Jump to content

Fotbollstråden!

PlusFourtyFour
 Share

Recommended Posts

Och håller inte dom på malmö då? Är inte dom supportrar?

Fan ta dig gizmo!

Haha "gizmo, faster than light" ^_^

Edit: Ingen Max, ingen Östlund ich Alvbåge och Shaaban istället för Bengt Andersson och Eddie Gustafsson..... Bra med Stenman iaf

Redigerad av gizmo91
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Va tvungen att lägga upp denna bilden. FC Köpenhamn - Djurgården i Uefacupen, jag tror det va 2001 eller 2002. Är inte helt säker. Många apor som reste till Köpenhamn.

Den där matchen väcker många minnen. Inte nog med att JK överröstade FCKs supportrar totalt, utan lika mycket utklassade DIF på planen. Kanske inte på bortaplan, men hemmamatchen var en dröm. Det där Uefacup-kvalet var en otroligt sagolik saga som aldrig kommer blåsa ut ur min hjärna. 3-1 matchen hemma mot FCK, och den klassiska 0-1 matchen senare mot laget med Europas häftigaste supportrar, Girondins de Bordeaux. Fyfan säger jag bara, tack Moroni.

Förövrigt kan jag säga att det var en hel del DIFare i landslagstruppen. Härligt, det luktar guld.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Guld i VM eller sm-guld för djurgården? :rolleyes:

Vi får helt enkelt se hur det går. Men dte spelar inte så stor roll, dom visar i alla fall att dom får förtroende och att dom är några av sveriges bästa fotbllspelare (dom gamla djurgårdarna alltså).

Ceone: Jag skulle definitivt ranka Tyskland där också, det går allid bra för hemmanationer, och nu är det verkligen Tysklands tur.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vi får helt enkelt se hur det går. Men dte spelar inte så stor roll, dom visar i alla fall att dom får förtroende och att dom är några av sveriges bästa fotbllspelare (dom gamla djurgårdarna alltså).

Ceone: Jag skulle definitivt ranka Tyskland där också, det går allid bra för hemmanationer, och nu är det verkligen Tysklands tur.

Kolla på vad som hände i Japan/Sydskorea!

SydKorea kom på 4:rde plats i VM 2002. :rolleyes:

Men tur iallafall att en MFF spelare är med.

Daniel Andersson som aldrig ger upp och bara jobbar hela matchen ut.

Redigerad av tommy killer
Länk till kommentar
Dela på andra sidor