Jump to content

Fotbollstråden!

PlusFourtyFour
 Share

Recommended Posts

Ni som har någorlunda koll på fotboll vet att Newcastle borta alltid är en tuff match. Well....

1-0 i matchminut '1 Walcott

2-0 i matchminut '3 Djourou

3-0 i matchminut '10 RvP

4-0 i matchminut '25 RvP

Svår match xD

Svår match xD

I see.

Två straffar verkar högst suspekt. Röda kort också? Såg inte matchen såg bara kickens post, sen din att de stod 1-4. Sjukt hursomhelst.

Första straffen är klumpigt av Koscielny, hans motståndare har ryggen mot mål och Kos försöker ta bollen genom att sticka ena benet mellan motståndarens ben och han ramlar och får straff.

Andra straffen är ett skämt, Koscielny går upp för att nicka bort en boll, får en anfallare i ryggen som han inte ens har sett och får straff mot sig.

Om det nu var det som orsakade straffen, tycker Rosickys armar är mer motiv till en straff, men inte tillräckligt.

Det är ett under att Nolan får spela hela matchen också, sjuk halvnacksving mot Szczesny efter första straffen.

Redigerad av eXotic
  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej, idiotiska domare kan man inte rå för och då är det ju laget/individerna som får ta det mesta av skiten. Även om det är 100 procent domarens fel.

Känns som att sånt här alltid händer Arsenal, tänker på Wigan för något år sen även tottscum tidigare denna säsong.

Wolves leder, ta i trä.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Joey Barton, vilken spelare!

Det är inte rätt läge att försöka trolla. Du såg kanske tackligarna? Det var gult på första, och gult på andra. Den killen skulle vara utvisad långt innan. Det var SÅ (visar med pekfinger och tummen) nära att Diaby fick sitt ben brutet, igen. Det är inte läge att hylla en sådan spelare som inte har någon plats på en fotbollsplan att göra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Wolves - Man U 2-1

Inte speciellt bra för West Ham, men det är alltid kul att se Manchester åka på däng. Nu fick de inte nytt rekord heller vilket gör det hela ännu bättre.

Unnar och har alltid unnat West Ham att stanna kvar. Vore tråkigt att förlora ett så profilrikt lag. Och sedan tycker jag väldigt synd om Grant som gång på gång blivit backstabbad av styrelsen.

Wigan, Birmingham och Stoke vill jag se åka ner i år.

• Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag var 1 av bara 20 pers som hade tippat Birmingham som vinnare i dagens match i helgens Supertoto. Jag låg redan på pengaplats, och det lär ju inte ha försämrats nu. :D

Edit: Oj, den här skulle jag ju lagt i bettingtråden. Nåja.

Kul att Sebbe får komma in och göra bra ifrån sig, hoppas han får lite mer speltid.

Redigerad av eXotic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Maxi Rodriguez prestation i den här matchen är det sämsta jag sett på länge. Börjar med att slå en helt galet dålig passning som nästan leder till ett mål i baken, fortsätter med att snubbla och tappa bollen och sedan skjuter han i ribban från en meter när han har hela målet vidöppet.

In med Suárez för i helvete.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Liverpool :D! Skön vinst 1-0 men vafan gjorde Maxi? Han kunde stoppa bollen sen skjuta den istället för att bränna den i ribban men men alltid skön vinst. Vilken hunger spelarna hade man såg verkligen att pool spelarna krigade. Fortsätt så verkar som nu dem börjar komma igen Liverpool spelarna tack Kenny för en ytterligare vinst. Om Roy hade vart manager nu så skulle vi säkert förlora.

Redigerad av SilentViper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

GOING DOWN GOING DOWN GOING DOWN!

-

Hammarby-Degerfors 0-4 Nåja, hellre det än att vi är världsmästare på träningsmatcher och när det gäller är vi sämst.

Tar vi en poäng mot Brage i år? Lyckas vi vinna mot Falkenberg? Det är en ytterst spännande Superettan vi har framför oss. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

GOING DOWN GOING DOWN GOING DOWN!

-

Hammarby-Degerfors 0-4 Nåja, hellre det än att vi är världsmästare på träningsmatcher och när det gäller är vi sämst.

Tar vi en poäng mot Brage i år? Lyckas vi vinna mot Falkenberg? Det är en ytterst spännande Superettan vi har framför oss. :D

Japp får hoppas kan jag följa fler matcher med Hammarby iår. Men självklar het att jag ser Västerås SK mot Hammarby i september på hemma plan så ska bli skit kul att få se matchen live.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor