Jump to content

Fotbollstråden!

PlusFourtyFour
 Share

Recommended Posts

Och vi hade inga avbräck?

Kleber och J.Jensen var skadade och Petur var sjuk. Vi spelade med lagkaptenen och innermittfältaren Mikkel Jensen. Förövrigt så hade ni vaddå, 3 skott på mål?

Ordningsvakterna fick också kasta ut två Gaisare, vet ej varför.

Ja och? Sa jag något annat? Kan förövrigt lova dig att dom 5 spelarna som fattades var viktigare för oss än dom ni saknade.

Och varför nämna det om ordningsvakterna? :S

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja och? Sa jag något annat? Kan förövrigt lova dig att dom 5 spelarna som fattades var viktigare för oss än dom ni saknade.

Och varför nämna det om ordningsvakterna? :S

Jag bara nämnde det, hade ingen somhellst anknytning till matchen egentligen.

Ni hade eran enda bra spelare, James Keene med. Ingen annan är något att ha.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag bara nämnde det, hade ingen somhellst anknytning till matchen egentligen.

Ni hade eran enda bra spelare, James Keene med. Ingen annan är något att ha.

Tja, jag vet itne riktigt hur truppen såg ut men både Fredrik Lundgren, Bobbie och Gudmunsson har växt frma till klass spelare, dock itne så många som känner till deras namn.

Men det är försvaret som måste vara komplett då det är ett av sveriges bästa, gämför liksom. Svenska mästarna fick 2 skott på mål och nästa match när försvaret är splittrat slutar det 5(6)-2.. Som sagt, förnedring är det! Och det blir nog inte bättre mot AIK, skönt med VM-Uppehåll! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tack så mycket gizmo. Nu har man ju då hört orginalet ett antal för många gånger så nu är det helt enkelt bedömningsdags. Det här ska bli kul!

Nu var det såhär va att jag hörde inte ett smock eftersom brölet och det dåliga ljudet överröstade. men jag tittade på länk nummer 2. Och jag måste faktiskt säga att UB:s eget lilla tifo däär var ganska ballt, visst är man lite trött på OH-stripes men det var snyggt gjort. Var det förresten inte Ultra Boys som hängde på den nybyggda kortsidan förut?

Egentligen ska det vara 2xOooh oh oh oh oooooh och sen vi e bajen från söder/vi e grönvita bröder men alla kan inte :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tja, jag vet itne riktigt hur truppen såg ut men både Fredrik Lundgren, Bobbie och Gudmunsson har växt frma till klass spelare, dock itne så många som känner till deras namn.

Men det är försvaret som måste vara komplett då det är ett av sveriges bästa, gämför liksom. Svenska mästarna fick 2 skott på mål och nästa match när försvaret är splittrat slutar det 5(6)-2.. Som sagt, förnedring är det! Och det blir nog inte bättre mot AIK, skönt med VM-Uppehåll! :)

Jorå Gudmunsson vet jag vem det är. Dom andra har jag ingen aning om, men jag läste att det var "backris" i Gais iaf. Hoppas att ni vinner mot råttorna från solna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu kanske rabarben blir lite gramse men jag måste säga att Helsingborgs "tifo" var ett utav det bedrövligaste jag sätt på mycket längre. Visserligen hade ni bortaplan och några 100 pers. mindre än planerat, men vafan. Ett helt jävla rött misslyckat koncept med fula, är det tvåpinnare ni står och håller? Eller är det vanlig mosaik? Hursomhelst så ser det helt jävla fel ut, det hade varit bättre om ni struntade i tifo till den matchen. Speciellt när man gämför det med Malmös ganska snygga tifo som matchar så härligt till den himmelsblåa färgen.

Får hålla med dig där faktiskt... Det ända är att på hemmaplan skulle inte HIF kunna ha ett sånt mosaiktifo på olympia.

Om man lägger mosaikbitar tror folk att man ska riva sönder dom och göra mosaik av dom. Men men... thifo gruppen är inte bra på borta plan. Förra året var dom jävligt duktiga iallafall... kan lägga upp bild om ni vill.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Får hålla med dig där faktiskt... Det ända är att på hemmaplan skulle inte HIF kunna ha ett sånt mosaiktifo på olympia.

Om man lägger mosaikbitar tror folk att man ska riva sönder dom och göra mosaik av dom. Men men... thifo gruppen är inte bra på borta plan. Förra året var dom jävligt duktiga iallafall... kan lägga upp bild om ni vill.

thifo? och ja, visa om ni kan mäta er med toppen... :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eller inte, då jag hatar typ alla "fotbollsfans som bara brinner för typ BARCELONA!!!!! jaha men flytta dit då!

jäkligt tråkigt om jag får säga det själv..

Men visst vi kan väl byta till.. Allsvensk Fotboll.

Aa typ som norrlänningar som hejar på göteborg och dif och sthlmare som hejar på aik :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Aa typ som norrlänningar som hejar på göteborg och dif och sthlmare som hejar på aik :P

Precis vad jag menar.. Så om någon nu har lust att diskutera tråkiga lag, som antagligen ingen här ens sett på plats.. Gör en ny tråd!

EDIT:

Häcken - AIK 0-1

djif - malmö ff 2-3 ;)

Redigerad av PlusFourtyFour
Länk till kommentar
Dela på andra sidor