kicken Skrivet 12 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2011 "The player, who is in his 20s" Ska han inte vara 2X år? Eller är det 3X, vet aldrig hur man ska tolka det där. Vilket som så kan man plocka bort en del spelare på listan. Oj, hade jag missat helt! Ja, då går en del spelare bort. Men stommen finns fortfarande där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 12 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2011 http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1346354/Premier-League-star-blackmail-plot-sex-romp-Swedish-blondes-Las-Vegas.html Vem är det? Har listat alla spelare med landslagsfacit som dessutom har en "clean-cut image". Spelaren skall tillhöra ett lag i top10: http://upl.gizgiz.nu/files/players.txt Känns som att Johan Elmander skulle kunna göra något sådant. Rio och Fat Frank (och Kieron Dyer) var ju inblandad i en liknande händelse för flera år sen. Kanske nån av dom. Såg nu att Frank var 32. Rio då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 12 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2011 Enligt säkra källor sägs det vara Daniel Sturridge, men vafan, han är ju ingen "stjärna". Inte en landslagsspelare heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 12 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2011 Enligt säkra källor sägs det vara Daniel Sturridge, men vafan, han är ju ingen "stjärna". Inte en landslagsspelare heller Klart de förstorar upp det. Sturridge U21-landslagsman, och hyfsat stor talang, det räcker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 12 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2011 Klart de förstorar upp det. Sturridge U21-landslagsman, och hyfsat stor talang, det räcker. Ja ofc, men inte landslagsspelare i a-laget (som man borde syfta på). Tror dock att det skulle vart ännu mer uppstorat om det var en engelsman. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 12 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2011 Hahahah, första kommentaren fick mig att börja asgarva Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 12 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2011 Hahahah, första kommentaren fick mig att börja asgarva Luls! ----- Nu har jag börjat få känslan av att en försäljning av Torres kanske vore det bästa tyvärr . Han springer för tillfället bara runt och gnäller. Efter Chelsea så trodde jag verkligen att han var tillbaka, men nu tvivlar jag på om han någonsin kan bli sig själv i Pool igen . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 12 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2011 YNWA - You'll never win away -.-. Herre min skapare............ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 13 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2011 Fan, nu börjar man smälta Förlusten. Det är nästan så att man längtar efter att stå och våndas på Östra, men bara nästan! West Ham ser ut att kämpa för överlevnad igen, även om det är jämt eftersom "vi" bara har 5p upp till topplaget Liverpool! Eller juste... Lite skadeglad får jag nog ändå vara, jag har då inte glömt FA-cupen 05/06 ännu. Arsenal hemma blir råenkelt, 3-2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 13 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2011 Tycker synd om West Ham. Så rolig trupp egentligen, och fantastiskt bra på att utveckla ungdomar. Men så går det oftast åt helvete ändå. Otur med skador i år på t.ex Collison och Hitzlsperger. Kieron Dyer - Premier Leagues mest överbetalda spelare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 13 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2011 Fan, nu börjar man smälta Förlusten. Det är nästan så att man längtar efter att stå och våndas på Östra, men bara nästan! West Ham ser ut att kämpa för överlevnad igen, även om det är jämt eftersom "vi" bara har 5p upp till topplaget Liverpool! Eller juste... Lite skadeglad får jag nog ändå vara, jag har då inte glömt FA-cupen 05/06 ännu. Arsenal hemma blir råenkelt, 3-2. Skall nog till Upton Park på lördag. Tjusigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 15 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2011 Det går som planerat, Arsenal har fått sina 2 mål och det är nu West Ham måste börja lira. Det har varit chanser fram och tillbaka och det hade väl inte skadat om något mål hade gjorts på friläget eller Coles nick (f.ö. jävligt dålig träff han får, Arsenalspelaren träffas så den studsar närmare målet...). 3 raka mål nu, 54e, 78e samt 91 kommer dem! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 15 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2011 jag har inte sett matchen. Det senaste jag såg på livescore var 3 - 0 i 77. Jag vågar säga att det är säkert. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 15 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2011 Arsenal hade typ 90 % av bollinnehavet. Det var uppe i 88, men jag vet inte om det sjönk eller ökade efter det. West Ham åker ur, om inte nya managern gör något helt sjukt. Visserligen är en massa spelare skadade - MEN DET ÄR JU ALLTID PÅ SÅ VIS............. Värva Di Canio som spelande manager. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 15 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2011 Var på Upton Park. Trevlig arena. Fast, WHERE'S YOUR FAMOUS ATMOSPHERE, WHERE'S YOUR FAMOUS ATMOSPHERE? IT'S SO QUIET, IT'S SO QUIET, IT'S SO QUIET AT THE PARK, IT'S SO QUIET AT THE PAAARRRK. Älskar våra bortasupportrar<3 Tredje bortaresan på mindre än en månad! YOU'RE GETTING SACKED IN A MINUTE, SACKED IN A MINUTE, YOU'RE GETTING SACKED IN A MINUTE! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 22 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2011 Började precis titta på Poolmatchen, ena linjedomaren är visst en domarinna. Är det någon som har koll på varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 22 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2011 Började precis titta på Poolmatchen, ena linjedomaren är visst en domarinna. Är det någon som har koll på varför? Varför inte? --- Fan va nice. Urbys form har dippat neråt efter en bra start på säsongen, och skulle vara så jävla surt att bli av med han utan att få betalt. Tack för dina dribblingar, för det här målet och de här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 22 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2011 Varför inte? Det är en ovanlig syn så jag undrade om det var någonting speciellt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 22 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2011 (redigerad) Fan så skönt att se Torres göra 1-0 målet sen efter 3 minuter så gör Meireles 2-0 sen i 90:e minuten så gör Torres 3-0 skön seger. Synd bara att Kuyt och Shelvey inte satte bollen i mål Shelvey hade solklaraste mål chansen till 4-0. Men men hoppas den negativa effekten vänder sig nu så Liverpool kan ta fler vinster. Hoppas att Kenny kan rädda denna trupp nu från en fiasko säsong så Liverpool får en bra placering slutet av säsongen. Man har sett en viss förändring på planen nu Kenny tog över än vad det var under Roys tid. Nu ser man att spelarna kämpar mer på planen och slarvar inte så mycket som dem har gjort förut. Redigerad 22 januari, 2011 av SilentViper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 22 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2011 Fan så skönt att se Torres göra 1-0 målet sen efter 3 minuter så gör Meireles 2-0 sen i 90:e minuten så gör Torres 3-0 skön seger. Synd bara att Kuyt och Shelvey inte satte bollen i mål Shelvey hade solklaraste mål chansen till 4-0. Men men hoppas den negativa effekten vänder sig nu så Liverpool kan ta fler vinster. Hoppas att Kenny kan rädda denna trupp nu från en fiasko säsong så Liverpool får en bra placering slutet av säsongen. Man har sett en viss förändring på planen nu Kenny tog över än vad det var under Roys tid. Nu ser man att spelarna kämpar mer på planen och slarvar inte så mycket som dem har gjort förut. Bra placering = typ ... åttondeplats? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts