dibel Skrivet 10 april, 2012 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2012 Det är kul att bo i Åtvidaberg nu Du bor där? Sjukt imponerad av dem faktiskt, förövrigt gjorde de årets hypegrej med sin video. - Stabil (ja ni läste rätt!) 1-0 seger i hemmapremiären igår. Riktigt fint spel stundtals även om det var kampinsatsen som var den viktiga ingrediensen för vinsten. Ser framemot nästa match. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 10 april, 2012 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2012 Du bor där? Sjukt imponerad av dem faktiskt, förövrigt gjorde de årets hypegrej med sin video. - Stabil (ja ni läste rätt!) 1-0 seger i hemmapremiären igår. Riktigt fint spel stundtals även om det var kampinsatsen som var den viktiga ingrediensen för vinsten. Ser framemot nästa match. Ja sen ett år tillbaks Ja dom är fantastiska just nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 24 april, 2012 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2012 Skulle gärna vilja see Barcelona - Chelsea matchen idag men den verkar inte visas på nån vettig kanal. Googlat lite men hittar bara sidor som vill ha betalt för att man ska få se matchen. Någon som vet vart man kan kolla gratis? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 24 april, 2012 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2012 (redigerad) Skulle gärna vilja see Barcelona - Chelsea matchen idag men den verkar inte visas på nån vettig kanal. Googlat lite men hittar bara sidor som vill ha betalt för att man ska få se matchen. Någon som vet vart man kan kolla gratis? Slangar inte Viasat ut den på TV10 då? Det har de ju gjort på alla andra matcher hittills. Annars har Barcelona en egen svensk streamingsida. http://www.barcelona-stream.se/ Edit: Annars kan du ju fråga någon kompis som har Viasat Sport-utbudet om du kan få låna hans Viaplay-konto. (Alla med Viasat Sport-utbudet fick gratis Viaplay i tre månader eftersom Premier League ändrade sändningsrättigheterna för alla utländska(tror jag) TV-bolag.) Redigerad 24 april, 2012 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 24 april, 2012 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2012 Chelsea vinner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 24 april, 2012 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2012 Close enough Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 17 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2012 Drog iväg till Rambergsvallen igår för att titta på Häcken mot Norrköping och herrejävlar vad värt det var. 6-0! Waris hade show, smällde in fem mål och var extremt bra. Nu är vi även uppe på andraplatsen, det är gofika! eXotic, heheihiiohoeohooeoheohe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 17 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2012 Drog iväg till Rambergsvallen igår för att titta på Häcken mot Norrköping och herrejävlar vad värt det var. 6-0! Waris hade show, smällde in fem mål och var extremt bra. Nu är vi även uppe på andraplatsen, det är gofika! eXotic, heheihiiohoeohooeoheohe. Hade jag följt svensk fotboll hade jag säkert varit arg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 19 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2012 Hade jag följt svensk fotboll hade jag säkert varit arg. Vafan, man får ju ha något att kolla på nu när PL säsongen är slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 19 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2012 Haha nej, så lågt sänker jag mig inte. EM duger gott och väl åt mig under uppehållet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 30 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2012 Idag håller vi tummarna för Hellas Verona i deras första semi-final playoffmatch mot Varese! http://www.youtube.com/watch?v=1GHBuuPAFXI Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 7 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2012 (redigerad) Fan vad taggad jag är på EM nu. Fantastiska matcher redan på lördag ju, ska bli så jäkla skönt med en heldag framför Holland - Danmark och Tyskland - Portugal. Redigerad 7 juni, 2012 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 8 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2012 Idag drar det igång, vad härligt! Första matchen: Polen - Grekland 17:15 SVT1, be there or be square. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 8 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2012 Vad tycker ni om första matchen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 8 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2012 (redigerad) Vad tycker ni om första matchen? Svårt att säga, händelserikt på ett sätt men aningen sömnigt på ett annat. Det blåstes väldigt mycket i närkamperna tyckte jag, spanjacken satte väldigt låg ribba i den här matchen. Tycker personligen att det var synd att Polen inte kunde få med sig tre pinnar, det hade varit roligt. Synd att Szczesny skulle gå och bli utvisad också, haha. Nu till den stora frågan. Ska man fortsätta titta på SVT:s sändning fram till nästa match, trots att de pratar om annat. Eller ska man se TV4:s uppladdning inför matchen, TV4 måste ha världshistoriens sämsta studiouppställning i år. Edit: Just det, hittade krysset på den här matchen, 1 av 1 rätt än så länge på kupongen. Edit: Slog över ett tag till TV4, gick tillbaka till SVT. Redigerad 8 juni, 2012 av eXotic 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 8 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2012 Ja, vad fan gör de inkvoterade kvinnorna i TV 4-studion? TV 4 måste vara det mest klökframkallande i modern tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 9 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2012 (redigerad) Ja, vad fan gör de inkvoterade kvinnorna i TV 4-studion? TV 4 måste vara det mest klökframkallande i modern tid. Mmmhm. All respekt åt Johanna Garå men hela hennes totala minspel under gårdagens sändning går ju att sammanfatta med en bild: http://memebase.com/wp-content/themes/vip/cheezcommon2/ragecomic/packs/happy/images/Hehehe.png Redigerad 9 juni, 2012 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 11 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2012 Lustig avgå förfan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 11 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2012 (redigerad) Fan också, jävla markeringsspel. Redigerad 11 juni, 2012 av Ma__Cipriani Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 11 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2012 (redigerad) Fan att jag jämt ska trycka fel Redigerad 11 juni, 2012 av Ma__Cipriani Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts