dibel Skrivet 23 juni, 2020 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2020 Vissa försöker visst vara den "Södra Länken", men jag kommer då, nu och sen alltid att vara den "Felande Länken". De som hatar det de hatar det medan de som älskar det de älskar det. Jag? Jag är "likgiltig" inför det faktumet. Det är som det är helt enkelt. Läktaren är en frizon och just nu finns inte frizonen. Kriga gata för läktarens överlevnad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 25 juni, 2020 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2020 Döda mig, för jag kommer inte att göra det själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 27 juni, 2020 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2020 Stort grattis till Liverpool för sitt efterlängtade PL-Guld. What ship has docked in Liverpool once? The Premiership. "Hatar" dem fortfarande sedan FA-Cup Finalen 2006... ⚒️ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 27 juni, 2020 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2020 (redigerad) Folk konstaterar lättvindigt och med rätt att Spelet på planen är uruselt i vår liga, men jag har tidigare propagerat för att Spelet på Läktaren är Europatopp. Nu är vi Världstopp, totalt ensamma på Toppen till och med. *sätt in mem på frimurar-ätten Bernadotte som förmedlar 'Hantera det'* Redigerad 27 juni, 2020 av dibel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 28 juni, 2020 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2020 Idag är det kamp och vilja som gäller mot ett taggat MAIF (Inte Malmberget, utan Mjällby). Blod, svett och glädjetårar vill jag se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 28 juni, 2020 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2020 3 straffar emot oss i rad. 2 röda kort emot oss i rad. Bajen är ju ett höstlag, vilket är ironiskt eftersom jag är en vårkille. --- Kvinnliga kommentatorer/experter och sexiga studio-brudar. Det HÄR är Allsvenskan! ❤️ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 2 juli, 2020 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2020 (redigerad) Ölen är i princip slut och matchen har inte ens börjat... HELLAS VERONA; VINCI PER NOI! Tillägg: Jag har inte lärt mig namnet på de sexiga studio-brudarna än, men hon Irma som var expert på gnaget-mff var het. Är det henne som Karl-Janis haft hettan för förstår jag honom. HON. ÄR. HET. SOM. FAN. Älskar Irmor... Alltid gjort sedan jag haft twitter. Jag vet... Jag och fokus på brudar i samband med Bajen-match... Ingen bra kombo. 100% Bajen. Inget annat måste gälla för mig. LA MIA VITA NON VALE LA MIA PATRIA! Redigerad 2 juli, 2020 av dibel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 4 juli, 2020 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2020 Damerna ångar på. Lokomotivet i svensk damfotboll! Det är ingen feminist-grej att gilla damfotboll. Tvärtom, nästan? Med tanke på hur många feminister som springer runt här i landet så hade det ju varit fullsatt varje match sedan 20 år tillbaka om det var en feministgrej. För vi ska upp - upp - upp - upp - upp i år! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 6 juli, 2020 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2020 @dibel 3-0, bubben! 😘 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 10 juli, 2020 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2020 Helt okej spel första halvlek mot Häcken. Även rätt okej fram till 0-2-målet sedan dör allt. Ett fall (...) framåt spelmässigt. Ett steg i taget och ramla inte ned igen. Dundra på. Alltid på offensiven. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 12 juli, 2020 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2020 Kuken och Fittan spelade boll. Fittan vann med åtta noll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 15 juli, 2020 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2020 Hata diffen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 17 juli, 2020 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2020 Imgaginär segerbira igår och sedvanlig fylledans. Högre tempo, fler avslut. Ibland tar den i ribban, ibland går den in. Panga på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 19 juli, 2020 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2020 (redigerad) Hata göteborg Redigerad 19 juli, 2020 av dibel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
cruizea5 Skrivet 17 september, 2020 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2020 (redigerad) If mff not least second, it is a scandal they have the most superior economy in the Allsvenskan and should then have the best team. mx player Redigerad 25 september, 2020 av cruizea5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 4 december, 2021 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2021 En helt okej säsong. Cupguld och ett fint Europaspel med snöpligt slut och höga berg med djupa dalar i serien. Derbysegern mot aik var avgörande för att inte de skulle ta hem skiten. Det är skönt så här i efterhand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 6 mars, 2022 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2022 Livin' la vida Copa! @Flaskan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 17 augusti, 2022 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2022 Borta stå slutsåld för Häcken away. Tänker inte åka och riskera att stå breve någon galen islamist eller GTAsajten-huligan på övriga sektioner. Jag siktar på malmö away istället. Också en lördag. Skål! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 2 november, 2022 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2022 Att inte fira SM-Guld på GTAsajten är att inte fira alls. 285-2, flarran. Hisingen är inte Göteborg. IFK slänger man bengaler emot, BK Häcken spöar man hemma med 4-0. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 25 december, 2022 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2022 Okej, @dibel , är du redo för ett julmirakel? Jag behöver nämligen din hjälp. Snubben här ovanför är precis ett sånt inlägg som vi fått rätt många av det senaste året. Ett helt sammanhangslöst inlägg från en medlem med ett inte särskilt tolkningsbart användarnamn, där innehållet verkar halvt copypastat, halvt dumt, och halvt AI. Framförallt är IP:t från Indien. Nu finns det ju mycket VPN:er och sånt, men jag frågar: är allsvenskan ens igång? Jag funderar på en ban och inte in din riktning denna gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts