIS idag. Ailton e tillbaka i truppen Dahlin: Och du vill med dina bilder säga.. vad? Redigerad 14 maj, 2006 av PlusFourtyFour Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Skriv på protestlistan mot att TV-Avtalet inte är klart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Skriv på protestlistan mot att TV-Avtalet inte är klart Dom har väl löst TV-avtalet nu? Artikeln är 6 dagar gammal. http://www.svd.se/dynamiskt/sport/did_12615106.asp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Dom har väl löst TV-avtalet nu? Artikeln är 6 dagar gammal. http://www.svd.se/dynamiskt/sport/did_12615106.asp Nix... http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/...,825273,00.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Ööhm... han är utsläng Hasse Eklund har tagit över... gammal legend i HIF är han dessutom. I hans första match bytar han till 4-4-2. Han verkar var duktig. Till skillnad från Svärd. Det var som fan. P44: Ooookej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Klassikern: Alla heter Glenn i Göteborg =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Klassikern: Alla heter Glenn i Göteborg =) Ja! Och: Hela göteborg luktar fiiiisk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 .kattälskaren VS. rabarbern, vem vinner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 (redigerad) .kattälskaren VS. rabarbern, vem vinner? Själv tror jag på Elfsborg. Radiosändning fråm matchen Tryck Elfsborg - Helsingborgs If Redigerad 14 maj, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Själv tror jag på Elfsborg. Radiosändning fråm matchen Tryck Elfsborg - Helsingborgs If Canal+ visar matchen. Ser den nu! Annars kan jag säga att Öster suger k*k Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 IFK Glenn leder just nu med 1-0. Kom igen Litmannen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 IFK Glenn leder just nu med 1-0. Kom igen Litmannen. Hihi... Litmanen är hälften av erat lag! Eller iallafall passningspelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan. IFK vann med 1-0. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Teehee ni kan ju alltid skylla på att det luktade så mycket fisk så ni inte kunde koncentrera er ---- Doh! 0-0 Ville ju reta kattälskaren! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Faaan!!!! När det va 5 min kvar gör häcken 2-2. Det är inte rättvist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Dr JONES IS BACK! Så jävla skön vinst. Den var så jävla skön. OmDIF Hde torskat hade man varit 8 poäng efter Bajen, och den situationen är spyigt äckligt jobbig. Nu ligger man och fiskar där bakom och Jones är tillbaka. Detta VM-uppehåll var som tacket från ovan. Nu är den annars en lång tid till nästa match. Men denan vinst visar att man aldrig kan vara olycklig som Djurgårdare. Bäst i stan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts