gizmo91 Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Malmö har en grupp som sköter det. Och den gruppen består utav supportrar, right? @Dibel: Jag med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 (redigerad) Malmö har en grupp som sköter det. Och håller inte dom på malmö då? Är inte dom supportrar? Fan ta dig gizmo! Redigerad 9 maj, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 (redigerad) Och håller inte dom på malmö då? Är inte dom supportrar? Fan ta dig gizmo! Haha "gizmo, faster than light" Edit: Ingen Max, ingen Östlund ich Alvbåge och Shaaban istället för Bengt Andersson och Eddie Gustafsson..... Bra med Stenman iaf Redigerad 9 maj, 2006 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Tråden borde byta namn till Allsvenskan bara så vi kan disskutera allsvenskan i flera år framöver här på sajten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Tråden borde byta namn till Allsvenskan bara så vi kan disskutera allsvenskan i flera år framöver här på sajten Eller till fotbollstråden så vi ka disskutera VM, EM, PL, Serie A, La Liga mm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 (redigerad) Kanske till och med bli klistrad och bli döpt till fotboll? Men va i helvete vad slö jag är idag. Redigerad 9 maj, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Fan va gött att Allbäck kom med i truppen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Fan va gött att Allbäck kom med i truppen Och Gud... Var bara tvungen forumiter. Men har vi någon Halmstadare här? HIF gästar nämlingen halläningarna på torsdag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Eller till fotbollstråden så vi ka disskutera VM, EM, PL, Serie A, La Liga mm. Är nog bättre att fixa en egen tråd för VM etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Är nog bättre att fixa en egen tråd för VM etc. Orka kommer ju typ dö ut efter säsongen ist kan man ha denna tråd för all elitfotboll och då skulle den leva året runt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Va tvungen att lägga upp denna bilden. FC Köpenhamn - Djurgården i Uefacupen, jag tror det va 2001 eller 2002. Är inte helt säker. Många apor som reste till Köpenhamn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Va tvungen att lägga upp denna bilden. FC Köpenhamn - Djurgården i Uefacupen, jag tror det va 2001 eller 2002. Är inte helt säker. Många apor som reste till Köpenhamn. Den där matchen väcker många minnen. Inte nog med att JK överröstade FCKs supportrar totalt, utan lika mycket utklassade DIF på planen. Kanske inte på bortaplan, men hemmamatchen var en dröm. Det där Uefacup-kvalet var en otroligt sagolik saga som aldrig kommer blåsa ut ur min hjärna. 3-1 matchen hemma mot FCK, och den klassiska 0-1 matchen senare mot laget med Europas häftigaste supportrar, Girondins de Bordeaux. Fyfan säger jag bara, tack Moroni. Förövrigt kan jag säga att det var en hel del DIFare i landslagstruppen. Härligt, det luktar guld. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Förövrigt kan jag säga att det var en hel del DIFare i landslagstruppen. Härligt, det luktar guld. Jonsson gör ett hattrick mot England Btw, GTA4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Förövrigt kan jag säga att det var en hel del DIFare i landslagstruppen. Härligt, det luktar guld. Guld i VM eller sm-guld för djurgården? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Guld i VM eller sm-guld för djurgården? Inget av det vill jag säga, vi har många bra spelare i sverige.. men kolla på andra länderna: Holland, England, Franrkike, Argentina och Brasilien. Mama! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Och den gruppen består utav supportrar, right? @Dibel: Jag med De som jobbar där är supportrar men de jobbar på deltid med att arrangera olika Tifon på hemma o borta matcher. Så du har lite rätt där Gizmo91 DIF vs MFF imorgon. Kan tyvärr inte se matchen, ska träna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Inget av det vill jag säga, vi har många bra spelare i sverige.. men kolla på andra länderna: Holland, England, Franrkike, Argentina och Brasilien. Mama! Jo det var därför jag frågade honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Guld i VM eller sm-guld för djurgården? Vi får helt enkelt se hur det går. Men dte spelar inte så stor roll, dom visar i alla fall att dom får förtroende och att dom är några av sveriges bästa fotbllspelare (dom gamla djurgårdarna alltså). Ceone: Jag skulle definitivt ranka Tyskland där också, det går allid bra för hemmanationer, och nu är det verkligen Tysklands tur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Åker snart iväg till Söder för att se Bajen - Gais. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 (redigerad) Vi får helt enkelt se hur det går. Men dte spelar inte så stor roll, dom visar i alla fall att dom får förtroende och att dom är några av sveriges bästa fotbllspelare (dom gamla djurgårdarna alltså). Ceone: Jag skulle definitivt ranka Tyskland där också, det går allid bra för hemmanationer, och nu är det verkligen Tysklands tur. Kolla på vad som hände i Japan/Sydskorea! SydKorea kom på 4:rde plats i VM 2002. Men tur iallafall att en MFF spelare är med. Daniel Andersson som aldrig ger upp och bara jobbar hela matchen ut. Redigerad 10 maj, 2006 av tommy killer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts