eXotic Skrivet 5 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2011 (redigerad) Inom ett land är det självklart att man bara håller på ett lag, men jag tycker det är okej att ha ett par olika favoriter i olika länder, särskilt när till exempel Ajax och Barcelona är så nära besläktade. Vad ska man göra, bestämma sig för "nej, nu gillar jag inte dem längre"? Självklart byter man inte lag heller. Man kan nästan dra en parallell, vissa har en bästa vän likadant som vissa håller på bara ett lag, medan andra istället har flera goda vänner och håller på ett par lag. Men tycker egentligen det är rätt lamt att sitta och dra linjer för hur man ska vara som supporter. Låt folk följa fotboll på det sätt de vill. Eftersom du inte quotade så antar jag att du menar både kicken och mig, och då måste jag be om ursäkt ifall min post verkade vara som en pekpinne för hur man ska vara som supporter det var absolut inte meningen på det sättet. Mitt inlägg handlade mer om hur det brukar bli, både jag och alla mina kompisar höll på massor av lag när vi var yngre. Men nu för tiden håller de allra flesta bara på ett lag som regel. Sedan skrev jag om hur det gick till för mig, och att jag som sagt har ett lag som jag sympatiserar med men som jag inte direkt hejar på och följer till fullo. Edit: HELVETE! Två stolpträffar på rad, tre sammanlagt, visserligen var Walcott offside så det hade väl inte räknats. Men jävlar vad hjärtat har hoppat till många gånger redan. Åter igen en bortdömd straff... Taktisk edit: Låt Walcott utmana Zabaleta mer, än så länge har det känts som att Walcott har övertaget i varenda duell. Taktisk edit 2: Och ge Yaya mindre tid med boll, det känns som att han gör lite vad han vill också. Redigerad 5 januari, 2011 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 5 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2011 Alltså. "One of those nights". Kan omöjligen sluta positivt det här. Inte efter två stolpträffar och ett missat friläge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 5 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2011 Alltså. "One of those nights". Kan omöjligen sluta positivt det här. Inte efter två stolpträffar och ett missat friläge. Nej, jag lade ett bett på City för 5 gånger pengarna i halvtid för att trösta mig med. Det kommer säkert bli lika bara för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 5 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2011 Nej, jag lade ett bett på City för 5 gånger pengarna i halvtid för att trösta mig med. Det kommer säkert bli lika bara för det. Horiga jävla kukhelvete, det här känns inte godkänt på något sätt. Fy fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 6 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2011 (redigerad) Gah var svårt att välja mellan Sverige-Usa och Liverpool och Black Burn. Men fick bli ett sappade mellan kanalerna. Kändes surt när man slog över och helt plötsligt stog det 2-0 sen slog man över igen till Sverige matchen och slog tillbaks så stog det 3-0. Men men fick iallafall glädjas åt ett mål såg aldrig straff sparken som Gerrard brände. Fan jag som trodde på Roy det han sa att Liverpool skulle bli bättre med tiden men inte har det hänt? Visst det var skönt med en seger efter 3 raka förluster. Dags att sparka Roy? Och hitta verkligen nån tränare som kan föra Liverpool till toppen ja eller iallafall till en CL placering. Skulle vara oerhört skönt med en seger nu för Liverpool. Kul att se på aftonbladet att det är en del United fans som även tycker synd om Liverpool som det har blivit nu. Men men håller iallafall på laget trots mot och med gångar. Hoppas bara Liverpool drar sig tillbaks till toppen vilket lär säkert ta ett par år. Redigerad 6 januari, 2011 av SilentViper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 6 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2011 Nu tänkte jag muntra upp stämningen lite här. Ajax Arsenal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 6 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2011 (redigerad) Edit: bajs Redigerad 6 januari, 2011 av Gof Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 6 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2011 Gah var svårt att välja mellan Sverige-Usa och Liverpool och Black Burn. Men fick bli ett sappade mellan kanalerna. Kändes surt när man slog över och helt plötsligt stog det 2-0 sen slog man över igen till Sverige matchen och slog tillbaks så stog det 3-0. Men men fick iallafall glädjas åt ett mål såg aldrig straff sparken som Gerrard brände. Fan jag som trodde på Roy det han sa att Liverpool skulle bli bättre med tiden men inte har det hänt? Visst det var skönt med en seger efter 3 raka förluster. Dags att sparka Roy? Och hitta verkligen nån tränare som kan föra Liverpool till toppen ja eller iallafall till en CL placering. Skulle vara oerhört skönt med en seger nu för Liverpool. Kul att se på aftonbladet att det är en del United fans som även tycker synd om Liverpool som det har blivit nu. Men men håller iallafall på laget trots mot och med gångar. Hoppas bara Liverpool drar sig tillbaks till toppen vilket lär säkert ta ett par år. Visst sparka Roy hit, sparka Roy dit. Men med den truppen som finns att tillgå så kommer man fan inte långt, så är det bara. Behövs rensas en hel del på