Frusciante Skrivet 26 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2011 Kom igen, spela inte dum nu! Fan, känner mig som vice., fattar verkligen inte. En bild på Fabregas-tröja. Vad menas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 26 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2011 (redigerad) Fan, känner mig som vice., fattar verkligen inte. En bild på Fabregas-tröja. Vad menas? Läser du mellan raderna så förstår du att kicken bara driver med dig efter att du sagt att kicken inte tillför något bra förutom halvroliga fylleinlägg! Redigerad 26 februari, 2011 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 27 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2011 Läser du mellan raderna så förstår du att kicken bara driver med dig efter att du sagt att kicken inte tillför något bra förutom halvroliga fylleinlägg! Sa inte att han inte tillför nåt annat än det, kicken tillför mycket till forumet. Skrev att diskussionen inte gjorde nåt bra förutom roliga fylleinlägg från kicken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 27 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2011 blablabla.. Detaljer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 27 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2011 Så arg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 27 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2011 Överväger seriöst att gå under jord, jag orkar inte med mer sådant här skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 27 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2011 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 27 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2011 Otroligt att Arsenal alltid lyckas fucka upp det. Lika ineffektiva när verkligen gäller som Marcus Berg är framför mål. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 27 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2011 . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 1 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2011 HAHAHAHA! Glenn Strömberg när Chelsea fick straffen: "Nu blir Ferguson vansinnig." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 1 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2011 lol vidic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 6 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2011 Ursäkta dubbelpost men lolunited. Suarez är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 7 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2011 Hur fan kunde ja missa stormötet mellan Pool och United. Men men skönt att se de tog dem med 3-1 ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 7 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2011 Fy fan, jag kom att tänka på att det är match imorgon och blev skitnervös. Jag tror inte jag kommer klara av morgondagens väntan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 8 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2011 Vad håller Fabregas på med!? Vad håller Busquets på med!? MEN VAD FAN HÅLLER RVP PÅ MED!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 8 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2011 (redigerad) Vafan gör domaren? Förstör ju matchen. Och där var det avgjort. Redigerad 8 mars, 2011 av Green_Goblin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 8 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2011 Haha, inte fotbollsintresserad alls men Facebook flödar med domarhat! Någon får gärna länka misstaget när det dyker upp på YT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 8 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2011 Haha, inte fotbollsintresserad alls men Facebook flödar med domarhat! Någon får gärna länka misstaget när det dyker upp på YT! Inga misstag gjorda, men många avblåsningar har tippat över till Barcas favör. Klumpfot har slagit till igen, RVP hade satt den där 10/10 gånger. Fy fan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 8 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2011 (redigerad) Inga misstag gjorda, men många avblåsningar har tippat över till Barcas favör. Klumpfot har slagit till igen, RVP hade satt den där 10/10 gånger. Fy fan! Misstaget var väl utvisningen på RVP? 1 sekund från det att domaren visslar och RvP skjuter typ så det är knappast att han hör. EDIT: http://en.wikipedia.org/wiki/Massimo_Busacca, här är det arga edits. Redigerad 8 mars, 2011 av Green_Goblin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 8 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2011 (redigerad) Positiva tankar killar! Positiva tankar! Arsenal gjorde vad dem kunde. Det blev som det blev. Koscielny spelade super ifrån sig, arbetade som en häst för laget. Kan säga att han gått o blivit en av mina absoluta favoriter i Arsenal! Det var synd ang. Sczesny, hoppas allt är okej med honom! Han är också en favvospelare hos mig! Barcelona anses vara världens bästa lag av många. En del säger det bästa laget genom tiderna, dessa påståenden låter jag vara osagda, men jag tycker inte vi ska glömma att vi faktiskt spelade vände och vann hemma på Emirates. Mot Barcelona. Det är det minnet vi ska komma ihåg från CL 2011! MvH Saleenis Redigerad 8 mars, 2011 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts