Frusciante Skrivet 10 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2012 Hörrni! Jag och familjen ska till Barcelona 26 april - 1 maj för att fira farsans födelsedag, och vad kan vara bättre än att ge biljetter till Barcelona eller Espanyol till en gubbe vars fritid till 95% handlar om fotboll? Så jag tänkte be om lite hjälp, har någon av dem hemmamatch då och var bokar jag biljetter? Tack på förhand. SvenskaFans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 10 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2012 (redigerad) SvenskaFans. Tack, men Barcelona har ju ingen hemmamatch under den tiden ändå, upptäckte jag senare.. Får bli Espanyol. Via Espanyols hemsida kan man bara köpa biljetter till de nästkommande två hemmamatcherna, antar att det inte släpps tidigare än så eller nåt kanske? Däremot, om man googlar Espanyol tickets, är detta första träffen. Ser ju jävligt seriöst och jag antar, ifall mitt antagande i första meningen stämmer, att de liksom fixar en biljett åt en sedan när de väl släpps? Men, hur vet jag att jag kan lita på sidan? Någon som har erfarenhet av sånt här? Redigerad 10 januari, 2012 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 12 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2012 (redigerad) Så skönt att se Liverpool vann mot Man City igår hoppas allt går Liverpools väg i finalen nu i Carling Cup känns att vi måste vinna nåt snart o hoppas vi tar hem cupen. Redigerad 12 januari, 2012 av SilentViper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 12 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2012 Så skönt att se Liverpool vann mot Man City igår hoppas allt går Liverpools väg i finalen nu i Carling Cup känns att vi måste vinna nåt snart o hoppas vi tar hem cupen. Du vet om att Liverpool inte är i final än va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 12 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2012 Du vet om att Liverpool inte är i final än va? Aha vilket lag är det kvar då eller är det ett till möte mot Man City? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 12 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2012 Aha vilket lag är det kvar då eller är det ett till möte mot Man City? Returmöte med City, ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 22 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2012 Varför ska Wenger envisas med att byta ut den spelare som har mest fart och som det händer bra grejer runt, och sätta in Arshavin varje eviga match, som just nu är kallare än landet han kommer från? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 22 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2012 Varför ska Wenger envisas med att byta ut den spelare som har mest fart och som det händer bra grejer runt, och sätta in Arshavin varje eviga match, som just nu är kallare än landet han kommer från? Blir arg bara jag tänker på det, Arshavin måste bort. NU! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 25 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2012 Åh fyfan vad skönt att se Liverpool är i final nu hoppas dem sätter dit Cardiff nu i finalen glad Liverpool supporter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 28 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2012 Blir att tagga inför FA Cupen nu Liverpool mot Man United hoppas Liverpool tar hem segern nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 28 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2012 Känns jävligt skönt att slå ut bägge Manchester lagen först vinst mot City i Carling Cup sen nu vinst mot Man united i FA cupen vilket bra avslut på veckan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 31 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2012 (redigerad) Hihi, City förlorade! --- Ruggigt skön vändning i söndags, jag är glad att jag valde att inte stänga av TV:n i halvtid. Åh, det var förresten någon stolle som handklovade sig själv i Citys mål första halvlek. Underhållning! http://www.101greatgoals.com/gvideos/an-everton-fan-handcuffs-himself-to-the-post-vs-manchester-city/ Redigerad 31 januari, 2012 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 6 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2012 Haha sitter just nu o kollar på Liverpool vs Tottenham vafan gjorde katten inne på planen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 26 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2012 Nån som har en bra android app så man kan kolla på gratis fotboll direkt från mobilen? Skulle vilja se Carling Cup finalen idag men är osäker på om jag är hemma just nu för vi skulle tydligen bort då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 26 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2012 Åh fyfan fyfan vilken match! Grattis Liverpool ni förtjänade verkligen denna vinst! Hoppas verkligen detta lyfter laget till ytterligare pokaler och vinster! YNWA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 26 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2012 5-2! :D :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 26 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2012 Får väl ta och gratta er Arsenal fans för eran vinst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 3 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2012 (redigerad) HELBETE! GLömde bort det var Liverpool vs Arsenal men lycka till Arsenal snart 30min in i första halvlek. EDIT: 1-0 till Liverpool såg jag nu när jag startade streamingen EDIT 2: FUUUCK! 1-1 Redigerad 3 mars, 2012 av SilentViper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 3 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2012 Haha oj. Jag såg bara andra halvlek, men om den första halvleken såg likadan ut som den andra så var vi verkligen inte värda de tre poängen. Szczesnys dubbelräddning på straffen blev skapligt avgörande! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 3 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2012 Haha oj. Jag såg bara andra halvlek, men om den första halvleken såg likadan ut som den andra så var vi verkligen inte värda de tre poängen. Szczesnys dubbelräddning på straffen blev skapligt avgörande! Vi var inte värda 3 poäng men sån är fotboll. Szczesney var jävligt bra idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts