Ceone Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Örgryte-elfsborg - 0-1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Ja! MFF vann! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Ja! MFF vann! Men halva laget e skadedrabbat till derbyt mot HIF. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Står 1-0 till hammarby. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Jag får garva hur mycke jag vill när folk sitter och säger att de blir 40.000 på detta forum, men i självaverker blev det 24.000 OCH. Berätta inonin med att du själv kallade er gårdare.. Och sen att du tar upp AIK - gefle är bara patetiskt.. För vet du? 3-1 IN YOUR FACE! Der är väl lika patetiskt att dra upp eran match mot oss som Gefle matchen? Eller? Sen tycker jag det bara är löjligt att garva åt andras publiksiffror när mavet att det lagets supporterar kanske ahr en mindre klack eller annat, och det här med att han sa 40 000 var ju bara en spekulation. Men att garva åt andras publiksiffror är bara störtfånigt. Och du vägrar fatta saker och ting va!? Ni kallar oss gårdare, därför skrev jag lite ironiskt gårdare om oss, du börjar haja nu va? Ni kallar ju er själva gnagare, dte är ju lika mycket ironi där.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PlusFourtyFour Skrivet 3 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Der är väl lika patetiskt att dra upp eran match mot oss som Gefle matchen? Eller? Sen tycker jag det bara är löjligt att garva åt andras publiksiffror när mavet att det lagets supporterar kanske ahr en mindre klack eller annat, och det här med att han sa 40 000 var ju bara en spekulation. Men att garva åt andras publiksiffror är bara störtfånigt. Och du vägrar fatta saker och ting va!? Ni kallar oss gårdare, därför skrev jag lite ironiskt gårdare om oss, du börjar haja nu va? Ni kallar ju er själva gnagare, dte är ju lika mycket ironi där.. De är inte patetiskt.. Jag drog upp den matchen JUST därför att du hejar på apa if.. Och du kommer med att ni slog gefle och vi fick bara lika.. JAHA?!? men vi slog er med 3-1 räcker inte de? Jävla fjolla. Och gnagare är inte samma sak.. DU är bara dum i huvudet nu.. Pussy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Fan vad härligt med 2-0 vinsten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Jahapp... Fett drag på östra(norra delen) idag och aik hade ingen chans på läktarn. Fan hände i halvtid alla började smälla smällare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PlusFourtyFour Skrivet 3 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Jahapp... Fett drag på östra(norra delen) idag och aik hade ingen chans på läktarn. Fan hände i halvtid alla började smälla smällare Matchen ( ja ni va bättre än oss )... Men klacken, varför tror ni vi inte hade någon chans? JO, för att ni va 12.000 brajare och vi va 2000.. Ser du skillnaden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 De är inte patetiskt.. Jag drog upp den matchen JUST därför att du hejar på apa if.. Och du kommer med att ni slog gefle och vi fick bara lika.. JAHA?!? men vi slog er med 3-1 räcker inte de? Jävla fjolla. Sedan gav jag dig en jätte bra förklaring på varför vi inte blev dom 40.000 som var väntade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PlusFourtyFour Skrivet 3 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Sedan gav jag dig en jätte bra förklaring på varför vi inte blev dom 40.000 som var väntade. Lustigt att du inte tog upp den innan matchen.. Då du va mycke stolt över att de helt klart skulle bli 40.000? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 (redigerad) De är inte patetiskt.. Jag drog upp den matchen JUST därför att du hejar på apa if.. Och du kommer med att ni slog gefle och vi fick bara lika.. JAHA?!? men vi slog er med 3-1 räcker inte de? Jävla fjolla. Och gnagare är inte samma sak.. DU är bara dum i huvudet nu.. Pussy Jas och jag drog upp den matchen för du hejar på Aik, och 3-2 må väl räcka länge för er, men ni spelade fortfarande oavgjort mog Gefle... Ni kallar oss gårdare, då drog jag ironiskt upp att vi också kallade oss gårdare. Vi kallar er gnagare, då brukar ni ironiskt nog kallar er gnagare (se gnagarforum som exempel). Så varför skule ite det kunna vara samma sak, pussy? Och nu börjar du klaga på att ni var 2000 och Bajen 12 000. Hur fan känns det när vi har bortaderbymatch och får åka till Råsunda då tror du? Redigerad 3 maj, 2006 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PlusFourtyFour Skrivet 3 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 (redigerad) Jas opch jag drog upp dne matchen för du hejar på Aik, och 3-2 må väl räcka länge för er, men ni spelade fortfarande oavgjort mog Gefle... Ni kallar oss gårdare, dådog jag ironiskt upp att vi också kallade oss gårdare. Vi kallar er gnagare, då brukar ni ironiskt nog kallar er gnagare (se gnagarforum som exempel). Så varför skule ite det kunna vara samma sak, pussy? Men haha, bara för ni förlorar drar du upp en värdelös match och gämför med.. Kom tillbaka näör ni slagit oss.. Allsvenska mästare! Och gnagare, och gårdare är INTE samma sak.. Gnagare är INTE skällsord på samma sätt.. Jag tror inte ni sjunger "VI ÄLSKAR GÅRDARE" Ellerhur? Och jag tror du har missuppfattat hela grejen.. För gnagare kallar vi oss knappast för att ni nu tydligen kallar oss det.. Men ni har ju iof en ganska bra ramsa.. Hur gården " Kylskåp kylskåp, öhh.. Frysbox frysbox?" Pimp ni fick iallafall MER än 2000 biljetter.. NI FICK HELA SÖDRA. Redigerad 3 maj, 2006 av PlusFourtyFour Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Rad 6...klack...11e maj...stadion...tändning... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Matchen ( ja ni va bättre än oss )... Men klacken, varför tror ni vi inte hade någon chans? JO, för att ni va 12.000 brajare och vi va 2000.. Ser du skillnaden? Sen så sålde ni inte alla 2000 biljetter vilket betyder att ni fick för många Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Men haha, bara för ni förlorar drar du upp en värdelös match och gämför med.. Kom tillbaka näör ni slagit oss.. Allsvenska mästare! Och gnagare, och gårdare är INTE samma sak.. Gnagare är INTE skällsord på samma sätt.. Jag tror inte ni sjunger "VI ÄLSKAR GÅRDARE" Ellerhur? Och jag tror du har missuppfattat hela grejen.. För gnagare kallar vi oss knappast för att ni nu tydligen kallar oss det.. Men ni har ju iof en ganska bra ramsa.. Hur gården " Kylskåp kylskåp, öhh.. Frysbox frysbox?" Pimp ni fick iallafall MER än 2000 biljetter.. NI FICK HELA SÖDRA. Jag drog inte upp den för att vi förlorade, jag gav den som ett exempel, för att kagga ner eran kaxighet bara för att ni har spöat oss en match. I och för sig var det inte riktigt så jag menade. Jag tror snarare det är du som missuppfattat det mesta när du aldrig förstår dig på ironin i det jag skrev. Och jag gav gnagare som ett exempel. Det är samma för oss, gårdare är inget ord vi brukar kallas oss för att ni gör det, jag var bara ironisk som sagt. Ja vi kanske fick hela Södra, men ni fick hela Norra och två långsidor, för at ni var hemmalag. Och så har det varit i vartenda bortaderby för vi och Byen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PlusFourtyFour Skrivet 3 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 (redigerad) Sen så sålde ni inte alla 2000 biljetter vilket betyder att ni fick för många Nej, för att dom flesta bojkottar en match där HIFS ledinig skämmer ut sig genom att knappt ge oss några biljetter så vi kan försvara klack matchen.. Pimp: Jaha.. Men och? Klart vi ska vara kaxiga.. VI spöade dom "bästa, allsvenska mästarna" dom med han 13 mille spelaren som gjort 1 mål.. Och de satt många gårdare på östra med. Och eftersom råsunda är större än sös.. Så är hela södra inte så lite.. Gämfört med våra 2000 biljetter. Redigerad 3 maj, 2006 av PlusFourtyFour Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Ge mig ett enda skäl att matchen skulle spelats på råsunda? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Hahahahaha... helsingborg.... http://www.svenskafans.com/fotboll/artikel.asp?id=124005 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 (redigerad) Helsingborg bjuder på pinsam fakta som får en supporter och en som älskar passionen i fotboll att spy. Det supportrarna tycker och tänker ska inte Helsing borg stoppa (så länge det inte handlar om idioiska könsord elleer något annat). Men så länge man tycker att en tränare ska avgå så måste fan klubben acceptera, dom får fan skylla sig själva om supportarna inte respekterar dom senare. I detta skede skulle jag nu som Helsingborgsupporter ta detta allvarligt, så kom igen nu rabarben. Jag vill höra en kommentar rabarben! Redigerad 7 maj, 2006 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts