Jump to content

Fotbollstråden!

PlusFourtyFour
 Share

Recommended Posts

Simon Josefsson

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!! RVP!!! VILKEN GRABB!! FAN VAD SKÖNT!

Jag väckte just morsan, det blir liv i luckan imorgon, men det skiter jag i!

Edit: Radbrytning.

EDIT: EASHFFASIJNFAKLSJIPFAkpå'fasäk fawmkraweej rfawejweäwe

Redigerad av eXotic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så jävla galen vändning, så jävla galet!

Jag förstår ingenting just nu, det känns som en dröm, drömmer jag?

Men man ska inte dra allt för stora växlar av det här, vi har visserligen det bästa läget man kunnat hoppas på inför returmötet, och vi har just stått för en otroligt makalös vändning. Men att åka till Barcelona och spela mot Barcelona på Camp Nou kan vara något av det svåraste som finns i dagens fotboll. Det gäller att gå in till mer än 100 procent, att aldrig vika ned sig, att ge sig fan på att vinna varenda jävla närkamp under hela matchen. Att älska läget och att vägra kliva av plan som förlorare.

Vi måste verkligen vinna var-en-da närkamp på bortaplan, på Camp Nou kommer inte Messi missa ett sådant friläge han missade idag, han kommer heller inte missa den ensamheten i straffområdet som han missade idag. Vi kommer kort och gott inte ha råd att ge Barca minsta chans under returmötet, för där missar dem inte.

Men. Går vi in med samma inställning som vi gjorde i andra halvlek idag, spelar vi samma spel, skapar lika vassa målchanser och kämpar lika jävla hårt så kan det mycket väl gå vägen!

We love you Arsenal, we do!

Oooooh Arsenal we love you!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vafan, är alla här Arsenal-fans eller? Lägligt att alla dyker upp efter den här matchen.

Nu är det ju inne att kritisera Barcas spelstil, men jag älskar Totalfotbollen och Barcelona är det närmsta man kommer det idag. Passningsspelet i första halvlek är sjuk fint, älskar att se hur ytor öppnar upp sig. Sen hade det ju inte skadat om t.ex Messi satt sin chip.

Sinnessjukt grym öppning på matchen också bästa på länge.

Bra för returen egentligen att Arsenal vänder, så Barca är på riktigt spelhumör i returen.

Fett tveksamt byte av Pep att plocka ut Villa, hellre att han tagit ut Pedro om han ville spela mer defensivt, då Villas höga press på backarna är steg ett i Barcas defensiv.

När man ser Arsenals andra halvlek undrar man hur fan de lyckas tappa 4-0 mot Newcastle och missa att vinna nåt år efter år.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vafan, är alla här Arsenal-fans eller? Lägligt att alla dyker upp efter den här matchen.

Duker upp nu? De flesta har ju varit här ganska länge? Jag menar, jag tror att både jag, eXotic mm skrev minst ett par inlägg under/efter Newcastlematchen. Denna match är väl lite väl tunn för att ligga till grund för att man ska börja hålla på Arsenal så jag tycker inte du är så rättvis där. Det lät lite väl bittert bara.

Redigerad av Saleen
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Duker upp nu? De flesta har ju varit här ganska länge? Jag menar, jag tror att både jag, exotic mm skrev minst ett par inlägg under/efter Newcastlematchen.

Tror han menar Flaskan, Djingis, Green_Goblin & Lajnux.

Nåja, bra att alla barca fans blir satta på plats. Hälften av alla barca fans är ju 12-13 åringar som började gilla barca efter 2006, och som tycker klubben är världens bästa klubb, som inte kan argumentera för det också vidare.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nåja, bra att alla barca fans blir satta på plats. Hälften av alla barca fans är ju 12-13 åringar som började gilla barca efter 2006, och som tycker klubben är världens bästa klubb, som inte kan argumentera för det också vidare.

Green_Goblin hejar väl på Chelsea? Han skrev bara att det var en sjuk vändning, och många Premier League-fans håller ihop när ett annat engelskt lag gör bra ifrån sig mot utländska lag, speciellt när någon slår ett lag som Barca.

Eftersom rivaliteten mellan spanska och engelska fans faktiskt är ganska stor, då vi är liga nummer ett och två i världen.

Internet så hatar vi varandra, men vi vill fortfarande visa att vi är liga nummer ett.

Lajjan är inget Arsenalfan, men jag hetsade honom så mycket att han rycktes med mig och ville att Arsenal skulle göra mål.

Han har förövrigt alltid haft ett öga till Walcott. :P

Redigerad av eXotic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej, men Djingis och Lajnux är ju polare med Kicken (right?) så de har ju inget val! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1. Yes indeedio.

2. Nein, dum stereotyp som kommer fram varje gång ett lag når stora framgångar under en period. Klart som fan många p12s hejar på Barca, och klart de p12s som hejar på Barca började göra det post 2006 eftersom de var sju år 2006, i den åldern man börjar intressera sig för fotboll.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1. Yes indeedio.

2. Nein, dum stereotyp som kommer fram varje gång ett lag når stora framgångar under en period. Klart som fan många p12s hejar på Barca, och klart de p12s som hejar på Barca började göra det post 2006 eftersom de var sju år 2006, i den åldern man börjar intressera sig för fotboll.

Jag menar att barca har fått många fans efter 2006, som är dryga och tror dem är världs bäst. Finns några riktigt dryga barca fans på FB (C0w, Nirvana). Barca fans är rent generellt (finns vissa undantag) dryga, och tror dem är världens bästa lag, och att dem är världens snällast klubb.

Visst kommer det "medgångssupportrar" till klubben, men det är just det jag menar. Dessa supportrar är ju jävligt dryga, och jobbiga att prata med. Ett annat forum du kan titta på är svenskafans, där det är många dryga Barca fans också.

Tycker att Barca är den klubb med flest dryga fans, på forumen jag besöker.

Att folk vill se Barca slagna är väll pga dem är äckliga tycker dem flesta som inte är Barca fans helt enkelt..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor