Vice. Skrivet 16 juni, 2014 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2014 Hört på jobbet: Asså Spanien kommer krossa Nederländerna så hårt!!!!! Spelar ingen roll eftersom Italien eller Brazilien lär vinna allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 juni, 2014 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2014 Såhär tittar man på fotboll när två matcher spelas samtidigt. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 8 juli, 2014 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2014 Den här smileyn har aldrig passat bättre... xDDDDDD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 8 juli, 2014 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2014 Epic. Fail. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 juli, 2014 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2014 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 14 juli, 2014 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2014 Tung dag för min vän. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 juli, 2014 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2014 Ouch. Jag är rätt bitter också, jag spelade på bl a 1-0 Tyskland -- och det blev det ju, men i förlängning räknas det inte. Det hade gett fem gånger pengarna eller nåt sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 15 juli, 2014 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2014 IFK Norrköping-DIF 3-5 (1-2) 0-1 Arnor Ingvi Traustason (1) 1-1 Erton Fejzullahu (5) 1-2 Amadou Jawo (9) 1-3 Haris Radetinac (48) 2-3 Emir Kujovic (63) 3-3 Christoffer Nyman (68) 3-4 Erton Fejzullahu (75) 3-5 Aleksandar Prijovic (81) Fotbolls-VM är så jävla tråkigt i jämförelse med Allsvenskan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 14 september, 2014 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2014 Lagom glad just nu! #avfc Hoppas QPR vinner ikväll så blir det här en superduperhelg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 2 november, 2014 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2014 Över fem års ångest är som bortblåst. Copyratar ubbes gifbild för att summera: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 2 november, 2014 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2014 Säljes: krisande midlands-klubb med kassa spelare och bortkommen manager. Billigt! --- Är det nån annan här som spelar fantasy football förresten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 2 november, 2014 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2014 Palermo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 2 november, 2014 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2014 Palermo Salerno Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 2 juli, 2015 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2015 Fyfan vad stort att plocka hem guldet. Kung Carlgren! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 2 juli, 2015 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2015 Me ne frego. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 5 juli, 2015 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2015 Kul med EM-guld men roligare med Allsvenskan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 30 juli, 2015 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2015 Säljes: krisande midlands-klubb med kassa spelare och bortkommen manager. Billigt! ---Är det nån annan här som spelar fantasy football förresten?Citerar Umbertos inlägg för att kolla om någon gör det, eller känner till någon skoj sida där man kan göra det? 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
g0f Skrivet 1 augusti, 2015 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2015 (redigerad) Fotboll är kul just nu. Redigerad 1 augusti, 2015 av g0f Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 3 augusti, 2015 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2015 Det här kanske är mitt första inlägg i tråden, jag är inte säker själv.Är det någon som kan förklara för mig IFK Norrköpings karriär på sistone? Jag har för mig att jag tappade allt intresse (som inte var så stort från början) för fotboll och IFK när de åkte ut ur allsvenskan för en massa år sedan. Nu verkar de ha repat sig ordentligt och ligger i topp tre i serien. Vad har hänt? Har de skärpt, sig, skaffat nya spelare, bytt tränare för artonde gången, är fotbollsmotståndarna enklare nuförtiden? Senast jag visste något alls om laget hade de en spelare som hette Antti Sumialainen, eller liknande, vilket väl lär ha varit 2003 nån gång.Hur långt är det kvar till finalen? Är det värt att i dessa tider följa sin hemstads fotbollsklubb, i egenskap av en ickesportfåne som bara kollar fotboll när Sverige möter storlag i fotbolls-VM (vid rimlig förhoppning om att vi vinner)? 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
g0f Skrivet 3 augusti, 2015 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2015 Ingen vet riktigt vad som har hänt. Det spelas ingen final i fotboll, dom som ligger etta efter 30 matcher vinner guld. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts