Henkibojj Skrivet 4 augusti, 2015 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2015 Ingen vet riktigt vad som har hänt. Det spelas ingen final i fotboll, dom som ligger etta efter 30 matcher vinner guld. Haha, det visar just hur insatt jag är Har sett så många slutspelsreportage där det avgörs i sista minuten, men det har väl kanske varit hockey och bandy då, vad vet jag. Hursomhelst betyder det ju åtminstone att det finns 12 matcher jag kan kolla på, om jag har lust 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 4 augusti, 2015 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2015 Haha, det visar just hur insatt jag är Har sett så många slutspelsreportage där det avgörs i sista minuten, men det har väl kanske varit hockey och bandy då, vad vet jag. Hursomhelst betyder det ju åtminstone att det finns 12 matcher jag kan kolla på, om jag har lust I och med att du har kollat landskamper så kan det antingen varit avgörande match i gruppen eller ett slutspel du kollat på. Då kan det bli sista minutenavgörande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 4 augusti, 2015 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2015 (redigerad) Sjung för din stad, sjung för din region och sjung för ditt land! Representera, hela dagen - varje dag! Ni i Peking har väl fått en oerhört fin ståplatsläktare nu, så jag tycker verkligen du ska ställa dig där under resterande matcher. Känn av atmosfären, lär dig kampsångerna. Känn stolthet för din stad. Glöm inte att hata Sylvia! Börja med att ställa dig på kanten längst upp (om det inte är fullsatt ställer du/ni er på kanten längst upp jämte klungan av skaran Pekingsupportrar) och arbeta dig succesivt in i massan. Gå med polare, eller gå själv. Det spelar ingen som helst roll i sammanhanget. Din smutsiga östgötahora. Redigerad 4 augusti, 2015 av dibel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 5 augusti, 2015 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2015 Är det bara jag som får obehagliga Die Welle-vibbar när jag ser fotbollssupportrar stå och gasta som besatta (och även när jag ser dibel posta sitt lokalpatriotiska tjafs, men det är väl föga förvånande)? 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
g0f Skrivet 5 augusti, 2015 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2015 (redigerad) Jag tycker oerhört synd om alla som inte känner någonting för något lag. Edit: f.ö så är det derby på måndag! DIF släppte några jävligt snygga retrotröjor under veckan, så jag köpte självklart en! Redigerad 6 augusti, 2015 av g0f Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 24 augusti, 2015 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2015 Citerar Umbertos inlägg för att kolla om någon gör det, eller känner till någon skoj sida där man kan göra det?Nu är det förstås för sent eftersom säsongen har börjat, men det här är den officiella och bästa sidan.Själv bestämde jag mig för att inte spela fantasy football den här säsongen. Det är alltid kul i början men blir oftast frustrerande framåt vintern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 24 augusti, 2015 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2015 Tog bort min gilla på gofens inlägg då det hade en djurgårdströja i sig som redigerats in i efterhand.Vi borde vunnit idag... Domarjävel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 26 augusti, 2015 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2015 Nu är det förstås för sent eftersom säsongen har börjat, men det här är den officiella och bästa sidan.Själv bestämde jag mig för att inte spela fantasy football den här säsongen. Det är alltid kul i början men blir oftast frustrerande framåt vintern.Ja det var den sidan jag till slut hamnade på. Har gått helt okej än så länge, missade att justera laget inför GW3 då jag inte varit hemma så det blev rätt torrt med poäng i helgen. Men nästa, då jävlar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 29 september, 2015 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2015 En bra säsong. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 15 februari, 2016 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2016 En ny säsong. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 2 maj, 2016 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2016 (redigerad) Grattis Leicester! Mästare i kostym har aldrig varit så värdigt. Förövrigt mäktigt att de på italienskt manér firar med att sjunga E-Type! Redigerad 2 maj, 2016 av dibel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 23 maj, 2016 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2016 Måste tyvärr åka till göteborg idag... Vi synns nemici! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 5 oktober, 2016 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2016 Snart dags för årets 3e djurgårdsderby... Hoppas på seger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 6 november, 2016 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2016 En okej säsong. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 6 november, 2016 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2016 7-0 på Vallen, det var pisskallt. Fint avslut för Peter, Martin och René även om säsongen överlag var rätt skit. Kul att Owoeri fick vinna skytteligan. Det var kallt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 1 juni, 2017 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2017 På söndag är det dags för årets första djurgårdsderby. Hoppas på seger, men är inställd på torsk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 4 juni, 2017 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2017 Jävligt skön seger ändå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 24 september, 2017 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2017 Besviken på resultatet, men ändå nöjd med tanke på tidigare derbyn i år. Bäst i stan (igen)! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 5 november, 2017 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2017 En sådär säsong Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 14 november, 2017 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2017 Då blir det VM till sommaren, gubbar! Fyfan vad gött! Helvete vad nervös jag var den sista halvleken igår, trodde inte vi skulle klara av att stå emot så som det hade sett ut i första. Har inga naglar kvar idag men det var det värt! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts