eXotic Skrivet 5 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2011 (redigerad) Ni som har någorlunda koll på fotboll vet att Newcastle borta alltid är en tuff match. Well.... 1-0 i matchminut '1 Walcott 2-0 i matchminut '3 Djourou 3-0 i matchminut '10 RvP 4-0 i matchminut '25 RvP Svår match xD Svår match xD I see. Två straffar verkar högst suspekt. Röda kort också? Såg inte matchen såg bara kickens post, sen din att de stod 1-4. Sjukt hursomhelst. Första straffen är klumpigt av Koscielny, hans motståndare har ryggen mot mål och Kos försöker ta bollen genom att sticka ena benet mellan motståndarens ben och han ramlar och får straff. Andra straffen är ett skämt, Koscielny går upp för att nicka bort en boll, får en anfallare i ryggen som han inte ens har sett och får straff mot sig. Om det nu var det som orsakade straffen, tycker Rosickys armar är mer motiv till en straff, men inte tillräckligt. Det är ett under att Nolan får spela hela matchen också, sjuk halvnacksving mot Szczesny efter första straffen. Redigerad 5 februari, 2011 av eXotic 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 5 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2011 Någon horunge i United får gärna bryta benet. Ferguson kan också dö. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 5 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2011 Okej, idiotiska domare kan man inte rå för och då är det ju laget/individerna som får ta det mesta av skiten. Även om det är 100 procent domarens fel. Känns som att sånt här alltid händer Arsenal, tänker på Wigan för något år sen även tottscum tidigare denna säsong. Wolves leder, ta i trä. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 5 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2011 Joey Barton, vilken spelare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 5 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2011 (redigerad) Joey Barton, vilken spelare! fittunge du förtjänar att bli torterad din jävla hora Redigerad 5 februari, 2011 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 5 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2011 UNITED TORSKADE! :D Vilket gör att vårat kryss känns riktigt surt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 5 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2011 Wolves - Man U 2-1 Inte speciellt bra för West Ham, men det är alltid kul att se Manchester åka på däng. Nu fick de inte nytt rekord heller vilket gör det hela ännu bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 5 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2011 Joey Barton, vilken spelare! Det är inte rätt läge att försöka trolla. Du såg kanske tackligarna? Det var gult på första, och gult på andra. Den killen skulle vara utvisad långt innan. Det var SÅ (visar med pekfinger och tummen) nära att Diaby fick sitt ben brutet, igen. Det är inte läge att hylla en sådan spelare som inte har någon plats på en fotbollsplan att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 5 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2011 UNITED TORSKADE! :D Vilket gör att vårat kryss känns riktigt surt. JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Råkade få en vakt att knacka på min dörr på grund av att jag skrek "fuck united you fucking cunts" ut ur fönstret, lol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 5 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2011 Wolves - Man U 2-1 Inte speciellt bra för West Ham, men det är alltid kul att se Manchester åka på däng. Nu fick de inte nytt rekord heller vilket gör det hela ännu bättre. Unnar och har alltid unnat West Ham att stanna kvar. Vore tråkigt att förlora ett så profilrikt lag. Och sedan tycker jag väldigt synd om Grant som gång på gång blivit backstabbad av styrelsen. Wigan, Birmingham och Stoke vill jag se åka ner i år. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 6 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2011 Snart blir det Chelsea och Liverpool hoppas Liverpool kan ta en 4:e seger nu men skulle tippa på matchen slutar oavgjort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 6 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2011 (redigerad) Jag var 1 av bara 20 pers som hade tippat Birmingham som vinnare i dagens match i helgens Supertoto. Jag låg redan på pengaplats, och det lär ju inte ha försämrats nu. Edit: Oj, den här skulle jag ju lagt i bettingtråden. Nåja. Kul att Sebbe får komma in och göra bra ifrån sig, hoppas han får lite mer speltid. Redigerad 6 februari, 2011 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 6 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2011 Maxi Rodriguez prestation i den här matchen är det sämsta jag sett på länge. Börjar med att slå en helt galet dålig passning som nästan leder till ett mål i baken, fortsätter med att snubbla och tappa bollen och sedan skjuter han i ribban från en meter när han har hela målet vidöppet. In med Suárez för i helvete. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 6 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2011 (redigerad) Liverpool ! Skön vinst 1-0 men vafan gjorde Maxi? Han kunde stoppa bollen sen skjuta den istället för att bränna den i ribban men men alltid skön vinst. Vilken hunger spelarna hade man såg verkligen att pool spelarna krigade. Fortsätt så verkar som nu dem börjar komma igen Liverpool spelarna tack Kenny för en ytterligare vinst. Om Roy hade vart manager nu så skulle vi säkert förlora. Redigerad 6 februari, 2011 av SilentViper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 6 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2011 haha grattis .... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 6 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2011 (redigerad) Jag tror inte Pool har något att sätta emot Chelsea på söndag. This^ Chelsea har ju inte varit så bra direkt heller. Och tror Pool vänder det nu, Dalglish börjar bli varm i kläderna, Meireles är på gång, och Carroll och Suarez där fram. Redigerad 6 februari, 2011 av Frusciante 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 6 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2011 Amen +1 Så nu har vi tagit ett kliv uppåt en match mer spelad än Tottenham så vi ligger en poäng efter så vi får se om de vinner eller inte. Kanske kan nu Liverpool ta 4 platsen men inte utmana om titeln om inte nåt mirakel inträffar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 6 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2011 GOING DOWN GOING DOWN GOING DOWN! - Hammarby-Degerfors 0-4 Nåja, hellre det än att vi är världsmästare på träningsmatcher och när det gäller är vi sämst. Tar vi en poäng mot Brage i år? Lyckas vi vinna mot Falkenberg? Det är en ytterst spännande Superettan vi har framför oss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 6 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2011 GOING DOWN GOING DOWN GOING DOWN! - Hammarby-Degerfors 0-4 Nåja, hellre det än att vi är världsmästare på träningsmatcher och när det gäller är vi sämst. Tar vi en poäng mot Brage i år? Lyckas vi vinna mot Falkenberg? Det är en ytterst spännande Superettan vi har framför oss. Japp får hoppas kan jag följa fler matcher med Hammarby iår. Men självklar het att jag ser Västerås SK mot Hammarby i september på hemma plan så ska bli skit kul att få se matchen live. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 6 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2011 :D :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts