Jump to content

Fotbollstråden!

PlusFourtyFour
 Share

Recommended Posts

Och chelsea är igång, 4-2 senast, Anelka visar verkligen att han inte vill vara bänkad. Tror jag aldrig sätt han springa så långt ner i planen innan, jobbat så mycket. Han spelade ju mer som mittfältare än anfallare.

Blir grymt roligt att se hur dem spelar, Anelka-Torres-Drogba måste ändå vara världens bästa anfallspar om båda är i form.

Så nej, aldrig att fool tar det, visst oavgjort kanske, men att säga fool's kommer vinna är ju.. ja. Chelsea har varit bättre än fools också.

Men skärp till dig. Han skrev på kontraktet FÖRE fönstret stängdes, inte EFTER. Har man blivit lovad att få bra spelade värvade till klubben, så kommer .. 1 anfallare, så känns det ju lite nja..

I hans självbiograf skrev han att han älskade klubben, också vidare. Men kom igen, vilken spelare hade inte bytt ifrån fools till chelsea i det läget? Zlatan kysste klubbmärket i Barca, en säsongsenare spelar han i Milan. Allt handlar om pengar och framförallt om titelchanser. Fools skulle aldrig kunna värva Torres nu heller tror jag.

Vad som sägs i media ska du inte alltid lita på heller, är ju mycket skitsnack i media, tyvärr så.

Och, det som läggs upp på Aftonbladet ska du inte alltid lita på heller, mycket blir "riktat" åt ett håll, tex det är mest Barca/Milan artiklar, nästan inga om Inter/RMD/Bayern.

Spelar egentligen ingen roll när man skriver på kontraktet, jag skulle tro att alla fans skulle vara mint lika förbannade om han skrivit på det andra januari med. Det är just övergången som är "förbjuden" och att han var en storspelar där, som dem blir förbannade över.

Redigerad av iweX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och chelsea är igång, 4-2 senast, Anelka visar verkligen att han inte vill vara bänkad. Tror jag aldrig sätt han springa så långt ner i planen innan, jobbat så mycket. Han spelade ju mer som mittfältare än anfallare.

Blir grymt roligt att se hur dem spelar, Anelka-Torres-Drogba måste ändå vara världens bästa anfallspar om båda är i form.

Så nej, aldrig att fool tar det, visst oavgjort kanske, men att säga fool's kommer vinna är ju.. ja. Chelsea har varit bättre än fools också.

Men skärp till dig. Han skrev på kontraktet FÖRE fönstret stängdes, inte EFTER. Har man blivit lovad att få bra spelade värvade till klubben, så kommer .. 1 anfallare, så känns det ju lite nja..

I hans självbiograf skrev han att han älskade klubben, också vidare. Men kom igen, vilken spelare hade inte bytt ifrån fools till chelsea i det läget? Zlatan kysste klubbmärket i Barca, en säsongsenare spelar han i Milan. Allt handlar om pengar och framförallt om titelchanser. Fools skulle aldrig kunna värva Torres nu heller tror jag.

Vad som sägs i media ska du inte alltid lita på heller, är ju mycket skitsnack i media, tyvärr så.

Och, det som läggs upp på Aftonbladet ska du inte alltid lita på heller, mycket blir "riktat" åt ett håll, tex det är mest Barca/Milan artiklar, nästan inga om Inter/RMD/Bayern.

Spelar egentligen ingen roll när man skriver på kontraktet, jag skulle tro att alla fans skulle vara mint lika förbannade om han skrivit på det andra januari med. Det är just övergången som är "förbjuden" och att han var en storspelar där, som dem blir förbannade över.

Håller du på äckel-chelski?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Håller du på äckel-chelski?

Nej, det gör jag inte. Men jag ser hellre att chelski vinner än fool's.

Jag håller på Arsenal i PL, och RMD i La Liga.

Jag gillar torres, som spelare, och jag tycker han gjorde världens dummaste flytt när han flyttade ifrån Atl. Madrid till Fool's. Ser han hellre i Chelsea.

Det är så "topp3" vilka jag gillar mest i PL ser ut.

1. Arsenal

2. Everton

3. Chelsea

Redigerad av iweX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, det gör jag inte. Men jag ser hellre att chelski vinner än fool's.

Jag håller på Arsenal i PL, och RMD i La Liga.

Jag gillar torres, som spelare, och jag tycker han gjorde världens dummaste flytt när han flyttade ifrån Atl. Madrid till Fool's. Ser han hellre i Chelsea.

Det är så "topp3" vilka jag gillar mest i PL ser ut.

1. Arsenal

2. Everton

3. Chelsea

Well, that's...strange. Du håller på Arsenal men gillar Chelsea? Går inte ihop riktigt för mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

twitter.com/katrinb

Kolla Bio.

Hur gör man det? :P

MVH

Twitteroskuld

Edit: Fy fan vad dålig jag känner mig, trodde det var som blogg.se att man måste klicka för att få fram bio. Såg nu, vilket jävla klappträ. Hon kommer ju aldrig kunna umgås ordentligt med varken Gunnersupportrar eller Spurssupportrar. I alla fall inte om de får veta vilka lag hon gillar.

Redigerad av eXotic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Well, that's...strange. Du håller på Arsenal men gillar Chelsea? Går inte ihop riktigt för mig.

Vad är felet? Det är inte direkt så jag "älskar" Chelsea, men jag ser hellre att dem vinner 10000 gånger än fools. Jag hatar fools, mest i hela jävla england. Möts Arsenal & Chelsea så hejjar jag på Arsena.

Att det inte går ihop spelar ju ingen roll. Det går inte ihop för mig att någon kan hejja på fool's heller.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad är felet? Det är inte direkt så jag "älskar" Chelsea, men jag ser hellre att dem vinner 10000 gånger än fools. Jag hatar fools, mest i hela jävla england. Möts Arsenal & Chelsea så hejjar jag på Arsena.

Att det inte går ihop spelar ju ingen roll. Det går inte ihop för mig att någon kan hejja på fool's heller.

För min del är Pool det enda av top4-lagen som jag kan acceptera. :P

Hatar Chelsea och United något otroligt, tillsammans med Spurs och City såklart.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det går inte ihop eftersom Arsenal och Chelsea är stora rivaler, större än Liverpool och Arsenal. Okej att du ogillar Pool mer än Chelshea, men att ens gilla Chelsea som Arsenal-"fan" är obegripligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det går inte ihop eftersom Arsenal och Chelsea är stora rivaler, större än Liverpool och Arsenal. Okej att du ogillar Pool mer än Chelsea, men att ens gilla Chelsea som Arsenal-"fan" är obegripligt.

Nej, det vet jag. Men det är inte direkt så jag hejjar mest av av alla lag i världen på Arsenal. Jag gillar RMD mera, än alla lag, SEN Arsenal.

Det är ju inte direkt så jag klär mig i Arsenal tröja, Everton strumpor och chelsea halsduk.

Hurvida det är okej eller inte, det skiter jag i. Inget jag sitter och skryter överallt över, och berättar för varenda käft. Ska jag gå på en Arsenal match är det ju inte direkt att jag sitter på puben innan matchen och berättar för varenda käft att jag hejjar på Chelsea också.

Redigerad av iweX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I see.

Två straffar verkar högst suspekt. Röda kort också? Såg inte matchen såg bara kickens post, sen din att de stod 1-4. Sjukt hursomhelst.

1. Abou Diaby. Fittan tar strypgrepp på Barton när vi leder med 4-0. Onödigt. Kostar oss matchen.

2. Phil Dowd. Borde skjutas direkt. Hur han får den andra straffen till straff (helt vanlig nickduell) är ta mig fan miserabelt. Lär ha fått £5 miljoner från Andy Carroll-summan. Även första hård, men förståelig.

3. Laget. Vem fan tappar 4-0?

• Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor