Jump to content

Fotbollstråden!

PlusFourtyFour
 Share

Recommended Posts

Kan lägga upp videklippen när jag lyckats klippa i dom då det finns saker jag inte vill lägga upp här.

BTW vad fan är det som hänt med GAIS nu då? Nykomlingslycka? För dom har dominerat stort varenda match och inte fått ett enda poäng gratis och det skulle varit mer rättvist med 7-10 poäng mer än vad som står i tabbellen. Hoppas det håller i sig och att turen och målen kommer efter VM-uppehållet!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inte alls konstigt då dom djurgårdsfans som greps blev gripna innan matchstart och inte efteråt, då var det ett 50-tal gaisare som blev bortförda i buss, jag har allt på mobilen och datorn underbart å se killar från DFG springa :)

Jo jag tycker det är någorlunda konstigt att Djurgårdare blivit gripna för att dom har uppfört sig dåligt genom att kasta stolar, när det är Gaisare som vill slåss. Men nu var ju inte jag där så jag ska inte kommentare så mycket mer. Men filmen vill jag i alla fall se.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo jag tycker det är någorlunda konstigt att Djurgårdare blivit gripna för att dom har uppfört sig dåligt genom att kasta stolar, när det är Gaisare som vill slåss. Men nu var ju inte jag där så jag ska inte kommentare så mycket mer. Men filmen vill jag i alla fall se.

Som sagt, det var INNAN matchen Djurgårdsfans blev gripna för att dom "vandaliserade" och EFTER matchen GAISare slogs. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skånederby idag!

Malmö FF - Helsinborg IF (se Canal+)

Är så in i helvete nervös... men det ska komma typ 1500 HIFare dit iallafall. Men dom blir väl utsjungna iallafall av mffs hypeklack. Kanske om HIF vinner så står dom tysta. OK inget sånt nu jag vet...

Men man får va nöjd med 1 poäng egentligen... eftersom cirkus malmö är bra hemma på sin bunker.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan lägga upp videklippen när jag lyckats klippa i dom då det finns saker jag inte vill lägga upp här.

BTW vad fan är det som hänt med GAIS nu då? Nykomlingslycka? För dom har dominerat stort varenda match och inte fått ett enda poäng gratis och det skulle varit mer rättvist med 7-10 poäng mer än vad som står i tabbellen. Hoppas det håller i sig och att turen och målen kommer efter VM-uppehållet!

Måste faktist säga att GAIS har imponerat på mig.

DÅ har man köpt biljetter till IFK - ÖIS på Onsdag, det RIKTIGA GBG-Derbyt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor