dibel Skrivet 30 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2011 FYFAN VILKEN UNDERBAR SEGER!!! ÄNTLIGEN 3 POÄNG MOT BRAGE, OCH ÄNTLIGEN LITE SPEL!!! MAICH SEMA <3 FAVORITNEGER, GOSENEGER SOM RABARBEN HADE SAGT PÅ SIN TID!!! MONDAY JAMES, RESOLUT MITTBACK > PRECIS VAD VI HAR SAKNAT!!! FÖRÖVRIGT JÄVlIGT SKÖN SEGER, NÄMNDE JAG DET?! POÄNG ÄR DET ENDA SOM GÄLLER I LIGASPEL... FRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅT BAJEEEEEEEEEEEEEEEEEN!!! CRED TILL ALLA STONERS PÅ ÖSTRA STÅ; DEN GODA LUKTEN KÄNDES I SÅVÄL FÖRSTA SOM ANDRA HALVLEK! ALLA RÖKER HASCH I HAMMARBY!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 1 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2011 Sådana här situationer gör ju inte direkt att Barca får mer sympatipoäng från resten av fotbollsvärlden. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 1 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2011 Vad tycker ni Arsenalfans om Växjö Lakers nya logga? http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/0/0a/V%C3%A4xj%C3%B6_Lakers_new_logo.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 1 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2011 Sådana här situationer gör ju inte direkt att Barca får mer sympatipoäng från resten av fotbollsvärlden. Mittsituationen är ju iofs något iaf även om han inte är i närheten av ansiktet. Nu sitter jag o kollar på Arsenal - United. Bra fotboll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 1 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2011 Vad tycker ni Arsenalfans om Växjö Lakers nya logga? http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/0/0a/V%C3%A4xj%C3%B6_Lakers_new_logo.png Vad ska vi tycka? Mittsituationen är ju iofs något iaf även om han inte är i närheten av ansiktet. Det är ju just det att de slänger sig och tar sig för ansiktet trots att ingenting nuddat ansiktet, bara för att försöka få fram kort som är så tråkigt att se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 1 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2011 Sådana här situationer gör ju inte direkt att Barca får mer sympatipoäng från resten av fotbollsvärlden. Jo, exakt. Hur fult det andra laget spelar så ska ens egna lag ändå inte filma så där mycket. Det är ju inte direkt någon nyhet att dem tar sig för ansiktet direkt.. Mittsituationen är ju iofs något iaf även om han inte är i närheten av ansiktet. Nu sitter jag o kollar på Arsenal - United. Bra fotboll Ja, exakt. Om jag får ont i benet så tar jag mig inte för ansiktet, det är det som dem tappar på. Det är det som andra lags fans blir så förbannade på. Jag undrar hur UEFA tänkte när dem bestämde att Frank De Bleeckere ska dömma Barca - Real. Det var han som visade ut Motta ifjol på Camp nou.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 1 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2011 Inte för att det känns som att det betyder så jättemycket. Men det är alltid skönt att slå United! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 1 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2011 (redigerad) Inte för att det känns som att det betyder så jättemycket. Men det är alltid skönt att slå United! Håller med och f.ö grattis till er Arsenal som slog United alltid kul att se att andra slag slår United. En skön vinst för Liverpool ligger nu på samma poäng som Tottenham fast med en spelad match mer. Och bara två matcher kvar nu för Liverpool näst sista mot Fulham och sista mot Tottenham på hemma plan. Skulle sitta extremt fint med två segrar nu och kankse kniper en CL kval plats nu för pool. Och nästa säsong kommer bli extremt spännande för pool och hoppas på att King Kenny stannar en säsong till. EDIT: Såg att Aston Villa var sista matchen för pool så hoppas på 3 vinster nu. Redigerad 1 maj, 2011 av SilentViper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 2 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2011 In all fairness, om filmen med Barcas filmningar sprids, så bör även denna spridas: http://www.youtube.com/watch?v=8cAJYAfcMgI Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 2 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2011 (redigerad) Slutsats: Båda två lagen i La Liga är skit! Redigerad 2 maj, 2011 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 2 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2011 In all fairness, om filmen med Barcas filmningar sprids, så bör även denna spridas: Jag har aldrig sagt att Real är bättre, jag tycker nästan lika illa om det laget. Speciellt Ramos och krulltotten som spelar vänsterback. Adebayor och C. Ronaldo bidrar inte direkt till att jag gillar Real mer. Så jag håller med Saleen, båda lagen är ruttna. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 2 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2011 Jag har aldrig sagt att Real är bättre, jag tycker nästan lika illa om det laget. Speciellt Ramos och krulltotten som spelar vänsterback. Adebayor och C. Ronaldo bidrar inte direkt till att jag gillar Real mer. Så jag håller med Saleen, båda lagen är ruttna. Ta inte åt dig, var mer för att visa att det inte bara är så att Barca filmar, utan Real spelar jävligt fult och Mourinho är dum i huvudet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 2 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2011 Barcelona är skamliga. Punkt slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 3 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2011 Satt och kollade lite på Barcelona och Real tror att jag har aldrig sett sånt där fult och onödigt spel från Real glid tacklar fäller spelare medvetet. Är inte nåt fan av bägge lagen men tror Barca går vidare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 15 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2011 AJAX KAMPIOEN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 15 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2011 Heja på Ajax, inte Barca. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 15 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2011 Heja på Ajax, inte Barca. Heja på Sverige, inte Finland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 15 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2011 Heja på Sverige, inte Finland. Inte roligt. Inte samma sak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 15 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2011 (redigerad) Inte samma sak. Ungefär lika bisarra uppmaningar, ge dig. Redigerad 15 maj, 2011 av Tweak 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 15 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2011 Ungefär lika bisarra uppmaningar, ge dig. OK. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts