Jump to content

Fotbollstråden!

PlusFourtyFour
 Share

Recommended Posts

Vi tackar för humorn rabarben!

Heja HIF förövrigt. fan va jag hatar MFF, visserligen tränar inte Prahljäveln längre, men ändå. Niklas Skoog och sveriges fånigaste supportar, man tackar.

Tack... för en gång skull någon som hpller med mig om att mffs supportrar är PLAST!

----

Hörde nyss på radion "Heja HIF" ett tecken på att HIF är mpnga eftersom det är omöjligt att få ljud från bunkerns kurva. Sen att HIF ligger under med 1-0 i ett derby skiter HIFs fans i!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jävla skit... 3-1! Orättvist som in i helvete. Jaja... ÄLSKAR ER ÄNDÅN! Jaha... skitsamma. Får väl bli HIFtröja imorron då.

Orättvis? Är du galen? Helsinborg hade en period på 15min då de hade tryck på mff men inga farliga chanser. Resten hade MFF. Och vilket klipp av åkeby! Emil Halfredsson som han lekte med hif backarna. (jag såg matchen på C+ så jag vet allt om matchbilden)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Wörd Ceone!!!

Såg matchen också och Emil var en av matchens lirare.

Rutinen på Litmannen är nästan ovärderlig. Det var hans pass som gjorde att MFF vann.

Välkommen nästa år rabarben.

Tack... vi ses på Sveriges finaste fotbollsstadio sen.

----

Kattälskaren: Hatten av för dig. 2 mål sista 10 minuterna måste känts helt underbart.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vi tackar för humorn rabarben!

Heja HIF förövrigt. fan va jag hatar MFF, visserligen tränar inte Prahljäveln längre, men ändå. Niklas Skoog och sveriges fånigaste supportar, man tackar.

Sry för dubbel!

Om nu 08:orna visar MFF:s Tifo så är det säkert snyggare än era i Djurgården.

Bara för att ni inte har en Niklas Skoog som kan göra mål så behöver du inte vara avundjsuk så som du sa att jag var på Henke!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sry för dubbel!

Bara för att ni inte har en Niklas Skoog som kan göra mål så behöver du inte vara avundjsuk så som du sa att jag var på Henke!

Håller med. Och Quirinho som DIF köpte för 13miljoner? WOW......! Jag skakar! (NOT) han har gjort ett mål denna säsong. Det är inte i 13 miljoner kvalite enligt mig. Niklas skoog i mff köptes för 5milj och är mycket bättre än honom.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Håller med om att det ären fin arena, har själv kollat på en match förrut. (Publik 100 pers?)

Jag vet... den är liten. Men den ska byggas ut. Just nu får det plats typ 16566 pers eller nåt sånt. Men de ska kanske bygga ut den i sommar :teehee:

Har inte sett Söderstadion faktiskt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sry för dubbel!

Hahaha. Jag kan vara ärlig och säga att ja, det kan vara svårt att göra fina TIFO arrangemang på Malmö Stadion. Men det är inte det jag tycker är dåligt med Malmös supportrar. Att man kan vara så många och så vilda, och vara så tysta, det är en gnutta otroligt. Men hoppar och larvar sig i 90 minuter, men inget mer. Det blir en kallagolisk soppa av det hela när man bara koncentrar sig på att hoppa och mäla istället för att låta, förjävligt.

Hahahahaha ja Skoog är en riktig farlig målskytt, inget jag ens tänkt på att ha i Djurgårdens C-lag. Du kan heller inet gämföra honom med Henke.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet... den är liten. Men den ska byggas ut. Just nu får det plats typ 16566 pers eller nåt sånt. Men de ska kanske bygga ut den i sommar :teehee:

Har inte sett Söderstadion faktiskt.

Haha jag menade att det var ca 100 pers där, men är inte säker stog faktiskt 49 traktorer utanför så...... :blink:

Edit: Dommötte Fc Kooper i nån turnering, Uefa cupen typ. Längesen!

Redigerad av gizmo91
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha jag menade att det var ca 100 pers där, men är inte säker stog faktiskt 49 traktorer utanför så...... :teehee:

Edit: Dommötte Fc Kooper i nån turnering, Uefa cupen typ. Längesen!

Jag är så här närma att starta en skåne vs sthlm debatt *Visar ett mellanrum mellan tummen och fingret ovanför*

Men jag vet... Landskrona borna vill till Sundets pärla dom också. Och dom tar sitt finaste färdmedel såklart!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är så här närma att starta en skåne vs sthlm debatt *Visar ett mellanrum mellan tummen och fingret ovanför*

Men jag vet... Landskrona borna vill till Sundets pärla dom också. Och dom tar sitt finaste färdmedel såklart!

Du ska bara ta det som ett skämt, dom enda lagen jag har något emot är Råttorna, Skansens IF, IFK Glenn och Malmö....

Länk till kommentar
Dela på andra sidor