spelarfronten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 6 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2011 Snarare topplagen som blivit sämre och "de sämre" lagen som blivit bättre. Förr kunde man enkelt pricka in tre poäng när ett topplag mötte ett mitten- eller bottenlag på sin hemmaplan, men nu är det omöjligt. WBA och Newcastle har vunnit på Emirates, Sunderland har gjort det på Stamford Bridge, massa lag har spelat lika på både OT och SB. Liverpool har förlorat massor med matcher mot sämre lag på Anfield. Det är Chelsea (tappat massa spelare), United (trots att de leder ligan var de mycket bättre för några år sedan), Arsenal (har väl blivit lite starkare, men är långt ifrån det lag United och Chelsea varit de senaste åren) och Liverpool (som sjunkit rejält) som blivit sämre i mina ögon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 6 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2011 http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs1158.snc4/150048_457602063524_548698524_5690040_3749841_n.jpg HAHAHAHAHAAHAHAHAHHAH Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 6 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2011 http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs1158.snc4/150048_457602063524_548698524_5690040_3749841_n.jpg HAHAHAHAHAAHAHAHAHHAH Hahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 8 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2011 http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs1158.snc4/150048_457602063524_548698524_5690040_3749841_n.jpg HAHAHAHAHAAHAHAHAHHAH Haha såg den där, det jobbigaste med den är att det är sant. Samma humor som den klassiska: -------- Imorgon kör vi över United......eller inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 9 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2011 Såg matchen mellan Man utd och Liverpool hur fan kan Man utd vinna på en straff? När man såg sjävklart att Berbatov filmade i straff området. Men men bara rycka upp sig till nästa match. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 9 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2011 Såg matchen mellan Man utd och Liverpool hur fan kan Man utd vinna på en straff? När man såg sjävklart att Berbatov filmade i straff området. Men men bara rycka upp sig till nästa match. Gräsligt, speciellt när man ser alla andra grejer som händer i straffområdet utan att det noteras. Förövrigt är jag lite besviken på Denilson igår, han var ju riktigt dålig. :/ Hoppas att han bara hade en dålig dag, för han var ju riktigt bra för ett tag sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 9 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2011 Klart som fan att det är mot United man ska åka på sånna här grejer. Hur som helst, nu blir det 100% fokus på att få en hyffsad ligaplacering samt 100% fokus på att ta hem Europa League. Kenny har mitt fulla stöd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 9 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2011 Klart som fan att det är mot United man ska åka på sånna här grejer. Hur som helst, nu blir det 100% fokus på att få en hyffsad ligaplacering samt 100% fokus på att ta hem Europa League. Kenny har mitt fulla stöd! Amen. Men vad var det för tragedi som Kenny hade råkat ut för? När han tränade Liverpool sist och gjorde nu en comeback hörde inte riktigt vad kommentatorerna sa om den delen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 9 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2011 Amen. Men vad var det för tragedi som Kenny hade råkat ut för? När han tränade Liverpool sist och gjorde nu en comeback hörde inte riktigt vad kommentatorerna sa om den delen. Kollade inte på matchen så hörde inte men är väl ganska säker på att det var Hillsborough de pratade om. http://en.wikipedia.org/wiki/Hillsborough_disaster Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 11 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2011 http://arsenalarsenal.wordpress.com/2011/01/11/messi-transfer-to-north-london-aa-exclusive-%E2%80%9Ci-need-a-challenge%E2%80%9D/ :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 12 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2011 http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1346354/Premier-League-star-blackmail-plot-sex-romp-Swedish-blondes-Las-Vegas.html Vem är det? Har listat alla spelare med landslagsfacit som dessutom har en "clean-cut image". Spelaren skall tillhöra ett lag i top10: http://upl.gizgiz.nu/files/players.txt Känns som att Johan Elmander skulle kunna göra något sådant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 12 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2011 (redigerad) http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1346354/Premier-League-star-blackmail-plot-sex-romp-Swedish-blondes-Las-Vegas.html Vem är det? Har listat alla spelare med landslagsfacit som dessutom har en "clean-cut image". Spelaren skall tillhöra ett lag i top10: http://upl.gizgiz.nu/files/players.txt Känns som att Johan Elmander skulle kunna göra något sådant. "The player, who is in his 20s" Ska han inte vara 2X år? Eller är det 3X, vet aldrig hur man ska tolka det där. Vilket som så kan man plocka bort en del spelare på listan. Redigerad 12 januari, 2011 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts