dibel Skrivet 20 maj, 2018 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2018 Solen lyser. Inte ett bra tecken. Jag tror ändå på seger! Vid Ares styrka ge alla grönvita krigare mod idag! Hell Seger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 21 maj, 2018 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2018 2018-04-29 at 17:04, dibel skrev: Inte ens feldömda straffar kommer hindra oss i år. Sieg oder tod! Jag står fast vid detta. Hata förbundet/aik/ZOG! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 27 maj, 2018 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2018 Felaktig straff igen. Det börjar bli parodiskt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 18 juni, 2018 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2018 Seger i första gruppspelsmatchen mot Sämst-Korea. Härligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 18 juni, 2018 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2018 Nu tar vi guld! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 26 juni, 2018 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2018 Torsken mot fitt-Tyskland kändes jävligt sur. Sedan en fejkad hatstorm mot stackars Jimmy Durmaz och gråtfyllda SVT-töser på det också. Blä Seger mot Mexiko är inte omöjligt. Större chans än att Trump bygger muren? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 27 juni, 2018 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2018 Fan vad jag älskar Sydkorea. Underbart genomförd match av Sverige. Kul att Mexiko tog andraplatsen. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 28 juni, 2018 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2018 Jag hade helst tagit Brasilien i åttondelen. Det är ändå ett klassikermöte ur både svensk och brasiliansk synvinkel. Nu blir det ett ljummet och neutralt möte med Schweiz istället! "Bättre" lottning fotbollsmässigt enligt "experter", men jag är tveksam. Känns som det har blåst upp en Senegalhybris... Laget är dock inte uppblåsta, de kommer vara väl förberedda. Oavsett så är det 5/5 att ha tagit sig ur den här gruppen och resten är bara bonus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 3 juli, 2018 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2018 Kvartsfinal! Säger som Glenn; Uuööh!!! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 3 juli, 2018 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2018 England-Sverige är ett fint möte. Kan bli en klassiker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 7 juli, 2018 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2018 Ingen match som går till historien. Om nu inte England tar hem hela skiten, då går den till den engelska historien. VG ger jag som betyg till det här svenska äventyret. Riktigt bra genomfört VM. Att vinna en grupp med Tyskland, Mexiko och Sydkorea är riktigt starkt. Att slå Schweiz i en utslagsmatch är väldigt bra. Att åka ut mot England är tungt, men ändå "väntat". Bra Blågult! (VM-Guldet i hockeyn får vi inte glömma heller!) --- Östersund hemma på måndag. Dags att ladda inför den andra halvan av Allsvenskan nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 9 juli, 2018 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2018 Nej, fy bubblan. Nu blire (blir det) whiskyfylla. Ses i Fylletråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 14 juli, 2018 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2018 Grattis Belgien till en välförtjänt bronsmedalj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 15 juli, 2018 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2018 Frankrike ovärdiga mästare. Kroatien gjorde en bättre match, men domarmisstag och Pussy Riot(?) förstörde för dem. Synd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 23 juli, 2018 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2018 Matchdag, varför detta inlägg hamnar här istället för i Fylletråden. Borde bli stensäkra 3 poäng mot Dalkurd, men Bajen é Bajen! Allt kan hända när det gäller oss. På gott och ont. Vill se fullt ös på både läktaren och planen. På gatan ser jag gärna knivade PKK-terrorister trots vår tidigare allians (Öcalan). Det var allt för mig. Skål! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 23 juli, 2018 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2018 Bländande spel och 3 poäng. Vackert! Framförhållning som man har (man har blivit "vuxen" på gott och ont) så har man ett sexpack kvar att imundiga. Skål! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 20 augusti, 2018 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2018 3 planenliga poäng mot ÖSK. Skål för Bajen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 2 september, 2018 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2018 3:e derbyt i rad med en tveksam domarinsats... Always look on the bright side of life! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 11 september, 2018 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2018 (redigerad) Guldet är kört. Allt är kört. Det finns inget att kämpa för längre. Allt är förlorat. Det enda som återstår är terror. Redigerad 11 september, 2018 av dibel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 1 oktober, 2018 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2018 Legendariskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts