Frusciante Skrivet 17 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2011 Jag menar att barca har fått många fans efter 2006, som är dryga och tror dem är världs bäst. Finns några riktigt dryga barca fans på FB (C0w, Nirvana). Barca fans är rent generellt (finns vissa undantag) dryga, och tror dem är världens bästa lag, och att dem är världens snällast klubb. Visst kommer det "medgångssupportrar" till klubben, men det är just det jag menar. Dessa supportrar är ju jävligt dryga, och jobbiga att prata med. Ett annat forum du kan titta på är svenskafans, där det är många dryga Barca fans också. Tycker att Barca är den klubb med flest dryga fans, på forumen jag besöker. Att folk vill se Barca slagna är väll pga dem är äckliga tycker dem flesta som inte är Barca fans helt enkelt.. Megångsfans får ju varje klubb. Och min poäng är, att det finns många p12s som hejar på Barca eftersom de var (är hihihi) världens bästa lag när de började intressera sig för fotboll. Likadan som det finns rätt många Manchester United-fans som är födda tidigt på 90-talet eftersom United var så bra vid milleniumskiftet. SvenskaFans-forum är särskolor på Internet. De som skriver där, i Aftonbladets kommentarsfält och på Youtube är så intelligensbefriade att det är sjukt. Och fan vad trött jag är på "Barca är äckliga". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 17 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2011 (redigerad) Megångsfans får ju varje klubb. Och min poäng är, att det finns många p12s som hejar på Barca eftersom de var (är hihihi) världens bästa lag när de började intressera sig för fotboll. Likadan som det finns rätt många Manchester United-fans som är födda tidigt på 90-talet eftersom United var så bra vid milleniumskiftet. SvenskaFans-forum är särskolor på Internet. De som skriver där, i Aftonbladets kommentarsfält och på Youtube är så intelligensbefriade att det är sjukt. Och fan vad trött jag är på "Barca är äckliga". Jovisst, alla klubbar får medgångs supportrar, men det är ju samtidigt inte bara unga idioter, finns ju äldre idioter som hejjar på dem också. Att säga dem är världens bästa lag är ju inget fel men att motivera med att dem är världens bästa lag med att dem slog Real med 5-0 är ju inte direkt någon bra anledning. Jovisst är det så, men jag menar finns det något vettigt fotbolls forum med något "bra" fans? Finns ju alltid dryga idioter, nästan på varje forum.. Att barca är äckliga tycker väll folk av olika anledningar.. men.. ja. Riktigt irriterande att varenda barca fan skriver typ "Det är två matcher som spelas, och vi tar dem på hemmaplan!!11111" och sen säger man "Real 5-0 hemma säger väll allt?". Och att folk tycker dem är äckliga är väll också pga att dem (Barca) tycker sig vara så mycket godare och bättre än alla andra lag.. Redigerad 17 februari, 2011 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 17 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2011 Jag funderade på det där igår med, finns det någon plats att diskutera fotboll med ordentliga människor? SF var the shit innan det blev jättekänt, då var det bara hardcorefans som hängde där och det fördes seriösa diskussioner. Nu verkar det som alla med vett i skallen har lämnat sidan för det verkar bara hänga fans som lever efter "Vårat lag är bäst, jag kan inte argumentera för varför. Alla andra lag suger och jag kan aldrig erkänna att något annat lag gjort något bra." Att söka sig till Arsenals diverse sidor fungerar ju, men man vill ju även kunna diskutera med motståndarlagens fans, så som vi gör här ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 17 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2011 Jag funderade på det där igår med, finns det någon plats att diskutera fotboll med ordentliga människor? SF var the shit innan det blev jättekänt, då var det bara hardcorefans som hängde där och det fördes seriösa diskussioner. Nu verkar det som alla med vett i skallen har lämnat sidan för det verkar bara hänga fans som lever efter "Vårat lag är bäst, jag kan inte argumentera för varför. Alla andra lag suger och jag kan aldrig erkänna att något annat lag gjort något bra." Att söka sig till Arsenals diverse sidor fungerar ju, men man vill ju även kunna diskutera med motståndarlagens fans, så som vi gör här ibland. Jo, exakt.. Att prata på SF gick ju förut, och det gick bra att föra seriösa diskussioner. Alla på sidan har lämnat pga alla idioter som kommer och som inte går att föra en vettig diskussion med. Att söka sig Arsenal sidor fungerar ju om du gillar Arsenal, men om man hejjar på tex Pool och söker sig dit så blir man antagligen mobbad & får alla emot sig (typ). Att föra diskussioner med motståndarelagens fans är roligt och intressant om man kan hålla det på en seriös nivå och inte börja med all skit. Jag läser fotboll på FB, där det är "okej" men inte bättre. Finns barnsliga användare, och mera seriösa användare där men.. ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 17 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2011 Dagens val av match att streama: 19:00 Napoli ? - ? Villarreal Resten av EL-matcherna: Spoiler 17:00 Metalist Kharkiv ? - ? Bayer Leverkusen 19:00 Anderlecht ? - ? Ajax Amsterdam 19:00 BATE Borisov ? - ? Paris S.G. 19:00 Benfica ? - ? Stuttgart 19:00 Besiktas ? - ? Dynamo Kyiv 19:00 Lech Poznan ? - ? Braga 19:00 Napoli ? - ? Villarreal 21:05 Basel ? - ? Spartak Moscow 21:05 Lille ? - ? PSV Eindhoven 21:05 PAOK Saloniki ? - ? CSKA Moscow 21:05 Rangers ? - ? Sporting Lisbon 21:05 Sevilla ? - ? FC Porto 21:05 Sparta Prague ? - ? Liverpool 21:05 Young Boys Bern ? - ? Zenit St. Petersburg - Milan-Tottenham och Arsenal-Barcelona var bra matcher för den "neutrala" åskådaren. Rätt lag vann också, haha, trots att jag inte gillar norra-londonklubbarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Djingis Skrivet 17 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2011 Okej, men Djingis och Lajnux är ju polare med Kicken (right?) så de har ju inget val! Jag har annars hållit på Arsenal vid mitt hjärta långt, långt innan jag träffade Kicken! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 20 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2011 Carlos Vela nätade för WBA mot Wolves och fixar en poäng, bra att han får spela och känna på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 24 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2011 Vad säger ni aik:are om flytten till söder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 24 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2011 (redigerad) .. Redigerad 7 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 24 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2011 (redigerad) http://upl.gizgiz.nu/files/yes.jpg WEMBLEEEEEY Redigerad 24 februari, 2011 av kicken 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 24 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2011 http://upl.gizgiz.nu/files/yes.jpg WEMBLEEEEEY Så jävla sweet! Du får spela in många filmer att skicka så man åtminstone kan låtsas att man känner av stämningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 25 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2011 Vad säger ni, ska vi ha en lite tävling? Vi tipsar vilka som går vidare ifrån kvartsfinalerna i CL, om alla är på? FC Shakhtar Donetsk - AS Roma (3-2) FC Barcelona - Arsenal FC (1-2) Tottenham Hotspur FC - AC Milan (1-0) Schalke 04 - Valencia CF (1-1) Manchester United FC - Olympique de Marseille (0-0) FC Bayern München - FC Internazionale Milano (1-0) Chelsea FC - FC København (2-0) Real Madrid CF - Olympique Lyonnais (1-1) så ser det ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 25 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2011 Vad säger ni, ska vi ha en lite tävling? Vi tipsar vilka som går vidare ifrån kvartsfinalerna i CL, om alla är på? FC Shakhtar Donetsk - AS Roma (3-2) FC Barcelona - Arsenal FC (1-2) Tottenham Hotspur FC - AC Milan (1-0) Schalke 04 - Valencia CF (1-1) Manchester United FC - Olympique de Marseille (0-0) FC Bayern München - FC Internazionale Milano (1-0) Chelsea FC - FC København (2-0) Real Madrid CF - Olympique Lyonnais (1-1) så ser det ut! Kan vara kul, min korta version blir att alla hemmalag utom Barca går vidare. Ja, jag tror verkligen på det i år! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 25 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2011 Kan vara kul, min korta version blir att alla hemmalag utom Barca går vidare. Ja, jag tror verkligen på det i år! Haha, det värsta är att det är nog "sant". Eller inte sant, men det ser ut så. Vi kan ju göra en sista fråga om "det" behövs; Hur många mål görs i alla dem andra matcherna? Alltså, alla matcher. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 25 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2011 Barcelona vinner på övertid eller straffar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 25 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2011 FC Shakhtar Donetsk - AS Roma (3-2) 5-3 agg FC Barcelona - Arsenal FC (1-2) 2-3 agg Tottenham Hotspur FC - AC Milan (1-0) 3-1 agg Schalke 04 - Valencia CF (1-1) 2-3 agg Manchester United FC - Olympique de Marseille (0-0) 2-0 agg FC Bayern München - FC Internazionale Milano (1-0) 2-0 agg Chelsea FC - FC København (2-0) 4-0 agg Real Madrid CF - Olympique Lyonnais (1-1) 3-2 agg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 25 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2011 FC Shakhtar Donetsk - AS Roma (3-2) 5-3 agg FC Barcelona - Arsenal FC (1-2) 2-3 agg Tottenham Hotspur FC - AC Milan (1-0) 3-1 agg Schalke 04 - Valencia CF (1-1) 2-3 agg Manchester United FC - Olympique de Marseille (0-0) 2-0 agg FC Bayern München - FC Internazionale Milano (1-0) 2-0 agg Chelsea FC - FC København (2-0) 4-0 agg Real Madrid CF - Olympique Lyonnais (1-1) 3-2 agg Jinxa inte till det :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 25 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2011 Min rad ser ut som följade: FC Shakhtar Donetsk - AS Roma (3-2) FC Barcelona - Arsenal FC (1-2) Tottenham Hotspur FC - AC Milan (1-0) Schalke 04 - Valencia CF (1-1) Manchester United FC - Olympique de Marseille (0-0) FC Bayern München - FC Internazionale Milano (1-0) Chelsea FC - FC København (2-0) Real Madrid CF - Olympique Lyonnais (1-1) 19 mål! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 25 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2011 Varför tror alla på Arsenal helt plötsligt?!?!?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 25 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2011 Varför tror alla på Arsenal helt plötsligt?!?!?! Man tror alltid på Arsenal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts