Kiedis Skrivet 15 april, 2014 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2014 (redigerad) Hammarby! Håller inte på Bajen men man måste ju bli imponerad av 29k i superettan. 5-0 dessutom. Hoppas nog att dom går upp i allsvenskan i år trots allt. Well, har man gå två betala för en och familjepaket, a 4 biljetter för 300:- och vanliga biljetter från 80:- så... Imorgon smäller det äntligen! årets första derby! nerverna börjar smyga, ska bli fint väder så en gammal hederlig samling i humlan stundar eftersom solna gör som Hassyriska och ordnar med prideparad från söder. Nästa vecka åker jag till Skottland och ska se Glasgow Rangers, lite skillnad från Allsvenskan, men ska bli sjukt skoj att åka till Glasgow om inget annat. Redigerad 15 april, 2014 av Kiedis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 16 april, 2014 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2014 (redigerad) Kasta inte banan i apbur, din jävel! - 5-0. 29 000. Helt okej, faktiskt. I år går vi upp. Edit: Ett trevligt tvillingderby bjöds det på utav karaokesyskonen. Ett djurgården som visar sin kvalité såväl på planen som på läktaren samtidigt som ett GULDVITTRANDE aik klappar igenom, men lyckas ta de 3 poängen utan att imponera ens det minsta. 25 tusen på en bortamatch får ändå ses som starkt utav skaran som lyckades ta sig dit, även om det verkade som väldigt många hade tider att passa i och med att de lämnade innan matchslut. Tack för ikväll. Redigerad 16 april, 2014 av dibel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 16 april, 2014 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2014 (redigerad) Jääävlar vad bale är snabb! Helt sjukt hur snabbt han springer i den här gifen (Mål ifrån Copa Del Rey). Redigerad 17 april, 2014 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 21 maj, 2014 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2014 Efter aik så finns det ett lag till det känns lite speciellt att möta, och dom kommer från baksidan, den så kallade västkusten, och dom kallas för ifk göteborg, ikväll står dom för motståndet på Stockholmsarenan, senast dom var på besök så dödade vi deras drömmar om guld efter Amarteys episka löpning, ikväll står inte lika mycket spel, men man känner ändå något i Stockholmsluften, sillstryparna är på väg. #hatagöteborg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 21 maj, 2014 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2014 ATLETICOOOOO! MADRIIIIID! 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 24 maj, 2014 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2014 (redigerad) hahhaha cp e: detta är bra skiiit alltså e2: varför ge straff där? .. :'''(( Redigerad 24 maj, 2014 av Green_Goblin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 25 maj, 2014 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2014 Tuffa tider för oss som hade pengar på atletico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 25 maj, 2014 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2014 Stackars Atletico, det var ju så nära.. Fast å andra sidan hade det inte känts rätt att vinna en CL-final med det skitmålet. Ett annat lag det är synd om är Derby. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 25 maj, 2014 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2014 Stackars Atletico, det var ju så nära.. Fast å andra sidan hade det inte känts rätt att vinna en CL-final med det skitmålet. Agreed, Real spelade mycket bättre & hade mycket mera utav allting (press, målchanser, bollkontroll etc) så det kändes imo bara som hur länge atletico skulle kunna stå emot för real skulle göra mål. Väldigt tråkigt att Costa startade förresten så att Atletico wastea en avbytare på det, speciellt med tanke på hur Juanfran mådde på slutet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 11 juni, 2014 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2014 Imorgon kväll smäller det, pang! Brasilien mot Kroatien i öppningsmatchen. Jag är sjukt laddad, har längtat sedan PL och CL tog slut. Här är ett matchschema som även visar vilka svenska kanaler och sidor man kan se matcherna på. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 12 juni, 2014 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2014 Imorgon kväll smäller det, pang! Brasilien mot Kroatien i öppningsmatchen. Jag är sjukt laddad, har längtat sedan PL och CL tog slut. Här är ett matchschema som även visar vilka svenska kanaler och sidor man kan se matcherna på. Jag blev övertalad av en kompis att satsa på sportbladets managertävling, trots att jag inte kan ett dugg om fotboll. Fick ihop ett lag med 70 sekunder innan portarna stängdes efter en halvtimmes expressresearch. Jag köpte rätt dyra anfallare, medeldyra mittfältare, billiga backar och apropå backar fick jag se till att hitta målvakten i tiokronorsbacken på Hemköp. Finns det nån app för att följa detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 12 juni, 2014 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2014 Jag blev övertalad av en kompis att satsa på sportbladets managertävling, trots att jag inte kan ett dugg om fotboll. Fick ihop ett lag med 70 sekunder innan portarna stängdes efter en halvtimmes expressresearch. Jag köpte rätt dyra anfallare, medeldyra mittfältare, billiga backar och apropå backar fick jag se till att hitta målvakten i tiokronorsbacken på Hemköp. Finns det nån app för att följa detta? Hur då följa? Se resultat bara eller? Via Livescores app kan du se resultaten, live. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 12 juni, 2014 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2014 Hur då följa? Se resultat bara eller? Via Livescores app kan du se resultaten, live. Nja, Sportbladet har ju en egen Football Manager där man köper ett lag för sjuttio kronor och sedan använder låtsaspengar för att välja sitt dream team. Jag undrar om de har nån app för att följa sitt lag och sina spelare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 12 juni, 2014 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2014 Nja, Sportbladet har ju en egen Football Manager där man köper ett lag för sjuttio kronor och sedan använder låtsaspengar för att välja sitt dream team. Jag undrar om de har nån app för att följa sitt lag och sina spelare. Jaha, jag trodde du menade VM i allmänhet. Om Aftonbladet har någon vet jag inte, jag kan tänka mig att de bara antar att alla som skapar ett lag är VM-intresserade och på så sätt håller koll på sina spelare själva. Vill du göra det så är ju Livescore bra annars, bara kolla upp när lagen som du har spelare ifrån spelar och kolla resultatet när matchen är slut för att se om dina spelare gjort något bra. Jag vet inte riktigt vad de får poäng för, det du kan se i Livescore är kort, mål och målgivande passningar har jag för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 12 juni, 2014 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2014 (redigerad) Jag vet inte riktigt vad de får poäng för, det du kan se i Livescore är kort, mål och målgivande passningar har jag för mig. Det jag kan se i min tabell för just Neymar är följande: På plan 7.000 kr Lag gör självmål -8.000 kr Gult kort -20.000 kr Mål av anfallare 100.000 kr Lag gör mål 10.000 kr Mål av anfallare 100.000 kr Lag gör mål 10.000 kr Utbytt 0 kr Vunnen match 25.000 kr Mål för seger 30.000 kr Här är min startelva, som sagt med premisserna att jag inte kan nånting och att somliga blev väldigt dyra medan andra blev kassa. Hörde jag rätt förresten att Ronaldo inte spelar pga knäskada? Där rök ju åtta mille, plus hans bonuspoäng för att vara lagkapten. Panaglotis Glykos - Grekland - Målvakt. 2,50m Anthony Vanden Borre - Belgien - Back. 2,00m Gabriel Paletta - Italien - Back. 2,00m Jose Gimenez - Uruguay - Back. 2,00m Angel Di Maria - Argentina - Mittfältare. 5,00m Paulinho - Brasilien - Mittfältare. 3,53m Andres Iniesta - Spanien - Mittfältare. 4,50m Paul Pogba - Frankrike - Mittfältare. 4,50m Lionel Messi - Argentina - Anfallare. 8,00m Neymar - Brasilien - Anfallare. 7,75m Cristiano Ronaldo - Portugal - Anfallare. 8,50m Redigerad 12 juni, 2014 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 12 juni, 2014 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2014 Det jag kan se i min tabell för just Neymar är följande: På plan 7.000 kr Lag gör självmål -8.000 kr Gult kort -20.000 kr Mål av anfallare 100.000 kr Lag gör mål 10.000 kr Mål av anfallare 100.000 kr Lag gör mål 10.000 kr Utbytt 0 kr Vunnen match 25.000 kr Mål för seger 30.000 kr Här är min startelva, som sagt med premisserna att jag inte kan nånting och att somliga blev väldigt dyra medan andra blev kassa. Hörde jag rätt förresten att Ronaldo inte spelar pga knäskada? Där rök ju åtta mille, plus hans bonuspoäng för att vara lagkapten. Ah ja, det var ju mycket att hålla reda på. Då får du nästan kolla om AB har en app du kan använda. Det är ingen som vet, men han klev av dagens träning, så det bådar ju inte otroligt gott. Kan å andra sidan ha varit en säkerhetsåtgärd, eller till och med ett spel för galleriet! Däremot så spelar ju inte Portugal förrän på måndag, så såvida han inte dragit upp skadan ännu mer, utan bara kände av det så borde han hinna med att vila upp det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 13 juni, 2014 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2014 Så jävla lättad över att TV4 inte kräver att man köper TV4 Play för att få se matcherna när de går på deras kanal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 13 juni, 2014 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2014 Har sett fram mot vm en längre tid och kommer att se alla matcher jag kan. Bra domarinsatser just nu förresten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 13 juni, 2014 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2014 Har sett fram mot vm en längre tid och kommer att se alla matcher jag kan. Bra domarinsatser just nu förresten... Ja domarnivån har hittills varit lägre än den som var i Div 5 när jag spelade. Läskigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 14 juni, 2014 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2014 Hört på jobbet: Asså Spanien kommer krossa Nederländerna så hårt!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts