dibel Skrivet 25 december, 2022 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2022 3 timmar sedan, Henkibojj skrev: Okej, @dibel , är du redo för ett julmirakel? Jag behöver nämligen din hjälp. Snubben här ovanför är precis ett sånt inlägg som vi fått rätt många av det senaste året. Ett helt sammanhangslöst inlägg från en medlem med ett inte särskilt tolkningsbart användarnamn, där innehållet verkar halvt copypastat, halvt dumt, och halvt AI. Framförallt är IP:t från Indien. Nu finns det ju mycket VPN:er och sånt, men jag frågar: är allsvenskan ens igång? Jag funderar på en ban och inte in din riktning denna gång Allsvenskan är inte igång. Det kan dock vara ett inför-säsongen påstående som mycket väl stämmer (mff är rikast i Sverige). Fotbollen i Sverige drar igång i februari. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 25 december, 2022 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2022 4 timmar sedan, dibel skrev: Allsvenskan är inte igång. Det kan dock vara ett inför-säsongen påstående som mycket väl stämmer (mff är rikast i Sverige). Fotbollen i Sverige drar igång i februari. Okej! Mysteriet fortsätter. Oftast blir det inte fler inlägg när folk väl skrivit nåt konstigt en första gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 30 augusti, 2023 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2023 Orimligt taggad på länsderbyt. Krossa gnaget! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 21 oktober, 2023 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2023 It's the fucking derby tomorrow. Let's go! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 14 november, 2023 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2023 SM-GULD! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 5 december, 2023 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2023 Bajen 4 Eve 🍎 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 26 februari Rapportera Share Skrivet 26 februari (redigerad) Står inför valet å kvalet att gå på matchen eller spela BG3... Gamer Moment What would Caramell do? Ta ett par bira å sen dra ut (på match)! Ca-Caramell, Ca-Caramell, på Östra Stå är jag varenda kväll 2612 Forever Young Musiken spelas av Galningen Big L 99 Hellbound Capitanul Vive Diabolik ora e sempre a Noi psyQosis Redigerad 26 februari av dibel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 8 mars Rapportera Share Skrivet 8 mars Missade senaste matchen p.g.a. födelsagsfirande (inte min egen såklart, det hade varit fel prio). Mystiken leves av Galningen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 14 mars Rapportera Share Skrivet 14 mars Dricker Guinness och tänker på den filosofiska Bajenpsykosen. Intravenös vernakuläritet. Romanista astrazeneca 💉 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 15 mars Rapportera Share Skrivet 15 mars Laziale blogger. Milanista influencer. Ändå är det för I Butei jag har kärlek. Blått och gult. Som Sverige och svenskarnas färger. Det är lätt att känna kärlek för sexiga antifaluder, oavsett lag eller etnicitet. Det är lätt att känna Agape. Monkey Man. Fast det är ändå för grabbarna grus, huliganerna, psykopaterna, psykotiska barbarer vi gör det för. Psykosblattar, IS-terrorister, svarta riddare. Min Queen har redan segrat och jag har redan omfanmat Henne. Lmao. Nu bär jag den Olympiska Facklan. Figlio di puttana? Figlio d'Europa! Hur går det i Europa? Då ska vi ropa. Vråla. Continua a caricare... Calcio Moderno, ändå. Vad går upp mot en Urgammal Flamma? Den Eviga Flamman? Beatrice. Nu dricker jag inte Guinness. Jag dricker annan porter. Fortfarande svart. Coerenza Nera. Precis som Hennes hår, lmao. 🏴☠️ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 20 april Rapportera Share Skrivet 20 april Dricker Guinness och tänker på sexiga antifabrudar. Sjukt att min favvoantifabrud e singel, jävla sopa som dumpar henne lmao. Imorgon är det derby mot vi e bp ni e cp på Rymdskeppet. Anakin är självklart där. Hellrider \m/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 2 augusti Rapportera Share Skrivet 2 augusti När börjar hokkin? Societa Sportiva laziale blogger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 26 augusti Rapportera Share Skrivet 26 augusti Vila i frid Sven-Göran Eriksson. Minns med glädje de scener som utspelade sig innan slutsignal scudettoåret i sista matchen. Laziale blogger Societa Sportiva 🦅 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 16 september Rapportera Share Skrivet 16 september Diabolik dricker bärs och ska gå på match... Tror vi möter Peking. Odio Bergamo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 9 oktober Rapportera Share Skrivet 9 oktober UWCL mot St Pölten idag då. Diabolik dricker bira till frukost, roddbåten har gått på grund så jag grundar. Forza ragazze! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 23 oktober Rapportera Share Skrivet 23 oktober Bajen stormar fram mot Guldet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts