RadiuZ Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Äntligen gjorde HBK mål! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Skånederby idag! Malmö FF - Helsinborg IF (se Canal+) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Kan lägga upp videklippen när jag lyckats klippa i dom då det finns saker jag inte vill lägga upp här. BTW vad fan är det som hänt med GAIS nu då? Nykomlingslycka? För dom har dominerat stort varenda match och inte fått ett enda poäng gratis och det skulle varit mer rättvist med 7-10 poäng mer än vad som står i tabbellen. Hoppas det håller i sig och att turen och målen kommer efter VM-uppehållet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Inte alls konstigt då dom djurgårdsfans som greps blev gripna innan matchstart och inte efteråt, då var det ett 50-tal gaisare som blev bortförda i buss, jag har allt på mobilen och datorn underbart å se killar från DFG springa Jo jag tycker det är någorlunda konstigt att Djurgårdare blivit gripna för att dom har uppfört sig dåligt genom att kasta stolar, när det är Gaisare som vill slåss. Men nu var ju inte jag där så jag ska inte kommentare så mycket mer. Men filmen vill jag i alla fall se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Jo jag tycker det är någorlunda konstigt att Djurgårdare blivit gripna för att dom har uppfört sig dåligt genom att kasta stolar, när det är Gaisare som vill slåss. Men nu var ju inte jag där så jag ska inte kommentare så mycket mer. Men filmen vill jag i alla fall se. Som sagt, det var INNAN matchen Djurgårdsfans blev gripna för att dom "vandaliserade" och EFTER matchen GAISare slogs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Skånederby idag! Malmö FF - Helsinborg IF (se Canal+) Är så in i helvete nervös... men det ska komma typ 1500 HIFare dit iallafall. Men dom blir väl utsjungna iallafall av mffs hypeklack. Kanske om HIF vinner så står dom tysta. OK inget sånt nu jag vet... Men man får va nöjd med 1 poäng egentligen... eftersom cirkus malmö är bra hemma på sin bunker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Fy fan vad jag ska garva och gotta mig om MFF vinner. Så dom där jävla HIF:arna kommer ner på jorden lite. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Fy fan vad jag ska garva och gotta mig om MFF vinner. Så dom där jävla HIF:arna kommer ner på jorden lite. =) Tihi... bara för att bois är nere i superettan och du inte har några argument för bois... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Tihi... bara för att bois är nere i superettan och du inte har några argument för bois... BoIS..... Nej, och det var ju inte BoIS vi diskutera, eller hur? Lite svårt att komma med argument då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Som sagt, det var INNAN matchen Djurgårdsfans blev gripna för att dom "vandaliserade" och EFTER matchen GAISare slogs. Ok. Men var det några Gaisare som vart gripna då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Tihi... bara för att bois är nere i superettan och du inte har några argument för bois... Men BoIS:arna tar säkert er när de kommer upp igen. Ska se matchen på en bar här i Malmö snart . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Men BoIS:arna tar säkert er när de kommer upp igen. Alltid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Kan lägga upp videklippen när jag lyckats klippa i dom då det finns saker jag inte vill lägga upp här. BTW vad fan är det som hänt med GAIS nu då? Nykomlingslycka? För dom har dominerat stort varenda match och inte fått ett enda poäng gratis och det skulle varit mer rättvist med 7-10 poäng mer än vad som står i tabbellen. Hoppas det håller i sig och att turen och målen kommer efter VM-uppehållet! Måste faktist säga att GAIS har imponerat på mig. DÅ har man köpt biljetter till IFK - ÖIS på Onsdag, det RIKTIGA GBG-Derbyt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Jag var själv nere och såg GAIS borta. Angående bråket så var väl Wisemän inblandade? Stog precis brevid puben (Lilla London?) där de flög ut stolar och glas mot polisen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Hoppas faktiskt på att bois ska åka upp till allsvenskan. När det är dom nedre regionerna (nej inte "den") i allsvenskan så håller man ändån på skånelagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 1-0 till MFF Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 1-0 till MFF Jävla piss... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Jävla piss... HAHAHAHAHA! :D:D:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 HAHAHAHAHA! :D:D:D Tyst boisarjävel... åk någonstans med din traktor och handla godis eller något. Eller är traktorn sönder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Vi tackar för humorn rabarben! Heja HIF förövrigt. fan va jag hatar MFF, visserligen tränar inte Prahljäveln längre, men ändå. Niklas Skoog och sveriges fånigaste supportar, man tackar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts