Jump to content

Fotbollstråden!

PlusFourtyFour
 Share

Recommended Posts

Och nu kommer dom bli ännu bättre när dom har en tränare som fattar att HIF ska spela 4-4-2. Nu är ioförsig HIFs bästa anfallare Luton Shelton skadad. Men han kommer väl tillbaka efter uppehållet. Ingen back hinner med luton... han är så jävla snabb alltså. Och hans mål mot Halmstad var nog det snyggaste mål jag sett live.

Hans mål mot Halmstad var faktiskt en grym prestation, trots att han hade en jävla massa flyt och inte två av Allsvenskans bästa mittbackar emot sig. Men jag tycker Helsingborg borde slänga ut Svärdh lika snabbt som man slängde ut Cratz. Er tränare är inte bra och när Henke kommer så kommer han bara bli överberoende av honom, han kan helt enkelt göra Henke till en flopp.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hans mål mot Halmstad var faktiskt en grym prestation, trots att han hade en jävla massa flyt och inte två av Allsvenskans bästa mittbackar emot sig. Men jag tycker Helsingborg borde slänga ut Svärdh lika snabbt som man slängde ut Cratz. Er tränare är inte bra och när Henke kommer så kommer han bara bli överberoende av honom, han kan helt enkelt göra Henke till en flopp.

Ööhm... han är utsläng :rolleyes: Hasse Eklund har tagit över... gammal legend i HIF är han dessutom. I hans första match bytar han till 4-4-2. Han verkar var duktig. Till skillnad från Svärd.

post-10034-1147595966_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Egentligen har min största dröm gått i uppfyllelse, men jag drömmer gärna vidare. Jag kan förövrigt säga att dina kommentarer och apor och skit bara blir töntigare och töntigare. Men det är väl typiskt Aik "fans". Är de inte det?

Idag ser det ut som att det blir kryss igen. Det är borta mot Öster och ska jag vara ärlig kommer jag fan börja grina om DIF torskar denna match. Batan, Dembo, Abbe, Johannesson och Concha är inte med idag. Oskars första match för säsongen och även Boskailos tydligen, detta ser mycket mörkt ut. Men jag tror ändå på tvåmålvinst och tre säkra poäng.

Min med, AIK slog er och ligger före er i tabellen... Och du tjatar fortfarande om hur bra ni är! :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dr JONES IS BACK!

Så jävla skön vinst. Den var så jävla skön. OmDIF Hde torskat hade man varit 8 poäng efter Bajen, och den situationen är spyigt äckligt jobbig. Nu ligger man och fiskar där bakom och Jones är tillbaka. Detta VM-uppehåll var som tacket från ovan. Nu är den annars en lång tid till nästa match. Men denan vinst visar att man aldrig kan vara olycklig som Djurgårdare. Bäst i stan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor