eXotic Skrivet 2 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2011 Haha, man såg redan när Song fick tag i bollen att "Nu fan ska bolljäveln in." Skaplig räddning av Szczesny på Adebayors friläge! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 11 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2011 Nu tar vi dem! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 11 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2011 Nu tar vi dem! Nä. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 11 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2011 Nä. How patriotic of you sir! Klart som fan att vi inte tar Holland, men det betyder inte att man inte ska heja på Sverige! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 11 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2011 How patriotic of you sir! Klart som fan att vi inte tar Holland, men det betyder inte att man inte ska heja på Sverige! Klart jag hejar på Sverige, sa bara att vi inte tar dem hörru. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 11 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2011 Klart jag hejar på Sverige, sa bara att vi inte tar dem hörru. Det ska man inte säga högt förstår du väl! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 11 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2011 Det ska man inte säga högt förstår du väl! Du gjorde ju själv det nyss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 11 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2011 Otippat värre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 11 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2011 Bra jobbat Sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 12 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2011 "Nu är den turkiske domaren inte svensk!" "Nej han är turk!" Anyways, jag är mycket imponerad. Trodde inte på Sverige alls. Men jävlar vad man kan ha fel ibland! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 22 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2011 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! Mår fortfarande illa sedan perioden 2-1/0-0....................................................... MEN FYFAN VAD SKÖNT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 22 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2011 Att Bajen klarar sig kvar med ett mål i sista sekunden känns så icke-bajen. Aja. Grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 22 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2011 Fan vad kul att Jonas Olsson ligger bakom vändningen mot Villa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 29 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2011 Underbar match idag! Kung RvP! Gervinho gör åter igen en bra match, kul att han växt in sig i rollen. Känslan när RvP gör två sista mål går inte att beskriva, känslan att Terry är syndabock går heller inte att beskriva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 30 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2011 (redigerad) Underbar match idag! Kung RvP! Gervinho gör åter igen en bra match, kul att han växt in sig i rollen. Känslan när RvP gör två sista mål går inte att beskriva, känslan att Terry är syndabock går heller inte att beskriva. Redigerad 30 oktober, 2011 av Flaskan 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 1 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2011 Förstår inte riktigt. Nu ska Hamrén ta ut ett nytt landslag. Har vi inte redan ett som lett oss till EM slutspel? Varför skaffa ett nytt? Sen det här att vi ska möta bland annat England den 11:e. Varför? Är vi inte redan i slutspel? Sorry för dessa infantila frågor i fotbollssammanhang, jag har aldrig hängt med i sport, men jag försöker lära mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 1 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2011 Förstår inte riktigt. Nu ska Hamrén ta ut ett nytt landslag. Har vi inte redan ett som lett oss till EM slutspel? Varför skaffa ett nytt? Sen det här att vi ska möta bland annat England den 11:e. Varför? Är vi inte redan i slutspel? Sorry för dessa infantila frågor i fotbollssammanhang, jag har aldrig hängt med i sport, men jag försöker lära mig. Träningsmatcher. "Nytt" landslag menas att han kommer ta ut lite nya spelare och testa dom då matcherna egentligen är betydelselösa. Poängen med träningsmatcher för landslag är att de ska testa nya spelare, därför blir det också vid vissa tider, t.ex nu när man är klara för EM så kan man testa några nya nu, sen blir det mer träningsmatcher på våren där man kan testa mer, sen träningsläger och genrep och sånt med slutgiltiga truppen inför EM. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 1 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2011 SM-GULD!! U21! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 6 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2011 (redigerad) Idag är det match dag. Idag är första dagen Nuri är uttagen i truppen, hoppas han får lira lite nu.. Gött, han blev inbytt i varje fall. Fin match, 7-1. Redigerad 6 november, 2011 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 7 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2011 (redigerad) nvmnd Redigerad 7 november, 2011 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts