Kebab Skrivet 16 oktober, 2012 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2012 Men, domaren var ju uppe på läktaren och köpte korv. Då måste man få skriva av sig lite på Facebook. Var domaren dålig? För jag är inte säker på att alla förstod att jag var på skämthumör när jag skrev det där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 16 oktober, 2012 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2012 Var domaren dålig? För jag är inte säker på att alla förstod att jag var på skämthumör när jag skrev det där. Haha, nej det var han verkligen inte. Jag förstod ditt skämt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 28 oktober, 2012 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2012 Skön domare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 28 oktober, 2012 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2012 Skön domare... Torres utvisning är ett skämt. Domaren var bakom ryggen på Torres och hade omöjligt kunnat se huruvida han blev träffad eller inte. Även om Torres inte hade blivit träffad och filmat, så skulle jag haft svårt att tro på domaren om han gett gult kort, för det kan inte vara möjligt att se från den vinkeln. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 30 oktober, 2012 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2012 GAME OF THE SEASON!?!?!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 31 oktober, 2012 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2012 GAME OF THE SEASON!?!?!? Vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 31 oktober, 2012 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2012 Vad? Syftade på Reading - Arsenal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 31 oktober, 2012 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2012 Syftade på Reading - Arsenal. Haha jag vet, det var därför jag kommenterade. Försökte spela cool, som om jag varit lugn genom hela matchen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 4 april, 2013 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2013 "Fotbollen kan aldrig vara den isolerade manliga fristad en del av supportrarna vill att den ska vara" Eh, jo? På söndag smäller det! Superettan 2013, årets höjdpunkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 26 april, 2013 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2013 Värdelös inledning på Allsvenskan, visst, men vad fan. Blir så jävla lack på "supportergruppen" vars hot ledde till att MP tvingades avgå. Arbetet han har gjort med att sanera spelartruppen och ekonomin är fan otroligt. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 27 april, 2013 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2013 Värdelös inledning på Allsvenskan, visst, men vad fan. Blir så jävla lack på "supportergruppen" vars hot ledde till att MP tvingades avgå. Arbetet han har gjort med att sanera spelartruppen och ekonomin är fan otroligt. Så värdelös är inte starten iofs. Svåra lag att möta, visst BP ska vara seger och MAIF gick som det gick... Trist utveckling hursomhelst. Lycka till idag och i framtiden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 24 maj, 2013 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2013 (redigerad) Tog tåget hem för Smålandsderby, så jävla värt. Redigerad 24 maj, 2013 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 11 juni, 2013 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2013 Granqvist är en pajas, Zlatan var sjukt cool med bollen i ansiktet på målvakten och dessutom sjukt lik matadoren i Ferdinand. Spelar vi såhär blir det inget VM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 14 juni, 2013 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2013 Värdelös inledning på Allsvenskan, visst, men vad fan. Blir så jävla lack på "supportergruppen" vars hot ledde till att MP tvingades avgå. Arbetet han har gjort med att sanera spelartruppen och ekonomin är fan otroligt. Jag är glad att det hände. All hail Per-Messias. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 23 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2013 Det sitter i håret? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 23 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2013 Det sitter i håret? Kommer bli bra det där, även Haris har visat sig stark, två bra nyförvärv och tydligen ska det in ett kanske två till, en stark mittback behövs. Det här är kanske det mäktigaste jag varit med om på en fotbollsarena på bra länge, att stå på Stockholmsarenan och sjunga med i det här och höra hur ljudnivån höjs hela tiden....gåshud från ca 50 sek Södermalm - Djurgårdsland! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 23 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2013 Indeed. Radetinac har varit ungefär lika bra som Broberg offensivt, men sjuhundratrettiotre gånger bättre i defensiven, där Broberg gav mig huvudvärk så många gånger. Jag undrar varför PM vägrar att spela Amartey - Tibbling på mitten. Chibsah är ju verkligen bara bra utan boll. Med boll är man livrädd varje gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 26 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2013 (redigerad) .. Redigerad 7 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 26 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2013 Då kan man med 100% räkna ut allsvensk plats till nästa säsong. Jag hade hopp och tro fram tills denna torsk mot Falkenberg som gjort att vi tyvärr är för långt efter. 17 mål på 20 matcher håller inte om man ska slåss om platserna. Spelmässigt är vi inte så dåliga enligt mig, men vi är knappast bra... Oerhörd ineffektivitet i anfallspelet och tyvärr fallerar även försvarspelet idag. Trist, men vad gör man? Assyriska på torsdag och efter det superjumbon Brage hemma. Nu gäller det att ta de poäng som krävs utan att halka ned i bottenstrid och sedan ska vi fan göra allt för att slå Norrby i cupen (DETTA ÄR ETT KRAV!). Nu siktar vi in oss på nästa säsong. Får se om det blir nåt pådrag när tvillingbögarna ska spela derbyt, kan ju bli fotbollsårets höjdpunkt i brist på annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 1 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2013 Då kan man med 100% räkna ut allsvensk plats till nästa säsong. Jag hade hopp och tro fram tills denna torsk mot Falkenberg som gjort att vi tyvärr är för långt efter. 17 mål på 20 matcher håller inte om man ska slåss om platserna. Spelmässigt är vi inte så dåliga enligt mig, men vi är knappast bra... Oerhörd ineffektivitet i anfallspelet och tyvärr fallerar även försvarspelet idag. Trist, men vad gör man? Assyriska på torsdag och efter det superjumbon Brage hemma. Nu gäller det att ta de poäng som krävs utan att halka ned i bottenstrid och sedan ska vi fan göra allt för att slå Norrby i cupen (DETTA ÄR ETT KRAV!). Nu siktar vi in oss på nästa säsong. Får se om det blir nåt pådrag när tvillingbögarna ska spela derbyt, kan ju bli fotbollsårets höjdpunkt i brist på annat. Jag tycker fortfarande det var ett stort misstag att göra sig av med Berhalter. Jag har snackat en del med Bajen-supportrar som många rasar på det kortsiktiga tänk som både styrelsen och andra inom ledande positioner inom Hammarby verkar ha. Det finns ingent långsiktigt tänk alls. Berhalter må ha varit orutinerad, men Hammarby hade stora problem i defensiven, vilket han verkligen förbättrade. Att målproduktionen inte gick lika bra kan man inte enhälligt lasta honom för. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts