tommy killer Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Hahaha. Jag kan vara ärlig och säga att ja, det kan vara svårt att göra fina TIFO arrangemang på Malmö Stadion. Men det är inte det jag tycker är dåligt med Malmös supportrar. Att man kan vara så många och så vilda, och vara så tysta, det är en gnutta otroligt. Men hoppar och larvar sig i 90 minuter, men inget mer. Det blir en kallagolisk soppa av det hela när man bara koncentrar sig på att hoppa och mäla istället för att låta, förjävligt. Hahahahaha ja Skoog är en riktig farlig målskytt, inget jag ens tänkt på att ha i Djurgårdens C-lag. Du kan heller inet gämföra honom med Henke. Jag har inte jämfört Skoog med Henke. Vilka supportrar igår blev gripna av polisen? Inte var det Malmö:s. Våra supportrar är en av Sveriges bästa. Och att ens skriva att olympia är en av veriges finaste. Måste varit Aluma som skrivit det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 HIF-kepsen av för dig... utomhus. Och det är inte ofta jag tar av mig den. 2 mål på 10 minuter. Det måste kännts som... som... helt underbart. Jag började nästan gråta, allvarligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Jag har inte jämfört Skoog med Henke. Vilka supportrar igår blev gripna av polisen? Inte var det Malmö:s. Våra supportrar är en av Sveriges bästa. Och att ens skriva att olympia är en av veriges finaste. Måste varit Aluma som skrivit det. Haha... du kan inte påstå att Olympia är ful... det är bara rent mff-snack alltså. Snart kommer det väl att Henke är kass och en påminnelse vem som vann förförra året ---- Här även hör att Elfsborgs stadio ska vara rätt fin. BIlder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Här är en översikt och här kan du se lite bilder inne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Haha... du kan inte påstå att Olympia är ful... det är bara rent mff-snack alltså. Snart kommer det väl att Henke är kass och en påminnelse vem som vann förförra året ---- Här även hör att Elfsborgs stadio ska vara rätt fin. BIlder? Jag sökte men utan resultat =/ Men den är ganska fin. @Dibel: Ska du på matchen på onsdag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 (redigerad) Här är en översikt och här kan du se lite bilder inne. Den var vacker! Lägger upp en bild på olympia: Redigerad 8 maj, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Haha... du kan inte påstå att Olympia är ful... det är bara rent mff-snack alltså. Snart kommer det väl att Henke är kass och en påminnelse vem som vann förförra året ---- Här även hör att Elfsborgs stadio ska vara rätt fin. BIlder? Kanske inte den fulaste men defenitivrt inte den finaste. http://www.worldstadiums.com/stadium_pictu...g_olympia.shtml @Kattälskaren: Fin stadion Elfsborg har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Olympia är så mycket snyggare än Malmö Stadion (FULT NAMN) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Olympia är så mycket snyggare än Malmö Stadion (FULT NAMN) Söderstadion? Jätte fint namn. Quotar en kille från Aftonbladet. MALMÖ Jag säger bara en sak "Det är tyst det är sorg det är Helsingborg" Malmö är bäst. av peakie (idag kl 21:44) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Jag har inte jämfört Skoog med Henke. Vilka supportrar igår blev gripna av polisen? Inte var det Malmö:s. Våra supportrar är en av Sveriges bästa. Och att ens skriva att olympia är en av veriges finaste. Måste varit Aluma som skrivit det. Nej men vad bra då, slutsnackat om det med andra ord. Och vad spelar det för roll om några personer blivit gripna. Förresten agerade Göteborgspolisen så jävla lamt att dom t.o.m. grep oskyldiga personer vid den situationen. Och jag som Malmös TIFO nu. Du kan tamefan inte tyvcka det var snyggt. En stor OH-flagga utan några som helstmotiv eller vackra graffiti arrangemang. Sen lite vit mosaik på det. Bra att man använde hela läktaren. Men annars inte fullt så bra, inte ens kul att se på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Nej men vad bra då, slutsnackat om det med andra ord. Och vad spelar det för roll om några personer blivit gripna. Förresten agerade Göteborgspolisen så jävla lamt att dom t.o.m. grep oskyldiga personer vid den situationen. Och jag som Malmös TIFO nu. Du kan tamefan inte tyvcka det var snyggt. En stor OH-flagga utan några som helstmotiv eller vackra graffiti arrangemang. Sen lite vit mosaik på det. Bra att man använde hela läktaren. Men annars inte fullt så bra, inte ens kul att se på. Förstår att det inte var kul att titta på då det var MFF som gjorde det. Det var heller inte mycket du såg av Tifot. Kollade hela matchen och om man jämför MFF vs DIF i tifon så är det kanske DIF som tar priset för mest färger men när det gäller support Tifon så vinner MFF. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Söderstadion? Jätte fint namn. Quotar en kille från Aftonbladet. MALMÖ Jag säger bara en sak "Det är tyst det är sorg det är Helsingborg" Malmö är bäst. av peakie (idag kl 21:44) Citerar THIFO förra året. ÄKTA KÄRLEK INGEN HYPE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Va på Örjans Vall igår och den Arenan är otroligt ful. Elfsborg - ÖIS 17 April 2005: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Jag har inte jämfört Skoog med Henke. Vilka supportrar igår blev gripna av polisen? Inte var det Malmö:s. Våra supportrar är en av Sveriges bästa. Och att ens skriva att olympia är en av veriges finaste. Måste varit Aluma som skrivit det. Haha ja han är väldigt lugn och trevlig faktiskt! Eran supporter alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Hahahahaha ja Skoog är en riktig farlig målskytt, inget jag ens tänkt på att ha i Djurgårdens C-lag. Du kan heller inet gämföra honom med Henke. Han vann ju skytteligan för 2 eller 3 år sen. Är inte det farligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Förstår att det inte var kul att titta på då det var MFF som gjorde det. Det var heller inte mycket du såg av Tifot. Kollade hela matchen och om man jämför MFF vs DIF i tifon så är det kanske DIF som tar priset för mest färger men när det gäller support Tifon så vinner MFF. Nej den kan vara lite svårt när MFF Support inte publicerat det än, men jag såg på TVn igår och det imponerade inte så mycket på mig, nej. Och vad menar du med support tifon? Ceone: Jag för 3 år sen ja, men han skrämmer mig inte NU. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Nej den kan vara lite svårt när MFF Support inte publicerat det än, men jag såg på TVn igår och det imponerade inte så mycket på mig, nej. Och vad menar du med support tifon? Ceone: Jag för 3 år sen ja, men han skrämmer mig inte NU. Supportarna brukar också(iallafall Malmö) själva anordna egna Tifon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Supportarna brukar också(iallafall Malmö) själva anordna egna Tifon. Ehh det är väl självklart, det är ju alltid supportrar som fixar tifon. Vilka annars? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Jag sökte men utan resultat =/ Men den är ganska fin. @Dibel: Ska du på matchen på onsdag? Säsongskort östra stå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Ehh det är väl självklart, det är ju alltid supportrar som fixar tifon. Vilka annars? Malmö har en grupp som sköter det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts